array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 15552
  "CREATION_DATE" => "2020-03-30 13:39:31"
  "LAST_MODIFIED" => "2020-03-30 13:39:31"
  "PARTY_NAME" => "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
  "PIID_STATUS" => "ACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => null
  "RLTS" => null
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => "S"
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 11
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" => 6
  ]
  "categories" => array:1 [
    "Τέχνες" => 6
  ]
  "pub_dates" => array:7 [
    2015 => 1
    2016 => 1
    2017 => 0
    2018 => 0
    2019 => 2
    2020 => 1
    2021 => 1
  ]
  "recent_books" => array:5 [
    0 => SolrObject {#487
      +"product_id": "1294582"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2024-04-29T13:27:09Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2022-07-21T10:50:48Z"
      +"product_form_id": "EA"
      +"product_form": "PDF"
      +"product_kind": "Ebook"
      +"pub_id": "15552"
      +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"pages": 430
      +"distinctive_title": "9ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: «Παραλλαγές, επεξεργασίες, μεταμορφώσεις»"
      +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ., 1-3 Δεκεμβρίου 2017"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "AV"
      ]
      +"classification_main": "Μουσική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Μουσική"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"category": array:1 [
        0 => "Τέχνες"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2021
      +"gtin13": "9786188221055"
      +"prefix": "978-618-82210"
      +"isbn13": "978-618-82210-5-5"
      +"contr_id": array:4 [
        0 => "1088406"
        1 => "1092945"
        2 => "1098254"
        3 => "1099453"
      ]
      +"contr_name": array:4 [
        0 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        1 => "Συλλογικό έργο"
        2 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        3 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"contr_id_role": array:4 [
        0 => "1088406_B01"
        1 => "1092945_A01"
        2 => "1098254_B01"
        3 => "1099453_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:4 [
        0 => "1088406_e"
        1 => "1092945_a"
        2 => "1098254_e"
        3 => "1099453_e"
      ]
      +"contr_role": array:4 [
        0 => "Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Συγγραφέας"
        2 => "Επιμέλεια κειμένου"
        3 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:4 [
        0 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        1 => "Συλλογικό έργο"
        2 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        3 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1294582"
      +"_version_": 1833588795379810304
    }
    1 => SolrObject {#490
      +"product_id": "1293584"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2024-04-29T13:27:09Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2022-07-21T10:50:47Z"
      +"product_form_id": "EA"
      +"product_form": "PDF"
      +"product_kind": "Ebook"
      +"pub_id": "15552"
      +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"pages": 449
      +"distinctive_title": "11ο Διατμηματικό Μουσικολογικό Συνέδριο: Νεωτερισμός και παράδοση"
      +"distinctive_subtitle": "Με αφορμή τα 70 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Σκαλκώτα, Αθήνα 21-23 Νοεμβρίου 2019"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "AV"
      ]
      +"classification_main": "Μουσική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Μουσική"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"category": array:1 [
        0 => "Τέχνες"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_year": 2020
      +"gtin13": "9786188221048"
      +"prefix": "978-618-82210"
      +"isbn13": "978-618-82210-4-8"
      +"contr_id": array:5 [
        0 => "1135213"
        1 => "1061651"
        2 => "1088406"
        3 => "1092945"
        4 => "1098254"
      ]
      +"contr_name": array:5 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        3 => "Συλλογικό έργο"
        4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1135213_B01"
        1 => "1061651_B01"
        2 => "1088406_B01"
        3 => "1092945_A01"
        4 => "1098254_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1135213_e"
        1 => "1061651_e"
        2 => "1088406_e"
        3 => "1092945_a"
        4 => "1098254_e"
      ]
      +"contr_role": array:5 [
        0 => "Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Επιμέλεια κειμένου"
        2 => "Επιμέλεια κειμένου"
        3 => "Συγγραφέας"
        4 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        3 => "Συλλογικό έργο"
        4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1293584"
      +"_version_": 1833588878861139968
      +"description": """
        <br/>Περιεχόμενα:<br />\n
        <br />\n
        - Πρόλογος <br />\n
        - Απόστολος Παληός: «Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις σε τέσσερις εμβληματικούς συνθέτες του 19ου και 20ού αιώνα με αφορμή το τελευταίο από τα Καπρίτσια του Paganini» <br />\n
        - Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: «Η χειρονομία στον βωβό κινηματογράφο» <br />\n
        - Τάσος Κολυδάς & Νίκος Πουλάκης: «Από το μουσικό χειρόγραφο στην ψηφιακή παρτιτούρα: διερεύνηση του τρόπου αποτύπωσης των μουσικών έργων σε μουσική σημειογραφία από έλληνες συνθέτες» <br />\n
        - Σωκράτης Γεωργιάδης: «Το αντιστικτικό ζεύγος ως πυρήνας της συνθετικής δημιουργίας: όψεις μιας κρυφής ταυτολογίας» <br />\n
        - Σόλων Ραπτάκης: «A mazurka’s progress: η περίπτωση του χορευτικού δεύτερου μέρους στις δύο σονάτες για πιάνο του Μίλι Μπαλάκιρεβ» <br />\n
        - Ιωάννης Φούλιας: «Όψεις παράδοσης και νεωτερισμού στα Τρία σονέττα του Πετράρχη του Franz Liszt» <br />\n
        - Άννα Χατζηαθανασίου: «Βαυαρικές επιρροές στην μουσική ζωή της Αθήνας τον 19ο αιώνα: Η περίπτωση της μπάντας του στρατού» <br />\n
        - Θεοδώρα Ιορδανίδου: «Η τάξη του φλάουτου και η παρουσία φλαουτιστών στο Ωδείο Αθηνών από την αρχή της λειτουργίας του μέχρι το 1940» <br />\n
        - Ευαγγελία Α. Χαλδαιάκη: «Σίμων Καράς αυτοβιογραφούμενος: Τέσσερις ανέκδοτες επιστολές του προς την Εύα Πάλμερ-Σικελιανού» <br />\n
        - Λαμπρογιάννης Πεφάνης & Στέφανος Φευγαλάς: «Ζητήματα εναρμόνισης της δημοτικής μουσικής. Η περίπτωση του Διονυσίου Λαυράγκα μέσα από τη συλλογή κυπριακών τραγουδιών και σκοπών του Χρίστου Αποστολίδη» <br />\n
        - Αγγελική Σκανδάλη: «Η σμυρναϊκή οπερέτα των Σύλβιου και Καρακάση στην Αθήνα. Η Τζαζ-μπαντ του 1928» <br />\n
        - Νικόλαος Αθ. Μάμαλης: «Η μουσική συνεισφορά του Μανώλη Σκουλούδη στις θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου (1933-1935)» <br />\n
        - Εύη Νίκα-Σαμψών: «Νεωτεριστικές όψεις και αντιπαραθέσεις στη λιμπρετολογία και μουσική δραματουργία του ύστερου 18ου αιώνα. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις» <br />\n
        - Βασιλική Κωνσταντίνου: «Ο μύθος της Αριάδνης στις όπερες του Johann Georg Conradi και του Johann Sigismund Kusser. Προσεγγίζοντας τους πρώιμους νεωτερισμούς της γερμανικής όπερας» <br />\n
        - Μαριάννα Σιδερή: «Carlo Goldoni vs Carlo Gozzi: Ανάμεσα σε ένα παραδοσιακό πρότυπο και τη σκηνή του μέλλοντος» <br />\n
        - Αναστασία Σιώψη: «Εικόνες πολέμου στην όπερα» - Μηνάς Ι. Αλεξιάδης: «Όπερα και μουσικό θέατρο στον μεσοπόλεμο και εντεύθεν: αλληλεπιδράσεις, ορολογία και προβληματισμοί» <br />\n
        - Αποστολία Κουκούλη: «Ο διάλογος μεταξύ μη δυτικών μουσικών παραδόσεων και δυτικής νεωτερικότητας ως μέσο διαπραγμάτευσης ταυτοτήτων στην όπερα του B. Britten, Death in Venice (1973): μια αναλυτική προσέγγιση» <br />\n
        - Μαρία Μελπομένη Χρύση: «Χορός και Χρόνος: Ο ρόλος του Χορού στην όπερα Οιδίπους επί Κολωνώ (Oedipus at Colonus) του Θόδωρου Αντωνίου» <br />\n
        - Σταματία Γεροθανάση: «Προσαρμογή του αρχαίου μύθου στη μουσική δραματουργία του 21ου αιώνα: Aribert Reimann, Medea» <br />\n
        - Σπήλιος Κούνας: «Επανεξετάζοντας τα γραμμικά εξελικτικά σχήματα στις λαϊκές μουσικές παραδόσεις – η παράμετρος της αρμονίας» <br />\n
        - Αθανάσιος Τρικούπης: «Αιμίλιος Ριάδης (1880-1935): Trois Chansons Macédoniennes. Μελέτη περί των μορφοποιητικών διλημμάτων του συνθέτη» <br />\n
        - Ιωάννης Ανδρόνογλου: «Η ελληνική παραδοσιακή μουσική ως πηγή έμπνευσης στη σύνθεση έργων για κιθάρα: από τα συνθετικά πρότυπα της Εθνικής Σχολής Μουσικής σε μια μεταμοντέρνα προσέγγιση»<br />\n
        - Μαρία Ντούρου: «Γ. Α. Παπαϊωάννου: Μετεώριση, φαντασία για βιολοντσέλο και ορχήστρα (ΑΚΙ-Ντ 219), in memoriam Νίκου Σκαλκώτα» - Βασιλική Κουτσομπίνα: «Νίκος Σκαλκώτας: Ένας αναζητητής του μοντερνισμού» <br />\n
        - Γιώργος Ζερβός: «Μορφές νεωτερισμού και παράδοση: Η μουσική ιδιοσυγκρασία του Νίκου Σκαλκώτα μέσα από τα κείμενά του» <br />\n
        - Γιώργος Σακαλλιέρος: «Τα 16 Τραγούδια για μεσόφωνο και πιάνο (1941) του Νίκου Σκαλκώτα: ένας καλειδοσκοπικός φωνητικός κύκλος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του» <br />\n
        - Πηνελόπη Παπαγιαννοπούλου: «Η λίστα με τις 48 δωδεκάφθογγες σειρές που περιλαμβάνονται στο Αρχείο Σκαλκώτα και τα έργα του 1949» <br />\n
        - Nina-Maria Wanek: «Για μια νέα αξιολόγηση της λεγόμενης “Missa Graeca”» <br />\n
        - Χρυσοβαλάντης Ευ. Ιωαννίδης: «Μελοποιητικός Νεωτερισμός και επιβίωση της Παράδοσης στο Δοξαστάριο του Ιακώβου Πρωτοψάλτου: Το Δοξαστικό των Αποστίχων της Πεντηκοστής «Γλῶσσαι ποτὲ συνεχέθησαν» σε ήχο πλάγιο του δ΄» <br />\n
        - Νίκος Ανδρίκος: «Σύγχρονη τροπική σύνθεση – Διασπώντας το στερεοτυπικό δίπολο νεωτερισμός-παράδοση» <br />\n
        - Raphael Staubli: «Νεωτερισμός και Παράδοση στη μουσική του Anton Webern» <br />\n
        - Αποστολία Νικούλη & Κώστας Χάρδας: «Ανασκευάζοντας την παράδοση: Η πολυεπίπεδη λειτουργία της συμμετρίας στη Συμφωνία σε Ντο (1938-1940) του Ίγκορ Στραβίνσκυ» <br />\n
        - Μαριάνθη Φωτοπούλου & Κώστας Χάρδας: «“Σαν φωτιές χτυπώντας στου μέλλοντος τα μάτια”: Μια επαναστατική ανάγνωση της τονικότητας από τον Ντμίτρι Ντμίτριεβιτς Σοστακόβιτς στη Συμφωνία αρ. 3, op. 20, «Την Πρώτη Μαΐου», σε Μι-ύφεση-μείζονα (1929)»</p>
        """
    }
    2 => SolrObject {#491
      +"product_id": "1263765"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z"
      +"product_form_id": "EA"
      +"product_form": "PDF"
      +"product_kind": "Ebook"
      +"pub_id": "15552"
      +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"distinctive_title": "10ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Η μουσική κληρονομιά στη δυτική έντεχνη μουσική"
      +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Κέρκυρα 26-28 Οκτωβρίου 2018"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "AV"
      ]
      +"classification_main": "Μουσική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Μουσική"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"category": array:1 [
        0 => "Τέχνες"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_month": 10
      +"pub_year": 2019
      +"gtin13": "9786188221031"
      +"prefix": "978-618-82210"
      +"isbn13": "978-618-82210-3-1"
      +"contr_id": array:4 [
        0 => "1135213"
        1 => "1061651"
        2 => "1092945"
        3 => "1098254"
      ]
      +"contr_name": array:4 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Συλλογικό έργο"
        3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
      ]
      +"contr_id_role": array:4 [
        0 => "1135213_B01"
        1 => "1061651_B01"
        2 => "1092945_A01"
        3 => "1098254_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:4 [
        0 => "1135213_e"
        1 => "1061651_e"
        2 => "1092945_a"
        3 => "1098254_e"
      ]
      +"contr_role": array:4 [
        0 => "Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Επιμέλεια κειμένου"
        2 => "Συγγραφέας"
        3 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:4 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Συλλογικό έργο"
        3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
      ]
      +"price": 0.0
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263765"
      +"description": "<p>Περιεχόμενα: </p><p>- Πρόλογος<br>- Μάρκος Λέκκας: &quot;Ιχνηλατώντας το τα, το τη και το τε (από το επίνητρο της Ελευσίνας στην διδακτική αύρα της τονικής θεωρίας)&quot;<br>- Κώστας Καρδάμης: &quot;Ανιχνεύοντας τις &quot;Στήλες της Αρμονίας&quot;. Ειδήσεις για τη μουσική δραστηριότητα στις κερκυραϊκές τεκτονικές στοές του 19ου αιώνα&quot;<br>- Δημήτρης Μπρόβας: &quot;Ο Μάντζαρος ως μουσικοπαιδαγωγός: οι επιρροές που δέχτηκε και η κληρονομιά που άφησε&quot;<br>- Νικόλαος Αθ. Μάμαλης: &quot;Τα μουσικά χειρόγραφα της μπάντας της Μουσικής Εταιρείας Αθηνών&quot;<br>- Άννα-Μαρία Ρεντζεπέρη-Τσώνου: &quot;Το δημοτικό τραγούδι ως μουσική κληρονομιά σε έργα νεοελλήνων συνθετών&quot;<br>- Μαρία Σουρτζή-Χατζηδημητρίου: &quot;Μορφολογικές καινοτομίες στο πρώτο μέρος της Σονάτας για πιάνο op. 31 αρ. 2 (&quot;Καταιγίδα&quot;) του Beethoven&quot;<br>- Ιωάννης Φούλιας: &quot;Παράδοση και καινοτομία στα Δύο καπρίτσια υπό μορφήν σονατών για πιάνο, opus 47, του Muzio Clementi&quot;<br>- Ελένη Γεωργίου: &quot;Εκδοχές πρόσληψης του ελληνικού πνεύματος στη δυτική μουσική στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα: Τα παραδείγματα των Στραβίνσκυ, Strauss, Enescu, Honegger, Ravel, Seiber&quot;<br>- Χρυσούλα Σκαρλάτου: &quot;Almas tiernas y puras: ένα χειρόγραφο τραγούδι για τους έλληνες Ισραηλίτες που υπήρξαν θύματα του ολοκαυτώματος&quot;<br>- Μαίη Κοκκίδου & Γιάννης Μυγδάνης: &quot;Δάνεια στοιχεία της έντεχνης μουσικής στην κουλτούρα της δημοφιλούς μουσικής: Η περίπτωση των μουσικών υβριδίων&quot;<br>- Δέσποινα Αυθεντοπούλου: &quot;Ιδεολογία και αισθητική στις μελωδικές και ρυθμικές ασκήσεις του Μανώλη Καλομοίρη&quot;<br>- Σπυριδούλα Κατσαρού: &quot;Μουσική για θέατρο: Ο Γεώργιος Καζάσογλου και η σκηνική μουσική&quot;<br>- Στανιμήρα Ντερμεντζίεβα: &quot;Η Βουλγαρική Εθνική Μουσική Σχολή (1914-1944)&quot;<br>- Εύη Νίκα-Σαμψών: &quot;Ο εξωτισμός στην opera seria του 18ου αιώνα. Ανιχνεύοντας τα &quot;εξωτικά&quot; μουσικοδραματουργικά γνωρίσματα μιας κατεξοχήν ευρωπαϊκής μουσικής παράδοσης&quot;<br>- Βασιλική Κωνσταντίνου: &quot;Η ιστορία του υπεροπτικού και εξωτικού βασιλιά Κροίσου στην Όπερα του Αμβούργου. Στοιχεία εξωτισμού στην μουσική κληρονομιά της πολυπολιτισμικής Όπερας του Αμβούργου&quot;<br>- Δήμητρα Μπαντέκα: &quot;Jean-Philippe Rameau: Ανακαλύπτοντας τις Ινδίες. Στοιχεία εξωτισμού στη μουσική δραματουργία του έργου Les Indes galantes&quot;<br>- Μαριάννα Σιδερή: &quot;Τουρκικές αναφορές στην ευρωπαϊκή όπερα του 18ου αιώνα&quot;<br>- Δήμητρα Χόνδρου: &quot;Ο εξωτισμός ως μουσική παράδοση στην ιστορική γαλλική grand op?ra: οι περιπτώσεις των Fernando Cortez και Vasco da Gama&quot;<br>- Σταματία Γεροθανάση: &quot;Αλιείς μαργαριταριών: Νέα οπτική του μουσικού εξωτισμού&quot;<br>- Αθανάσιος Τρικούπης & Μαρία Μελπομένη Χρύση: &quot;Τα γαλλικά τραγούδια για φωνή και πιάνο του Σπυρίδωνα Σαμάρα&quot;<br>- Αναστασία Σιώψη: &quot;Η μουσική ως γλώσσα συναισθημάτων&quot;<br>- Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: &quot;Φιλοσοφία και φιλοσοφική κληρονομιά στη μουσική του 20ού αιώνα&quot;<br>- Πάνος Τσερίκης: &quot;Αποσυνθεμένο υλικό και συνεκτικές μορφές στην αισθητική σκέψη του Adorno: Η χρήση παραδοσιακών στοιχείων για τη δημιουργία αυθεντικής μουσικής&quot;<br>- Κωστής Ζουλιάτης: &quot;Ο Προμηθέας στη μουσική δημιουργία του 20ού αιώνα: Γιάννης Χρήστου, Luigi Nono&quot;<br>- Ιωάννης Μάριος Ριζόπουλος: &quot;Προσδιορίζοντας το ρυθμικό &quot;κούνημα&quot;. Μοντέλο για την ελληνική ρυθμική αίσθηση στη μουσική εκτέλεση&quot;<br>- Τάσος Κολυδάς: &quot;Η ψηφιακή παρτιτούρα ως ιστορική πηγή για την αποτύπωση της μουσικής κληρονομιάς· προκλήσεις, δυνατότητες, προοπτικές&quot;<br>- Πέτρος Βούβαρης & Σταματία Γεροθανάση: &quot;Η Οphelia του Strauss: Μια ερμηνευτική προσέγγιση&quot;</p>"
      +"_version_": 1833591693065060352
    }
    3 => SolrObject {#492
      +"product_id": "1263762"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z"
      +"product_form_id": "EA"
      +"product_form": "EPUB"
      +"product_kind": "Ebook"
      +"pub_id": "15552"
      +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"pages": 752
      +"distinctive_title": "8ο Διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις"
      +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 25-27 Νοεμβρίου 2016"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "AV"
      ]
      +"classification_main": "Μουσική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Μουσική"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"category": array:1 [
        0 => "Τέχνες"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_month": 4
      +"pub_year": 2019
      +"gtin13": "9786188221024"
      +"prefix": "978-618-82210"
      +"isbn13": "978-618-82210-2-4"
      +"contr_id": array:6 [
        0 => "1135213"
        1 => "1061651"
        2 => "1088406"
        3 => "1092945"
        4 => "1098254"
        5 => "1099453"
      ]
      +"contr_name": array:6 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        3 => "Συλλογικό έργο"
        4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        5 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"contr_id_role": array:6 [
        0 => "1135213_B01"
        1 => "1061651_B01"
        2 => "1088406_B01"
        3 => "1092945_A01"
        4 => "1098254_B01"
        5 => "1099453_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:6 [
        0 => "1135213_e"
        1 => "1061651_e"
        2 => "1088406_e"
        3 => "1092945_a"
        4 => "1098254_e"
        5 => "1099453_e"
      ]
      +"contr_role": array:6 [
        0 => "Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Επιμέλεια κειμένου"
        2 => "Επιμέλεια κειμένου"
        3 => "Συγγραφέας"
        4 => "Επιμέλεια κειμένου"
        5 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:6 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος"
        3 => "Συλλογικό έργο"
        4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        5 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263762"
      +"_version_": 1833591693418430464
    }
    4 => SolrObject {#493
      +"product_id": "1263764"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z"
      +"product_form_id": "EA"
      +"product_kind": "Ebook"
      +"pub_id": "15552"
      +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
      +"pages": 516
      +"distinctive_title": "7ο Διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Μουσική, λόγος και τέχνες"
      +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου: Κέρκυρα 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου 2015"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "AV"
      ]
      +"classification_main": "Μουσική"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Μουσική"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"category": array:1 [
        0 => "Τέχνες"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Θεσσαλονίκη"
      +"pub_month": 11
      +"pub_year": 2016
      +"gtin13": "9786188221017"
      +"prefix": "978-618-82210"
      +"isbn13": "978-618-82210-1-7"
      +"contr_id": array:5 [
        0 => "1135213"
        1 => "1061651"
        2 => "1092945"
        3 => "1098254"
        4 => "1099453"
      ]
      +"contr_name": array:5 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Συλλογικό έργο"
        3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        4 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1135213_B01"
        1 => "1061651_B01"
        2 => "1092945_A01"
        3 => "1098254_B01"
        4 => "1099453_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1135213_e"
        1 => "1061651_e"
        2 => "1092945_a"
        3 => "1098254_e"
        4 => "1099453_e"
      ]
      +"contr_role": array:5 [
        0 => "Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Επιμέλεια κειμένου"
        2 => "Συγγραφέας"
        3 => "Επιμέλεια κειμένου"
        4 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Βούβαρης, Πέτρος"
        1 => "Καρδάμης, Κώστας"
        2 => "Συλλογικό έργο"
        3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-"
        4 => "Χάρδας, Κώστας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263764"
      +"_version_": 1833591693183549440
      +"description": "<p>Περιεχόμενα:</p><p>- Πρόλογος<br>- Ιωάννης Φούλιας: «Η διμερής και η τριμερής μορφή σονάτας στο θεωρητικό έργο του Joseph Riepel. Απόπειρα ανακατασκευής και αποτίμησης»<br>- Κώστας Τσούγκρας: «Η μορφή &quot;θέμα και παραλλαγές&quot; στη μουσική του Νίκου Σκαλκώτα: Ανάλυση του έργου &quot;Kurze Variationen auf ein Bergsthema&quot; από τα &quot;32 κομμάτια για πιάνο&quot;»<br>- Γιώργος Ζερβός: «Πλευρές θεματοποίησης και αποθεματοποίησης στη δωδεκαφθογγική μουσική του Νίκου Σκαλκώτα: μερικές σκέψεις πάνω στη σχέση της Grundgestalt με την Grundreihe, με αφορμή τη δωδεκαφθογγική συγκρότηση των θεμάτων στα πρώτα μέρη των Κοντσέρτων για πιάνο αρ. 1 και αρ. 2»<br>- Irmgard Lerch-Καλαβρυτινού: «Ιστορία - Ιστορίες: Ιστορίες της μουσικής στην Ελλάδα πριν από το 1950»<br>- Θανάσης Τρικούπης: «Η διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης στην Ελλάδα: ιστορική αναδρομή, δεδομένα και προοπτικές»<br>- Αναστασία Κακάρογλου: «Τέχνες, γράμματα, αθλητισμός: Η συμμετοχή του Louis-Albert Bourgault-Ducoudray στην συνδιάσκεψη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής»<br>- Γιώργος Σακαλλιέρος: «Η αλληλογραφία Δημήτρη Μητρόπουλου - Arnold Schoenberg (1945-1951): κριτική αποδελτίωση και σχολιασμός»<br>- Νεκταρία Δελβινιώτη-Βασιλείου: «Μανώλης Καλομοίρης - Εθνικό Ωδείο Κύπρου (Παράρτημα Λευκωσίας): Οι σχέσεις συνεργασίας και οι προεκτάσεις τους»<br>- Αθανασία Κυριακίδου: «Χειρονομία και Λόγος: Παρελθόν και μέλλον»<br>- Εύη Νίκα-Σαμψών: «Ιχνηλατώντας τη μουσική δραματουργία της γερμανικής ρομαντικής όπερας»<br>- Sabine Koch: «Από τον Wagner και πέρα: Η μαθητεία και η καριέρα του Δημητρίου Λάλα στη Δυτική Ευρώπη»<br>- Αναστασία Σιώψη: «Φαντασιακές κοινότητες με τη δύναμη της μουσικής: O τελετουργικός ρόλος της τέχνης από τον Ρίχαρντ Βάγκνερ στον Γιάννη Χρήστου»<br>- Καίτη Ρωμανού: «Η Βενετία και οι ελληνικές της κατακτήσεις: μουσικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις»<br>- Μάρκος Λέκκας: «Prolatio και tempus imperfectum στην εποχή του φαντασιακού ρεαλισμού»<br>- Δημήτρης Γιαννέλος: «Παρατηρήσεις στη γραπτή μετάδοση της θεωρίας της εκκλησιαστικής μουσικής» <br>- Ακαδημαϊκό Βυζαντινομουσικολογικό Δίκτυο<br>- Διονυσία Μπλαζάκη: «Μουσική και ποίηση στην αισθητική του Χέγκελ»<br>- Βασιλική Κουτσομπίνα: «Σχέσεις μεταξύ μουσικής και ρητορικής στις μουσικο-θεωρητικές πηγές του 15ου και 16ου αιώνα: αναδρομή στις πρώτες μαρτυρίες»<br>- Μαρία Σουρτζή-Χατζηδημητρίου: «Σχέση μουσικής και κειμένου στο τραγούδι &quot;Der Doppelganger&quot; του Franz Schubert»<br>- Σταματία Γεροθανάση: «&quot;The Rake’s Progress&quot;: μουσικοποιητική αποτύπωση των συναισθηματικών πτυχών του χαρακτήρα της Anne Trulove»<br>- Νικόλαος Δημηνάκης: «Το δίπολο «εντολή / υπακοή» ως κωδικοποιημένη έκφανση της προστακτικής έγκλισης στη σχέση «συνθέτη / ερμηνευτή» μέσα από τις αναλύσεις των concert-studies &quot;Nine Etudes for Saxophones in 4 Books&quot; του Christian Lauba»<br>- Κώστας Καρδάμης: «Για την αλληλογραφία του Νικόλαου Χαλικιόπουλου Μάντζαρου: πρόδρομες σκέψεις»<br>- Δημήτρης Μπρόβας: «Το σύστημα διδασκαλίας της αρμονίας του Νικόλαου Χαλικιόπουλου Μάντζαρου: Μια πρώτη προσέγγιση»<br>- Νίκος Μαλιάρας: «Σπυρίδων Ξύνδας, &quot;Ο υποψήφιος&quot; (1867): Η πρώτη ελληνόγλωσση όπερα. Μια προσέγγιση στο έργο (κυρίως στην ενορχήστρωση Ρομποτή, 1931) βάσει των διαθέσιμων πηγών, καθώς και μερικές ιστορικές και αναλυτικές παρατηρήσεις»<br>- Κώστας Χάρδας: «Το μετέωρο βήμα: Στιγμιότυπα «πάλης» δωδεκαφθογγικής και τονικής δομής σε έργα του πρώιμου ελληνικού μουσικού μοντερνισμού»<br>- Μαντώ Πυλιαρού: «Ζητήματα ελληνικής παραδοσιακής μουσικής στα μέσα της τρίτης και τέταρτης δεκαετίας του 20ού αιώνα, όπως καταγράφονται σε έντυπα μέσα της εποχής»<br>- Άννα-Μαρία Ρεντζεπέρη-Τσώνου: «Το κοντάκιο «Τη υπερμάχω στρατηγώ...» στην έντεχνη νεοελληνική μουσική των Μανώλη Καλομοίρη και Γεωργίου Καζάσογλου»<br>- Πέτρος Ανδριώτης: «Γεώργιος Σεφέρης: &quot;Επιφάνια&quot; (1937) - «Κράτησα τη ζωή μου». Μελοποίηση των Α. Κουνάδη και Μ. Θεοδωράκη: Τα μεθοδολογικά εργαλεία των δύο συνθετών που συμβάλλουν στην ανάδειξη του μελοποιημένου λόγου»<br>- Δημήτρης Γιάννου: «Μουσικοδραματουργικά σχήματα και ποιητική αληθοφάνεια - Σχόλια στον &quot;Τροβατόρε&quot; του Βέρντι»<br>- Ρενάτα Δαλιανούδη: «Μελοποίηση παραδοσιακού τραγουδιού: προσομοίωση ή νεωτερικότητα; Μελέτη περίπτωσης το τραγούδι «Πέρα στους πέρα κάμπους» για το θεατρικό έργο &quot;Καίσαρ και Κλεοπάτρα&quot;, 1962»<br>- Μαγδαληνή Καλοπανά: «Μουσική και λόγος στο έργο του Δημήτρη Δραγατάκη: &quot;Αντιθέσεις&quot;»<br>- Μαρία Ντούρου: «Γιάννης Α. Παπαϊωάννου, Δημήτρης Θέμελης. &quot;Η κηδεία του Σαρπηδόνος&quot; σε ποίηση Κ. Π. Καβάφη»<br>- Ξένια Θεοδωρίδου: «&quot;Μόνο της μπόρας έμειναν οι γλάροι καπετάνιοι&quot;: Τα έργα για μικτή χορωδία a cappella AKI-Ντ 94 έως 97 (1943) του Γιάννη Α. Παπαϊωάννου. Μια συνάντηση του εξωτερικού με το εσωτερικό τοπίο, με φόντο τη γερμανική Κατοχή»<br>- Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: «Αισθητική συμφωνία; Μια οντολογία της σχέσης μουσικής και ζωγραφικής»<br>- Γεωργία Μαρία Τσερπέ: «Τέχνη και μουσική στον Αριστοτέλη: H έννοια της «μίμησης» και του «καθόλου» στη μουσική (η περίπτωση της συγκριτικής θεώρησης της μουσικής και της ζωγραφικής)»<br>- Μαίη Κοκκίδου: «Ο ρυθμός ως διαπραγματεύσιμο χαρακτηριστικό της τέχνης»<br>- Απόστολος Παληός: «&quot;Εικόνες από μια έκθεση&quot; του Μ. Μούσοργκσκυ και &quot;Έξι Goyescas&quot; του E. Granados: Δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα διασύνδεσης πιανιστικής συνθετικής δημιουργίας και ζωγραφικής τέχνης από διαφορετική αφετηρία»<br>- Δημήτρης Τασούδης: «Μουσική στον κινηματογράφο: &quot;Παιχνίδια μνήμης&quot;»</p>"
    }
  ]
  "total_books" => 6
  "imprintString" => "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 6
  "tc" => 6
]