| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2017 | Γιατί οι Έλληνες : Ο μύθος της κλεμμένης γνώσης | Συγγραφέας | Κάκτος | Χαρτόδετο |
| 2011 | Διαθεματικά και Διεπιστημονικά Εκπαιδευτικά Σενάρια Δημοτικού Σχολείου με τη Χρήση και την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία | Συγγραφέας | Σμυρνιωτάκη | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2006 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Συγγραφέας | Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα (ΔΟΛ) | Χαρτόδετο |
| 2006 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Συγγραφέας | Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα (ΔΟΛ) | Χαρτόδετο |
| 2006 | Διαπολιτισμική εκπαίδευση : Ελληνικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα | Συγγραφέας | Γεωργογιάννης Παντελής | Χαρτόδετο |
| 2005 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου | Ζήτρος | Σκληρόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2017 | Γιατί οι Έλληνες : Ο μύθος της κλεμμένης γνώσης | Κάκτος | Χαρτόδετο |
| 2011 | Διαθεματικά και Διεπιστημονικά Εκπαιδευτικά Σενάρια Δημοτικού Σχολείου με τη Χρήση και την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία | Σμυρνιωτάκη | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2006 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα (ΔΟΛ) | Χαρτόδετο |
| 2006 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα (ΔΟΛ) | Χαρτόδετο |
| 2006 | Διαπολιτισμική εκπαίδευση : Ελληνικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα | Γεωργογιάννης Παντελής | Χαρτόδετο |
| 2005 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Ζήτρος | Σκληρόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2005 | Αναξίμανδρος : Ο φιλόσοφος του "απείρου" | Ζήτρος | Σκληρόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | ||||
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||