Ο Γεώργιος Μανωλίτσης υπηρετεί ως Καθηγητής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και Προσχολικής Ηλικίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Στο πλαίσιο της έρευνάς του έχει συνεργαστεί σε δημοσιεύσεις και ερευνητικά έργα με ερευνητές διεθνούς κύρους (π.χ., από Αγγλία, Καναδά, Κίνα, Κύπρο, Φινλανδία). Οι μελέτες του αφορούν κυρίως θέματα σχετικά με τη μάθηση δεξιοτήτων του γραπτού λόγου, την έγκαιρη πρόβλεψη μαθησιακών δυσκολιών, τον ρόλο του οικογενειακού γραμματισμού στη μάθηση του γραπτού καθώς και την αξιολόγηση και τη διαχείριση της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
2023 | Μορφολογικές Διαδικασίες στον Γραπτό Λόγο για την Ελληνική Γλώσσα | Επιστημονική επιμέλεια, Εισαγωγή, Εισήγηση, Επιμέλεια τόμου | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
2021 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία : Αναστοχασμός για δράση | Επιστημονική επιμέλεια | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
2019 | Μέθοδοι έρευνας στην εκπαίδευση | Επιστημονική επιμέλεια | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
2013 | Αξιολόγηση της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας : Ανίχνευση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη με τον ΚΕΣΠΗ-Α | Συγγραφέας | Πεδίο | Χαρτόδετο |
2010 | Πρώιμη παρέμβαση : Διεπιστημονική θεώρηση | Επιμέλεια κειμένου | Πεδίο | Χαρτόδετο |
2009 | Αναδυόμενος γραμματισμός : Έρευνα και εφαρμογές | Επιμέλεια κειμένου | Πεδίο | Χαρτόδετο |
2000 | Μέτρηση και αξιολόγηση μεταγλωσσικών ικανοτήτων παιδιών ηλικίας 5-6 ετών | Συγγραφέας | Γρηγόρη | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2013 | Αξιολόγηση της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας : Ανίχνευση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη με τον ΚΕΣΠΗ-Α | Πεδίο | Χαρτόδετο |
2000 | Μέτρηση και αξιολόγηση μεταγλωσσικών ικανοτήτων παιδιών ηλικίας 5-6 ετών | Γρηγόρη | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2023 | Μορφολογικές Διαδικασίες στον Γραπτό Λόγο για την Ελληνική Γλώσσα | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
2021 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία : Αναστοχασμός για δράση | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
2019 | Μέθοδοι έρευνας στην εκπαίδευση | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
2010 | Πρώιμη παρέμβαση : Διεπιστημονική θεώρηση | Πεδίο | Χαρτόδετο |
2009 | Αναδυόμενος γραμματισμός : Έρευνα και εφαρμογές | Πεδίο | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |