array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 12534
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Προμηθεύς"
  "PIID_STATUS" => "ACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 0
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 11
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Προμηθεύς" => 15
  ]
  "categories" => array:8 [
    "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση" => 9
    "Ιατρική και Νοσηλευτική" => 3
    "Ψυχολογία" => 2
    "Εκπαιδευτικά" => 1
    "Ιστορία" => 1
    "Κοινωνία και κοινωνικές επιστήμες" => 1
    "Μαθηματικά" => 1
    "Παιδικά- εφηβικά" => 1
  ]
  "pub_dates" => array:22 [
    1991 => 1
    1992 => 0
    1993 => 0
    1994 => 0
    1995 => 2
    1996 => 1
    1997 => 1
    1998 => 0
    1999 => 0
    2000 => 2
    2001 => 2
    2002 => 0
    2003 => 0
    2004 => 0
    2005 => 0
    2006 => 0
    2007 => 2
    2008 => 1
    2009 => 0
    2010 => 0
    2011 => 2
    2012 => 1
  ]
  "recent_books" => array:5 [
    0 => SolrObject {#491
      +"product_id": "1024701"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "12534"
      +"pub_name": "Προμηθεύς"
      +"imprint": "Προμηθεύς"
      +"pages": 645
      +"height": 24.0
      +"width": 17.0
      +"distinctive_title": "Κλινικό εγχειρίδιο ψυχιατρικής παιδιών και εφήβων"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "MKL"
      ]
      +"classification_main": "Ψυχιατρική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Ψυχιατρική"
      ]
      +"category_main": "Ιατρική και Νοσηλευτική"
      +"category": array:1 [
        0 => "Ιατρική και Νοσηλευτική"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2012
      +"gtin13": "9789607592149"
      +"prefix": "978-960-7592"
      +"isbn13": "978-960-7592-14-9"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1100961"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Χριστιανόπουλος, Κρίτων"
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1100961_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1100961_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Χριστιανόπουλος, Κρίτων"
      ]
      +"price": 39.81
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1024701"
      +"description": "<p>Η ψυχιατρική του παιδιού και του εφήβου, είναι ένας κλάδος της ιατρικής που αναπτύσσεται ταχύτατα. Σημαντικές έρευνες τις τελευταίες δεκαετίες προσέφεραν καινούργιες γνώσεις, οι οποίες ωστόσο χρειάστηκαν κάποιο διάστημα για να φιλτραριστούν στην κλινική πρακτική.<br/>Η πρωταρχική `δουλειά` για τα παιδιά είναι να μεγαλώσουν και να αλλάξουν σε πολλαπλές διαστάσεις. Αυτό βρίσκεται εντός των δυνατοτήτων τους και αποτελεί ένα θεραπευτικό σύμμαχο. Η ψυχολογική διαταραχή στο παιδί είναι χρήσιμο να ορίζεται σα μία διαταραχή που αφορά τουλάχιστον σε τρεις περιοχές: συναισθήματα, συμπεριφορά και σχέσεις. Είναι προτιμότερο, φυσικά, να αντιμετωπιστούν σαν αποκλίσεις από το φυσιολογικό που προκαλούν δυσκολίες στο παιδί και σε όσους ασχολούνται με τη φροντίδα του.<br/>Συνήθως δεν είναι μόνο ένας ο παράγοντας που συμβάλλει στην ανάπτυξη της διαταραχής αλλά περισσότεροι. Αυτό κάνει την εκτίμηση και τη θεραπεία πιο δύσκολη. Όλες οι διαταραχές στην παιδική ηλικία συχνά αποδεικνύονται συσσωρευτικές και διαταράσσουν σημαντικές λειτουργίες. <br/>Τέτοιες καταστάσεις πολλές φορές αποτελούν πρόδρομα συμπτώματα σημαντικότερων παθολογιών στην ενήλικη ζωή. Άλλες ευαισθητοποιήσουν ίσως το παιδί σε μία περιοδική διαχρονικότητα. Ανεξάρτητα από την αιτιολογία της πρωταρχικής διαταραχής, βιολογικοί, γνωστικοί, ψυχοδυναμικοί, οικογενειακοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και πολιτισμικοί παράγοντες είναι σημαντικοί για καθορισμό της πορείας της ασθένειας. Είναι, επίσης, σημαντικό να συγκεντρώσουμε ανεξάρτητες γνώμες για την συμπεριφορά του παιδιού, ώστε να κατορθώσουμε να εκτιμήσουμε σωστά και ρεαλιστικά το πρόβλημα. [...] </p><p><br><em>[Απόσπασμα από το κείμενο της εισαγωγής της έκδοσης]</em></p>"
      +"_version_": 1833613500206809088
    }
    1 => SolrObject {#494
      +"product_id": "1068652"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "12534"
      +"pub_name": "Προμηθεύς"
      +"imprint": "Προμηθεύς"
      +"pages": 259
      +"height": 24.0
      +"width": 17.0
      +"distinctive_title": "Παιδαγωγικά προγράμματα για παιδιά με δυσκολίες μάθησης"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "JNC"
        1 => "5PMB"
        2 => "JNSC"
      ]
      +"classification_main": "Παιδοψυχολογία"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Παιδοψυχολογία"
        1 => "Σχετικά με άτομα με κινητική ή σωματική αναπηρία"
        2 => "Διδασκαλία μαθητών/μαθητών με φυσικές αδυναμίες ή σωματικές αναπηρίες"
      ]
      +"category_main": "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      +"category": array:2 [
        0 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
        1 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      ]
      +"audience": array:1 [
        0 => "Εκπαίδευση ενηλίκων"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2011
      +"gtin13": "9789607592125"
      +"prefix": "978-960-7592"
      +"isbn13": "978-960-7592-12-5"
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1043152"
        1 => "1094517"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Αναγνωστοπούλου, Ελένη"
        1 => "Τζουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"contr_id_role": array:2 [
        0 => "1043152_A01"
        1 => "1094517_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1043152_a"
        1 => "1094517_a"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Αναγνωστοπούλου, Ελένη"
        1 => "Τζουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"price": 21.9
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"_version_": 1833609450561208320
    }
    2 => SolrObject {#495
      +"product_id": "1033541"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BA"
      +"product_form": "Απροσδιόριστο δέσιμο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "12534"
      +"pub_name": "Προμηθεύς"
      +"imprint": "Προμηθεύς"
      +"pages": 313
      +"height": 24.0
      +"width": 17.0
      +"distinctive_title": "Μαθησιακές δυσκολίες"
      +"distinctive_subtitle": "Θέματα ερμηνείας και αντιμετώπισης"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "JNSC"
        1 => "5PMB"
        2 => "JNC"
      ]
      +"classification_main": "Διδασκαλία μαθητών/μαθητών με φυσικές αδυναμίες ή σωματικές αναπηρίες"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Διδασκαλία μαθητών/μαθητών με φυσικές αδυναμίες ή σωματικές αναπηρίες"
        1 => "Σχετικά με άτομα με κινητική ή σωματική αναπηρία"
        2 => "Παιδοψυχολογία"
      ]
      +"category_main": "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      +"category": array:2 [
        0 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
        1 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      ]
      +"audience": array:1 [
        0 => "Εκπαίδευση ενηλίκων"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2011
      +"gtin13": "9789607592132"
      +"prefix": "978-960-7592"
      +"isbn13": "978-960-7592-13-2"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1094517"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Τζουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1094517_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1094517_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Τζουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"price": 24.88
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1033541"
      +"description": "<p>Οι μαθησιακές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αναδείχτηκαν ως η πιο μελετημένη και γνωστή περίπτωση της ειδικής αγωγής που, λόγω της συχνότητάς της, τείνει να ταυτιστεί με την ίδια την ειδική αγωγή. Πρόκειται όμως ταυτόχρονα και για μια περίπτωση που έχει αμφισβητηθεί και αμφισβητείται γιατί δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να καθοριστεί ως ένας διακριτός κλάδος της γνώσης που να δίνει φως σε όλες τις όψεις του φαινομένου. Δεν βρέθηκε δηλαδή μέχρι σήμερα η αιτιώδης σχέση μεταξύ της φαινομενολογίας των μαθησιακών δυσκολιών και των παραγόντων που τις προκαλούν. Παρότι έχουν διατυπωθεί επίσημοι ορισμοί, δεν φαίνεται να έχει επιτευχθεί ο βασικός στόχος τους ως επιστήμη, δηλαδή να γίνει κατανοητή η φύση και η ερμηνεία τους. Σε μια πορεία πάνω από 100 χρόνια μελέτης του πεδίου βρισκόμαστε σε αδυναμία να απαντήσουμε σε ένα απλό ερώτημα με καθολική συναίνεση και χωρίς αμφισβητήσεις: Τι είναι οι μαθησιακές δυσκολίες; Σήμερα θεωρούμε ότι γνωρίζουμε πολλά σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους καθώς και με τις πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί, δεν απαντήθηκε όμως το αν αποτελούν μια διακριτή κατηγορία μαθητών χαμηλής σχολικής επίδοσης ή αν πρόκειται για μια κατασκευή στην οποία μπορεί να παρεισφρύσουν όλοι οι μαθητές χαμηλής επίδοσης. Οι δύο αυτές όψεις μελετήθηκαν αναλυτικά διαχρονικά, όχι όμως συνεκτικά και για το λόγο αυτό ακόμη μέχρι σήμερα άλλοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μια ειδική δυσκολία-χάρισμα, εφόσον τέτοια παιδιά έχουν υψηλή ευφυΐα, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι στην κατηγορία ανήκουν όλα τα παιδιά που δεν μπορούν να μάθουν.<br/>Από τις αρχές του 21ου αιώνα, επιστήμονες από διαφορετικούς κλάδους αλλά κυρίως εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν συχνά ερωτήματα γονιών, όπως λ.χ. `το παιδί μου που φοιτά στο νηπιαγωγείο και γράφει ανάποδα, έχει δυσλεξία;`, `θα είναι ένας μελλοντικός Αϊνστάιν;` ή `το παιδί μου δεν καταλαβαίνει το νόημα. Μήπως έχει δυσλεξία;` ή `το παιδί μου είναι αφηρημένο και δεν τα πάει καλά στο σχολείο. Μήπως έχει μαθησιακές δυσκολίες;`, επιχείρησαν μέσα από διεθνείς οργανώσεις όπως το Learning Disabilities Association (LDA) να επανακαθορίσουν λειτουργικά το πεδίο, δηλαδή να απαντήσουν στο αν πρόκειται για έναν κλάδο της επιστήμης με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή μια ψευδοεπιστήμη που πληροί όλα και τίποτα, και κυρίως επιχείρησαν να δώσουν τα λειτουργικά εκείνα χαρακτηριστικά που θα διευκολύνουν τα παιδιά μέσα στο σχολικό πλαίσιο και στην κοινωνία να αναπτύξουν το μέγιστο δυνατό των ικανοτήτων τους.<br/>Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται μια ιστορική εξελικτική προσέγγιση με στόχο να συγκεράσει τις κυρίαρχες επιστημονικές τάσεις, με κριτήριο τους σημαντικούς σταθμούς εξέλιξης του πεδίου από πλευράς επιστημών και εκπαιδευτικής πολιτικής. [...] </p><p><br><em>[Απόσπασμα από το κείμενο του προλόγου]</em></p>"
      +"_version_": 1833612701482352640
    }
    3 => SolrObject {#496
      +"product_id": "1037064"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "12534"
      +"pub_name": "Προμηθεύς"
      +"imprint": "Προμηθεύς"
      +"pages": 224
      +"height": 21.0
      +"width": 14.0
      +"distinctive_title": "Μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "JMC"
      ]
      +"classification_main": "Παιδί και αναπτυξιακή ψυχολογία"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Παιδί και αναπτυξιακή ψυχολογία"
      ]
      +"category_main": "Ψυχολογία"
      +"category": array:1 [
        0 => "Ψυχολογία"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 2
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2008
      +"gtin13": "9789607592057"
      +"prefix": "978-960-7592"
      +"isbn13": "978-960-7592-05-7"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1064871"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Κοντοπούλου, Μελανθία"
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1064871_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1064871_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Κοντοπούλου, Μελανθία"
      ]
      +"price": 13.49
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1037064"
      +"description": "<p>Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μια εντατικοποίηση, μια τάση ομαδοποίησης και επικέντρωσης στα γνωστικά επιτεύγματα, η ανάγκη ενασχόλησης με την ιδιαιτερότητα του ατόμου και τα προσωπικά βιώματα φαίνεται ιδιαίτερα επίκαιρη.<br/>Η μελέτη αυτή στοχεύει στη διερεύνηση του υποκειμενικού χαρακτήρα της εμπειρίας του παιδιού σε μια καθοριστική περίοδο της ζωής του σε συνάρτηση με αυτήν των βασικών προσώπων που το πλαισιώνουν.<br/>Για να υλοποιηθεί αυτή η προσέγγιση συνέβαλαν με την κατάθεση των προσωπικών τους εμπειριών μητέρες και παιδαγωγοί που εμπλέκονται άμεσα σε αυτή τη διαδικασία. <br/>Ευχαριστώ γονείς, παιδαγωγούς, αλλά και συναδέλφους που βοήθησαν να ολοκληρωθεί η εργασία αυτή. </p><p><br><em>[Απόσπασμα από το κείμενο του προλόγου]</em></p>"
      +"_version_": 1833612365191446528
    }
    4 => SolrObject {#497
      +"product_id": "1188059"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2023-12-06T08:37:42Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "12534"
      +"pub_name": "Προμηθεύς"
      +"imprint": "Προμηθεύς"
      +"pages": 318
      +"height": 24.0
      +"width": 17.0
      +"distinctive_title": "Η ευρωπαϊκή διάσταση της ειδικής αγωγής"
      +"distinctive_subtitle": "Ανάδυση μιας άλλης φυσιογνωμίας"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "JNSC"
        1 => "5PMB"
      ]
      +"classification_main": "Διδασκαλία μαθητών/μαθητών με φυσικές αδυναμίες ή σωματικές αναπηρίες"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Διδασκαλία μαθητών/μαθητών με φυσικές αδυναμίες ή σωματικές αναπηρίες"
        1 => "Σχετικά με άτομα με κινητική ή σωματική αναπηρία"
      ]
      +"category_main": "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      +"category": array:1 [
        0 => "Παιδαγωγικά & Εκπαίδευση"
      ]
      +"audience": array:1 [
        0 => "Εκπαίδευση ενηλίκων"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2007
      +"contr_id": array:5 [
        0 => "1064871"
        1 => "1075940"
        2 => "1076620"
        3 => "1094953"
        4 => "1097244"
      ]
      +"contr_name": array:5 [
        0 => "Κοντοπούλου, Μελανθία"
        1 => "Μπάρμπας, Γιώργος"
        2 => "Μπιρμπίλη, Μαρία"
        3 => "Τουτουντζή, Ελευθερία"
        4 => "Τσουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1064871_A01"
        1 => "1075940_A01"
        2 => "1076620_A01"
        3 => "1094953_A01"
        4 => "1097244_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1064871_a"
        1 => "1075940_a"
        2 => "1076620_a"
        3 => "1094953_a"
        4 => "1097244_a"
      ]
      +"contr_role": array:5 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Συγγραφέας"
        2 => "Συγγραφέας"
        3 => "Συγγραφέας"
        4 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Κοντοπούλου, Μελανθία"
        1 => "Μπάρμπας, Γιώργος"
        2 => "Μπιρμπίλη, Μαρία"
        3 => "Τουτουντζή, Ελευθερία"
        4 => "Τσουριάδου, Μαρία"
      ]
      +"price": 30.43
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"_version_": 1833598474039328768
    }
  ]
  "total_books" => 15
  "imprintString" => "Προμηθεύς"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 15
  "tc" => 19
]