array:29 [ "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER" "PARTY_ID" => 15359 "CREATION_DATE" => "2018-03-09 12:01:13" "LAST_MODIFIED" => "2018-03-09 12:01:13" "PARTY_NAME" => "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" "PIID_STATUS" => "ACTIVE" "SOURCE" => null "PUBLISHING_GROUP_ID" => null "BIO_NOTE" => null "COUNTRY" => "GR" "RLTS" => 10 "LOGO" => null "WEB_VIEW" => null "WEB_SERVICE_URL" => null "SIZE" => "S" "LAST_CATALOG_UPD" => null "COMMENT" => null "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 10 "BOOKSTORE" => null "ESHOP" => null "imprints" => array:1 [ "Εκδόσεις Καράκος" => 12 ] "categories" => array:7 [ "Τεχνολογία, μηχανική και γεωργία, βιομηχανικές διεργασίες" => 6 "Εκπαιδευτικά" => 4 "Πληροφορική" => 4 "Μαθηματικά" => 1 "Οικονομικά και επιχειρήσεις" => 1 "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση" => 1 "Φυσικές επιστήμες" => 1 ] "pub_dates" => array:8 [ 2017 => 1 2018 => 0 2019 => 4 2020 => 0 2021 => 2 2022 => 3 2023 => 0 2024 => 2 ] "recent_books" => array:5 [ 0 => SolrObject {#491 +"product_id": "1327843" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2025-04-02T08:47:03Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2024-11-30T05:48:20Z" +"product_form_id": "BC" +"product_form": "Χαρτόδετο" +"product_kind": "Βιβλίο" +"pub_id": "15359" +"pub_name": "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" +"imprint": "Εκδόσεις Καράκος" +"pages": 248 +"height": 24.0 +"width": 17.0 +"weight": 350 +"distinctive_title": "Η ανάθεση διοικητικού έργου σε ιδιώτες" +"distinctive_subtitle": "" +"thema_code": array:1 [ 0 => "KJMP" ] +"classification_main": "Διαχείριση έργων" +"classification": array:3 [ 0 => "Διαχείριση έργων" 1 => "Μηχανολογία και υλικά" 2 => "Πανεπιστήμια" ] +"category": array:1 [ 0 => "Οικονομικά και επιχειρήσεις" ] +"category_main": "Οικονομικά και επιχειρήσεις" +"audience": array:2 [ 0 => "Φοιτητές" 1 => "Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"edition_no": 1 +"city": "Ξάνθη" +"pub_month": 9 +"pub_year": 2024 +"pub_day": 30 +"lcno": 372403 +"gtin13": "9786188642423" +"prefix": "978-618-86424" +"isbn13": "978-618-86424-2-3" +"contr_id": array:1 [ 0 => "1177400" ] +"contr_name": array:1 [ 0 => "Γαρούφα, Δήμητρα Χ." ] +"contr_id_role": array:1 [ 0 => "1177400_A01" ] +"contr_id_tab": array:1 [ 0 => "1177400_a" ] +"contr_role": array:1 [ 0 => "Συγγραφέας" ] +"contr_denoms": array:1 [ 0 => "Γαρούφα, Δήμητρα Χ." ] +"last_price_update": "2025-03-31T11:18:50Z" +"price": 21.2 +"vat": 6.0 +"price_type": "Ενιαία τιμή με ΦΠΑ" +"price_valid_until": "2026-03-30T12:00:00Z" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1327843" +"cover_back": "https://bookpoint.gr/images/books_back/1327843" +"description": """ Επιχειρείται η ανάλυση του φαινομένου της άσκησης διοικητικού έργου από ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Προς τον σκοπό αυτό και χάριν πληρέστερης κατανόησης, στο πρώτο κεφάλαιο αποδίδεται το εννοιολογικό περιεχόμενο των επιμέρους όρων «ανάθεση», «αναθέτουσα αρχή», «ιδιώτης», «διοικητικό έργο». Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθενται, συνοπτικώς, οι διακρίσεις και οι διαφορές μεταξύ της δημόσιας σύμβασης, της σύμβασης παραχώρησης και των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ), οι οποίες αποτελούν τις συμβατικές μορφές ανάθεσης διοικητικού έργου σε ιδιώτη. Επιπλέον, γίνεται μία συνοπτική προσέγγιση των όρων της αποκρατικοποίησης και της ιδιωτικοποίησης προκειμένου να επιτευχθεί ο διαχωρισμός από την δράση της δημόσιας διοίκησης στα πλαίσια της παραχώρησης δημόσιας υπηρεσίας σε ιδιώτες. Ακολουθούν, στο τρίτο κεφάλαιο, οι συνταγματικές διατάξεις που εισάγουν επιταγές και απαγορεύσεις, στα πλαίσια θεμελιωδών αρχών του Συντάγματος, και που θεσπίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις, υπό τις οποίες και μόνο η ανάθεση διοικητικών καθηκόντων σε ιδιώτες επιτρέπεται. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται τα κριτήρια επιλογής και ανάθεσης διοικητικού έργου σε ιδιώτη, σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της εγχώριας και ευρωπαϊκής έννομης τάξης. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι αρχές που διέπουν την λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης, οι οποίες εφαρμόζονται και στην σχέση μεταξύ αναδόχου και διοικουμένων. Στο έκτο κεφάλαιο προσεγγίζονται τα μείζονα ζητήματα που ανακύπτουν από τις έννομες σχέσεις μεταξύ της αναθέτουσας αρχής της Διοίκησης και του αναδόχου, αναδόχου και διοικουμένων, Διοίκησης και διοικουμένων. Σε όλα τα κεφάλαια παρατίθενται αποφάσεις της ημεδαπής και ευρωπαϊκής νομολογίας. \n <div><br></div> """ +"_version_": 1834219718281527296 } 1 => SolrObject {#494 +"product_id": "1333804" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2025-03-31T08:00:58Z" +"product_status": true +"work": "17518" +"lcx": false +"add_product_ts": "2025-03-29T06:59:25Z" +"product_form_id": "BC" +"product_form": "Χαρτόδετο" +"product_kind": "Βιβλίο" +"pub_id": "15359" +"pub_name": "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" +"imprint": "Εκδόσεις Καράκος" +"pages": 616 +"height": 24.0 +"width": 17.0 +"weight": 950 +"distinctive_title": "Συμβατικές μηχανουργικές κατεργασίες και προγραμματισμός εργαλειομηχανών" +"distinctive_subtitle": "" +"thema_code": array:1 [ 0 => "TBC" ] +"classification_main": "Μηχανική: γενικά" +"classification": array:4 [ 0 => "Μηχανική: γενικά" 1 => "υλικά" 2 => "ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΕΣ" 3 => "ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ" ] +"category": array:1 [ 0 => "Τεχνολογία, μηχανική και γεωργία, βιομηχανικές διεργασίες" ] +"category_main": "Τεχνολογία, μηχανική και γεωργία, βιομηχανικές διεργασίες" +"audience": array:2 [ 0 => "Φοιτητές" 1 => "Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"edition_no": 2 +"city": "Ξάνθη" +"pub_month": 5 +"pub_year": 2024 +"pub_day": 20 +"lcno": 372403 +"gtin13": "9786188642416" +"prefix": "978-618-86424" +"isbn13": "978-618-86424-1-6" +"contr_id": array:1 [ 0 => "1076964" ] +"contr_name": array:1 [ 0 => "Μπότσαρης, Παντελής Ν." ] +"contr_id_role": array:1 [ 0 => "1076964_A01" ] +"contr_id_tab": array:1 [ 0 => "1076964_a" ] +"contr_role": array:1 [ 0 => "Συγγραφέας" ] +"contr_denoms": array:1 [ 0 => "Μπότσαρης, Παντελής Ν." ] +"last_price_update": "2025-03-29T06:59:25Z" +"price": 37.1 +"vat": 6.0 +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ" +"price_valid_until": "2029-07-20T12:00:00Z" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1333804" +"cover_back": "https://bookpoint.gr/images/books_back/1333804" +"description": """ Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές Πολυτεχνικών Σχολών μηχανολογικής\n <div>κατεύθυνσης (με έμφαση στον κατασκευαστικό τομέα) καλύπτοντας αντικείμενα όπως <span style="letter-spacing: 0.2px;">αυτά της παραγωγής και κατεργασίας μεταλλικών, κυρίως σιδηρούχων προϊόντων, </span><span style="letter-spacing: 0.2px;">προγραμματισμού εργαλειομηχανών και μετρολογίας μηχανουργικών κατεργασιών </span><span style="letter-spacing: 0.2px;">χωρίς ιδιαίτερη εμβάθυνση των επιμέρους αντικειμένων.</span></div> """ +"_version_": 1834219170710945792 } 2 => SolrObject {#495 +"product_id": "1301514" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2025-02-05T14:22:25Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2023-01-02T17:10:06Z" +"product_form_id": "BC" +"product_form": "Χαρτόδετο" +"product_kind": "Βιβλίο" +"pub_id": "15359" +"pub_name": "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" +"imprint": "Εκδόσεις Καράκος" +"pages": 232 +"height": 24.0 +"width": 17.0 +"weight": 600 +"distinctive_title": "Η ανάδειξη του αποτελεσματικού διευθυντή σχολικής μονάδας μέσα από τις διαδικασίες επιλογής: Συσχετίζοντας προσόντα, προσδοκίες, κίνητρα και απαιτήσεις των διοικητικών θέσεων" +"distinctive_subtitle": "" +"thema_code": array:2 [ 0 => "JNF" 1 => "YPWC" ] +"classification_main": "Εκπαιδευτικές στρατηγικές και πολιτική" +"classification": array:4 [ 0 => "Εκπαιδευτικές στρατηγικές και πολιτική" 1 => "Εκπαιδευτικό υλικό : Άλλη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση" 2 => "διευθυντής σχολικής μονάδας" 3 => "διοικητικές θέσεις" ] +"category": array:2 [ 0 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση" 1 => "Εκπαιδευτικά" ] +"category_main": "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση" +"audience": array:1 [ 0 => "Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Ξάνθη" +"pub_month": 12 +"pub_year": 2022 +"pub_day": 28 +"lcno": 372403 +"gtin13": "9786188642409" +"prefix": "978-618-86424" +"isbn13": "978-618-86424-0-9" +"contr_id": array:1 [ 0 => "1155716" ] +"contr_name": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"contr_id_role": array:1 [ 0 => "1155716_A01" ] +"contr_id_tab": array:1 [ 0 => "1155716_a" ] +"contr_role": array:1 [ 0 => "Συγγραφέας" ] +"contr_denoms": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"price": 31.8 +"vat": 6.0 +"price_type": "Ενιαία τιμή με ΦΠΑ" +"price_valid_until": "2024-06-28T12:00:00Z" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1301514" +"short_descr": """ Η εκπαιδευτική ηγεσία αποτελεί σημαντικό παράγοντα στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.\n Ο ρόλος του Διευθυντή μιας σχολικής μονάδας είναι πολύ σημαντικός.\n Στη χώρα μας, οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης Διευθυντών σχολικών μονάδων\n παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.\n """ +"description": "<p>Η εκπαιδευτική ηγεσία αποτελεί σημαντικό παράγοντα στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ταυτόχρονα παίζει καταλυτικό ρόλο στη σχολική βελτίωση και την επιτυχή αναδιοργάνωση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Ο ρόλος του Διευθυντή μιας σχολικής μονάδας είναι πολύ σημαντικός τόσο για την ίδια την εκπαιδευτική μονάδα όσο και για ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα. Στη χώρα μας, οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης Διευθυντών σχολικών μονάδων παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Η νομοθεσία τις τελευταίες δεκαετίες αλλάζει συνεχώς ενώ πολλές και διαφορετικές απόψεις κυριαρχούν σχετικά με την καταλληλότερη διαδικασία επιλογής: Ο Διευθυντής του σχολείου πρέπει να επιλέγεται από Συμβούλιο Επιλογής ή από το Σύλλογο Διδασκόντων; Είναι απαραίτητη η συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του Συμβουλίου Επιλογής ώστε να συγκεντρωθούν επαρκείς πληροφορίες; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα ελάχιστα προσόντα που πρέπει να διαθέτει ένας εκπαιδευτικός για να γίνει Διευθυντής σχολικής μονάδας; Ποια είναι τα κριτήρια τα οποία πρέπει να διαδραματίζουν τον σημαντικότερο ρόλο για μια αξιοκρατική επιλογή; Ο Διευθυντής του σχολείου θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε εκπαιδευτικός ή κάποιος ειδικός στην οργάνωση και τη διοίκηση προερχόμενος έξω από τον εκπαιδευτικό χώρο; κλπ. Θέμα συζήτησης επίσης αποτελούν ερωτήματα όπως: Ποια είναι τα κίνητρα που κινητοποιούν τους εκπαιδευτικούς και τους ενθαρρύνουν να γίνουν Διευθυντές; Ή από την άλλη πλευρά ποια είναι τα εμπόδια που τους αποθαρρύνουν; κ.α. Κατά τη συγγραφή του βιβλίου τέθηκαν δύο πολύ φιλόδοξοι στόχοι. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και την διερεύνηση των απόψεων των ίδιων των εκπαιδευτικών, Διευθυντών και μη, καταβλήθηκε προσπάθεια: α. να συσχετιστούν τα προσόντα που πρέπει να χαρακτηρίζουν τον αποτελεσματικό Διευθυντή με τα κίνητρα και τα εμπόδια που παρακινούν ή απομακρύνουν αντίστοιχα κάποιον εκπαιδευτικό από τη διεκδίκηση της θέσης αυτής. β. να διερευνηθούν, με βάση τα συστήματα επιλογής εκπαιδευτικών στελεχών των τελευταίων ετών, κατά πόσο τα προσόντα αυτά λαμβάνονται πραγματικά υπόψη και σε ποιο βαθμό ενθαρρύνονται οι ικανότεροι εκπαιδευτικοί στη διεκδίκηση διευθυντικών θέσεων. Η πειραματική έρευνα διεξήχθη με τη σύνταξη, τη διανομή, τη συμπλήρωση και την ανάλυση ενός ερωτηματολογίου από ένα δείγμα 156 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι υπηρετούν σε σχολεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών.</p>" +"_version_": 1834222257211179008 } 3 => SolrObject {#496 +"product_id": "1301048" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2022-12-22T07:19:56Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2022-12-22T07:19:56Z" +"product_form_id": "BC" +"product_form": "Χαρτόδετο" +"product_kind": "Βιβλίο" +"pub_id": "15359" +"pub_name": "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" +"imprint": "Εκδόσεις Καράκος" +"pages": 189 +"height": 24.0 +"width": 17.0 +"weight": 600 +"distinctive_title": "Η αποτελεσματικότητα της Ηθικής Ηγεσίας στη διοίκηση των Σχολικών Μονάδων " +"distinctive_subtitle": "" +"thema_code": array:1 [ 0 => "YPWL" ] +"classification_main": "Εκπαιδευτικό υλικό: Γενικές σπουδές, εκπαιδευτικές δεξιότητες και ικανότητες" +"classification": array:3 [ 0 => "Εκπαιδευτικό υλικό: Γενικές σπουδές, εκπαιδευτικές δεξιότητες και ικανότητες" 1 => "Διοικηση σχολικων μοναδων" 2 => "Ηθικη ηγεσία" ] +"category": array:1 [ 0 => "Εκπαιδευτικά" ] +"category_main": "Εκπαιδευτικά" +"audience": array:1 [ 0 => "Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Ξάνθη" +"pub_month": 3 +"pub_year": 2022 +"pub_day": 1 +"lcno": 372403 +"gtin13": "9786188308695" +"prefix": "978-618-83086" +"isbn13": "978-618-83086-9-5" +"contr_id": array:1 [ 0 => "1155716" ] +"contr_name": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"contr_id_role": array:1 [ 0 => "1155716_A01" ] +"contr_id_tab": array:1 [ 0 => "1155716_a" ] +"contr_role": array:1 [ 0 => "Συγγραφέας" ] +"contr_denoms": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"price": 31.8 +"vat": 6.0 +"price_type": "Ενιαία τιμή με ΦΠΑ" +"price_valid_until": "2023-09-01T12:00:00Z" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1301048" +"short_descr": """ Καταβάλλεται προσπάθεια να περιγραφεί ο ηθικός διευθυντής της\n σχολικής μονάδας με βάση τις υπάρχουσες προσεγγίσεις της βιβλιογραφίας. Παρουσιάζεται\n το Ερωτηματολόγιο των Ηθικών Αρετών (LVQ), η Κλίμακα της Ηθικής Ηγεσίας (ELS), το\n Μοντέλο των Πέντε Παραγόντων (Big Five) και οι Θεμελιώδεις Αρετές της Εκπαιδευτικής\n Ηγεσίας. """ +"description": "<p>Αναμφίβολα, η εκπαίδευση στην κοινωνία μας κατέχει ιδιαιτέρως σημαντική θέση. Η εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει στους πολίτες ευκαιρίες που δεν θα μπορούσαν αλλιώς να αποκτηθούν. Ειδικά στις μέρες μας, την περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της γενικότερης αναταραχής, αναδεικνύεται έντονα η ανάγκη η εκπαίδευση να αναδυθεί πάλι στο προσκήνιο, προσφέροντας στους σημερινούς μαθητές και αυριανούς πολίτες όλα τα εφόδια που θα βοηθήσουν στην ατομική αλλά και στη συλλογική ανάπτυξη. Άλλωστε, η παιδεία αποτελεί σύμφωνα με το Σύνταγμα βασική αποστολή του κράτους με σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Σε αυτή τη διάσταση του ελληνικού σχολείου, η στελέχωσή του με ανθρώπους ικανούς να διοικήσουν με αποτελεσματικό τρόπο, είναι ιδιαιτέρως σημαντικός. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι «ο διευθυντής του σχολείου αποτελεί βασικό συντελεστή αποτελεσματικότητας» (Σαΐτης, 2008α). Ο διευθυντής ενός σχολείου και ο σημαντικός ρόλος που καλείται να διαδραματίσει καθίσταται θεμέλιο στη λειτουργία ενός σύγχρονου σχολείου με προοπτικές, φιλικό προς τους μαθητές και τους γονείς τους, ανοιχτό στην κοινωνία. Παρόλα αυτά, πολλές φορές ο διευθυντής ενός σχολείου αδυνατεί να επικοινωνήσει, να κάνει σαφείς τις αξίες που πρεσβεύει και αυτές στις οποίες πρόκειται να στηριχτεί προκειμένου να κάνει πραγματικότητα Η αποτελεσματικότητα της Ηθικής Ηγεσίας στη διοίκηση των Σχολικών Μονάδων 2 το όραμά του για το σχολείο. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι δεν είναι λίγες οι φορές που υπάρχει ανακολουθία στις αξίες που ένας διευθυντής διατείνεται ότι πρεσβεύει και στη συμπεριφορά που εκδηλώνει, με ολέθρια αποτελέσματα για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Το ζήτημα της ηθικής ηγεσίας και των ηθικών αποφάσεων του διευθυντή της σχολικής μονάδας είχε αρχίσει να απασχολεί τους μελετητές ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η πληθώρα σήμερα πανεπιστημιακών προγραμμάτων και ερευνητικών κέντρων στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία δηλώνει ότι η ηθική ηγεσία φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα ως ένα αναδυόμενο ζήτημα και μια εναλλακτική, ίσως αποτελεσματικότερη προσέγγιση στο πεδίο της Ηγεσίας στην εκπαίδευση (Starratt & Αργυροπούλου, 2017). Με βάση την παραδοχή της Joanne Ciulla (2012), ότι οι ηγέτες δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικοί αν δεν είναι ηθικοί, η σχολή της ηθικής ηγεσίας στην εκπαίδευση τονίζει ότι το στοιχείο εκείνο που κάνει τους σχολικούς ηγέτες ηθικούς είναι οι επιλογές και οι αποφάσεις τους, δηλαδή η συμπεριφορά που εκδηλώνουν στην πράξη. Έχοντας υπόψη όλα τα προηγούμενα θέσαμε ως σκοπό της συγγραφής της παρούσας μελέτης τη συσχέτιση της ηθικής ηγεσίας με την αποτελεσματική διεύθυνση των σχολικών μονάδων . Καταβλήθηκε λοιπόν προσπάθεια να διερευνηθεί με βάση τη σχετική βιβλιογραφία αλλά και τις απόψεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην έρευνα, ο βαθμός στον οποίο η εκδήλωση «ηθικών» συμπεριφορών από ένα διευθυντή σχολικής μονάδας σχετίζεται με την αποτελεσματικότητά του κατά την άσκηση των καθηκόντων που απορρέουν από τη θέση ευθύνης που κατέχει. </p><p>Ως πρότυπα ηθικής συμπεριφοράς για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν: α) ο κατάλογος των ηθικών συμπεριφορών του «Ερωτηματολογίου των Ηθικών Αρετών» όπως διαμορφώθηκε από τον Ronald E. Riggio (2010), β) τα δέκα στοιχεία της «Κλίμακας Ηθικής Ηγεσίας» των Michael E. Brown, Linda K. Treviño και David A. Harrison, (2005) και γ) οι «Θεμελιώδεις Αρχές της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας» όπως προτάθηκαν από τον Robert J. Starratt (2004).</p>" +"_version_": 1834222299374419968 } 4 => SolrObject {#497 +"product_id": "1300885" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2022-12-20T09:58:58Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2022-12-20T09:46:37Z" +"product_form_id": "BC" +"product_form": "Χαρτόδετο" +"product_kind": "Βιβλίο" +"pub_id": "15359" +"pub_name": "Εκδόσεις Καράκος Σπυρίδων" +"imprint": "Εκδόσεις Καράκος" +"pages": 236 +"height": 24.0 +"width": 17.0 +"weight": 700 +"distinctive_title": "Ψηφιακή επεξεργασία υφής τριδιάστατων αντικειμένων" +"distinctive_subtitle": "" +"thema_code": array:1 [ 0 => "UGK" ] +"classification_main": "3D γραφικά και μοντελοποίηση" +"classification": array:3 [ 0 => "3D γραφικά και μοντελοποίηση" 1 => "3D γραφικά" 2 => "ψηφιακή επεξεργασία υφής" ] +"category": array:1 [ 0 => "Πληροφορική" ] +"category_main": "Πληροφορική" +"audience": array:3 [ 0 => "Φοιτητές" 1 => "Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή" 2 => "Εκπαίδευση ενηλίκων" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Ξάνθη" +"pub_month": 3 +"pub_year": 2022 +"pub_day": 1 +"lcno": 372403 +"gtin13": "9786188308688" +"prefix": "978-618-83086" +"isbn13": "978-618-83086-8-8" +"contr_id": array:1 [ 0 => "1155716" ] +"contr_name": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"contr_id_role": array:1 [ 0 => "1155716_A01" ] +"contr_id_tab": array:1 [ 0 => "1155716_a" ] +"contr_role": array:1 [ 0 => "Συγγραφέας" ] +"contr_denoms": array:1 [ 0 => "Συμεωνίδης, Αναστάσιος" ] +"price": 30.0 +"vat": 6.0 +"price_type": "Ενιαία τιμή με ΦΠΑ" +"price_valid_until": "2023-09-01T12:00:00Z" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1300885" +"short_descr": """ Παρουσιάζεται μία εισαγωγή στη μεταφορά γνωστών\n τεχνικών επεξεργασίας ψηφιακών εικόνων από τις δύο στις τρεις διαστάσεις και\n συγκεκριμένα στο χώρο των τριδιάστατων μοντέλων που περιλαμβάνουν έγχρωμη υφή\n και αποτελούνται από ογκομετρικά στοιχεία. """ +"description": "<p>Καθώς, σε διάφορες εφαρμογές, χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερα δεδομένα εικόνων και γραφικών, γίνονται πιο επιθυμητές οι μέθοδοι που υποστηρίζουν την ανάκτηση πληροφορίας τριδιάστατων γραφικών με βάση το περιεχόμενο. Το παρόν βιβλίο, έχοντας ως σκοπό τη συμβολή στον τομέα αυτό, επικεντρώνεται σε θέματα επεξεργασίας της υφής των αντικειμένων τριών διαστάσεων, στοχεύοντας στην προσφορά εργαλείων που θα συνδράμουν την εξαγωγή κατάλληλων περιγραφών οι οποίες θα περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά βασισμένα κυρίως στην πληροφορία υφής των τριδιάστατων μοντέλων. Γίνεται αναφορά στις κυριότερες μεθόδους περιγραφής των μοντέλων τριών διαστάσεων και εξετάζονται εν συντομία οι περισσότερες διαθέσιμες τεχνικές τριδιάστατης ψηφιοποίησης αντικειμένων του πραγματικού κόσμου. </p><p>Προτείνεται επίσης ένας νέος αποτελεσματικός και ακριβής αλγόριθμος για την έγχρωμη διακριτοποίηση (voxelization) τριδιάστατων μοντέλων ο οποίος εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα που παρέχουν τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων επεξεργαστών γραφικών. Ο όρος voxelization περιγράφει τη μετατροπή ενός τριδιάστατου μοντέλου, οποιουδήποτε τύπου, σε ογκομετρικά δεδομένα τα οποία αποθηκεύονται σε τριδιάστατες συστοιχίες από ογκομετρικά στοιχεία (voxel). Η προσέγγισή μας είναι κατάλληλη για μοντέλα με έγχρωμη πληροφορία υφής που αποτελούνται από τριγωνικά πλέγματα ανεξάρτητα από την ύπαρξη περιοχών που επικαλύπτονται. Παράλληλα γίνεται η παρουσίαση μιας αραιής δομής δεδομένων η οποία είναι εφοδιασμένη με κατάλληλες διαδικασίες για την αποθήκευση και το χειρισμό μοντέλων τριών διαστάσεων τα οποία περιγράφονται ογκομετρικά και αποτελούνται από μερικά εκατομμύρια στοιχεία, έτσι ώστε να καθίσταται εύκολη και γρήγορη η αναζήτηση και η προσπέλασή για ανάγνωση και εγγραφή.</p>" +"_version_": 1834222314948919296 } ] "total_books" => 12 "imprintString" => "Εκδόσεις Καράκος" "upcoming_books_count" => 0 "active_books_count" => 12 "tc" => 18 ]