Μελέτησε ιδιαίτερα την εκπαίδευση του Ηθοποιού όπως αυτή αναπτύχθηκε στο Teatr-Laboratorium του Jerzy Grotowski (Πολωνία) και στο Odin Teatret του Eugenio Barba (Δανία), καθώς και τις διαπολιτισμικές αρχές της τεχνικής του Performer (Ηθοποιού-Χορευτή αχώριστα), όπως τις αποκάλυψε η έρευνα που διεξάγεται στην International School of Theatre Anthropology / Διεθνή Σχολή Θεατρικής Ανθρωπολογίας, που διευθύνει ο Eugenio Barba.
Ως επαγγελματίας performer συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλέους, σε σκηνοθεσία Γιώργου Ρεμούνδου και Βάτραχοι του Αριστοφάνους σε σκηνοθεσία Κώστα Μπάκα. Έπαιξε, χόρεψε και τραγούδησε στο μιούζικαλ Η γυναίκα της χρονιάς σε σκηνοθεσιά John Sharp (Θέατρο Παρκ) και στη μουσική ταινία Ακροπόλ του Παντελή Βούλγαρη. Ερμήνευσε τον ιεράρχη Ορσίνο στην παράσταση Οι Τσέντσι του P.B. Shelley, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γραμματικού (Αθηναϊκό Θέατρο) και τους τύπους του Βεληγκέκα, του σιορ-Διονύση και του Εβραίου Ιακώβ στην παράσταση καραγκιόζη με ζωνταντούς ηθοποιούς του Θεάτρου Σφενδόνη, σε σκηνοθεσία Δήμου Αβδελιώδη. Συνεργάστηκε με το Bricole Theatre της Δανίας στην παράσταση Burnings / Πυρκαγιές κ.λ.π.
Ίδρυσε το Θέατρο Στάλκερ, όπου ανάπτυξε την εκπαίδευση του ηθοποιού με την Μέθοδο των Σωματικών Δράσεων, όπως αυτή αναπτύχθηκε πρώτα από τον Στανισλάφσκι κι ύστερα από τον Γκροτόφσκι, καθώς και την εκπαίδευση του ηθοποιού με βάση την Προ-εκφραστικότητα (τις αρχές της Θεατρικής Ανθρωπολογίας).
Δίσκοι του: Το ημερολόγιο ενός αποπλανητή. Αφήγηση της νουβέλας του Δανού φιλοσόφου Søren Kierkegaard.
Με κέντημα δικό του. Δίσκος που συνοδεύει το ομοτιτλο βιβλίο για τον κλαρινιστή Πετρο-Λούκα Χαλκιά.
Ως δημοσιογράφος υπήρξε βασικό στέλεχος του περιοδικού Περιοδικό. Επίσης, συνεργάστηκε με το πειροδικά Το Τέταρτο, Ήχος, Γεύση, Playboy, Μετρό και Μελωδία. Συνεντεύξεις του έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, στην Ελευθεροτυπία, στην Καθημερινή της Κυριακής και στο Βήμα της Κυριακής.
Συνδυάζοντας τον ηθοποιό, τον χορευτή, τον τραγουδιστή, τον αφηγητή, τον δραματουργό, τον σκηνοθέτη και τον παραγωγό, από το 2008 δημιουργεί δικές του παραγωγές και περιοδεύει μ' αυτές. Τα Δημώδη ηχοχρώματα από το ουράνιο τόξο της Ερωτικής Εμπάθειας και Η Νοσταλγία δεν είναι πια αυτή που ήταν είναι δύο μουσικο-αφηγηματικές παραστάσεις που τα τραγούδια και η μουσική τους συνυφαίνονται γύρω από έναν αφηγηματικό ιστό σχετικόν με το θέμα.Ο ιστός παραστάσεων-αφηγήσεων με γενικόν τίτλο Confabulatores Nocturni / Νυχτερινοί Αφηγητές είναι σπουδὲς στον Ηθοποιό ως διαφορετικών λογιών αφηγητή και κατευθύνονται εναντίον της λαίλαπας του Φιλελεύθερου Ολοκληρωτισμού που ονομάζεται Storytelling marketing, management, politics, recruitment... «Νήματα» του ιστού είναι οι ακόλουθες παραστάσεις:Δεινός είναι ο πειρασμός της Καλοσύνης και βασίζεται στη ζωή, το έργο και τον άνθρωπο Μπέρτολτ Μπρεχτ.Ο Ερωτόκριτος του Βιτσιέντζου Κορνάρου αποτελεί σπουδή στον ηθοποιό ως αρχαίον ραψωδό, δηλαδή ως κάποιον που αφηγείτο μια ιστορία απαγγέλλοντας και τραγουδώντας.Η τριλογία με γενικόν τίτλο Άνθρωποι χωρίς μύθο, που ετοιμάζεται, περιλαμβάνει την Αθάνατη ιστορία της Κάρεν Μπλίξεν, το Πέδρο Πάραμο του Χουάν Ρούλφο και το Εμπεδοκλής εναντίον Σωκράτουςκαι είναι σχεδιασμένη για διεθνή περιοδεία με ηθοποιούς από διάφορα μέρη του Κόσμου, οι οποίοι θα αφηγηθούν τις ιστορίες αυτές στις τρεις πιο ομιλούμενες γλώσσες του Δυτικού Κόσμου – Αγγλική, Καστιλλιάνικη (Ισπανική) και Πορτογαλική.
Όντας Αρμάνος (Βλάχος), οργἀνωσε ‒για πρώτη φορά στην Ελλάδα‒, την παρουσίαση της μετάφρασης στην αρμανική (βλαχική) γλώσσα του Μικρού Πρίγκιπα, την οποία έκαναν η Maria Bara και ο Thede Kahl· την παρουσίαση της μετάφρασης στην Αρμανική των Ποιημάτων του Καβάφη από τον Spiru Fuchi κι ένα Αφιέρωμα στη Σύγχρονη Αρμανική Ποίηση με τή συμμετοχή πολλών Αρμάνων ποιητών που ζούνε σε διάφορα μέρη του Κόσμου – Yioryi Vrana (Ρουμανία), Kira Mantsu (Γερμανία), Michali Prefti (Καναδάς), Toma Enache (Ρουμανία), Spiru Fuchi (Αλβανία), Sirma Guci (Ελλάδα).
Στην τρέχουσα περίοδο διευθύνει -κυρίως στο Εξωτερικό-, το θεατρικό εργαστήριο πάνω στην τέχνη της Αφήγησης με τίτλο Καταστρέψτε τον «υπολογιστή» σας! Ή μουσική σημασιών, όχι θόρυβος πληροφοριών!, ετοιμάζει τον καινούργιο θεατρικόν φορέα του με τίτλο Theatrum ex Nihilo / Θέατρο εκ του Μηδενός, στη Βαρκελώνη της Καταλωνίας και γράφει ένα σενάριο για σήριαλ με θέμα την ποικιλομορφία του προκαπιταλιστικού κόσμου του 13ου αιώνα, με τίτλο Κι εγώ πού είμαι σ' αυτήν την ιστορία;