array:29 [ "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER" "PARTY_ID" => 15552 "CREATION_DATE" => "2020-03-30 13:39:31" "LAST_MODIFIED" => "2020-03-30 13:39:31" "PARTY_NAME" => "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" "PIID_STATUS" => "ACTIVE" "SOURCE" => null "PUBLISHING_GROUP_ID" => null "BIO_NOTE" => null "COUNTRY" => null "RLTS" => null "LOGO" => null "WEB_VIEW" => null "WEB_SERVICE_URL" => null "SIZE" => "S" "LAST_CATALOG_UPD" => null "COMMENT" => null "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 11 "BOOKSTORE" => null "ESHOP" => null "imprints" => array:1 [ "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" => 6 ] "categories" => array:1 [ "Τέχνες" => 6 ] "pub_dates" => array:7 [ 2015 => 1 2016 => 1 2017 => 0 2018 => 0 2019 => 2 2020 => 1 2021 => 1 ] "recent_books" => array:5 [ 0 => SolrObject {#487 +"product_id": "1294582" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2024-04-29T13:27:09Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2022-07-21T10:50:48Z" +"product_form_id": "EA" +"product_form": "PDF" +"product_kind": "Ebook" +"pub_id": "15552" +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"pages": 430 +"distinctive_title": "9ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: «Παραλλαγές, επεξεργασίες, μεταμορφώσεις»" +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ., 1-3 Δεκεμβρίου 2017" +"thema_code": array:1 [ 0 => "AV" ] +"classification_main": "Μουσική" +"classification": array:1 [ 0 => "Μουσική" ] +"category_main": "Τέχνες" +"category": array:1 [ 0 => "Τέχνες" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Θεσσαλονίκη" +"pub_year": 2021 +"gtin13": "9786188221055" +"prefix": "978-618-82210" +"isbn13": "978-618-82210-5-5" +"contr_id": array:4 [ 0 => "1088406" 1 => "1092945" 2 => "1098254" 3 => "1099453" ] +"contr_name": array:4 [ 0 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 1 => "Συλλογικό έργο" 2 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 3 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"contr_id_role": array:4 [ 0 => "1088406_B01" 1 => "1092945_A01" 2 => "1098254_B01" 3 => "1099453_B01" ] +"contr_id_tab": array:4 [ 0 => "1088406_e" 1 => "1092945_a" 2 => "1098254_e" 3 => "1099453_e" ] +"contr_role": array:4 [ 0 => "Επιμέλεια κειμένου" 1 => "Συγγραφέας" 2 => "Επιμέλεια κειμένου" 3 => "Επιμέλεια κειμένου" ] +"contr_denoms": array:4 [ 0 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 1 => "Συλλογικό έργο" 2 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 3 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1294582" +"_version_": 1833588795379810304 } 1 => SolrObject {#490 +"product_id": "1293584" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2024-04-29T13:27:09Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2022-07-21T10:50:47Z" +"product_form_id": "EA" +"product_form": "PDF" +"product_kind": "Ebook" +"pub_id": "15552" +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"pages": 449 +"distinctive_title": "11ο Διατμηματικό Μουσικολογικό Συνέδριο: Νεωτερισμός και παράδοση" +"distinctive_subtitle": "Με αφορμή τα 70 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Σκαλκώτα, Αθήνα 21-23 Νοεμβρίου 2019" +"thema_code": array:1 [ 0 => "AV" ] +"classification_main": "Μουσική" +"classification": array:1 [ 0 => "Μουσική" ] +"category_main": "Τέχνες" +"category": array:1 [ 0 => "Τέχνες" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Θεσσαλονίκη" +"pub_year": 2020 +"gtin13": "9786188221048" +"prefix": "978-618-82210" +"isbn13": "978-618-82210-4-8" +"contr_id": array:5 [ 0 => "1135213" 1 => "1061651" 2 => "1088406" 3 => "1092945" 4 => "1098254" ] +"contr_name": array:5 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 3 => "Συλλογικό έργο" 4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" ] +"contr_id_role": array:5 [ 0 => "1135213_B01" 1 => "1061651_B01" 2 => "1088406_B01" 3 => "1092945_A01" 4 => "1098254_B01" ] +"contr_id_tab": array:5 [ 0 => "1135213_e" 1 => "1061651_e" 2 => "1088406_e" 3 => "1092945_a" 4 => "1098254_e" ] +"contr_role": array:5 [ 0 => "Επιμέλεια κειμένου" 1 => "Επιμέλεια κειμένου" 2 => "Επιμέλεια κειμένου" 3 => "Συγγραφέας" 4 => "Επιμέλεια κειμένου" ] +"contr_denoms": array:5 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 3 => "Συλλογικό έργο" 4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" ] +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1293584" +"_version_": 1833588878861139968 +"description": """ <br/>Περιεχόμενα:<br />\n <br />\n - Πρόλογος <br />\n - Απόστολος Παληός: «Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις σε τέσσερις εμβληματικούς συνθέτες του 19ου και 20ού αιώνα με αφορμή το τελευταίο από τα Καπρίτσια του Paganini» <br />\n - Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: «Η χειρονομία στον βωβό κινηματογράφο» <br />\n - Τάσος Κολυδάς & Νίκος Πουλάκης: «Από το μουσικό χειρόγραφο στην ψηφιακή παρτιτούρα: διερεύνηση του τρόπου αποτύπωσης των μουσικών έργων σε μουσική σημειογραφία από έλληνες συνθέτες» <br />\n - Σωκράτης Γεωργιάδης: «Το αντιστικτικό ζεύγος ως πυρήνας της συνθετικής δημιουργίας: όψεις μιας κρυφής ταυτολογίας» <br />\n - Σόλων Ραπτάκης: «A mazurka’s progress: η περίπτωση του χορευτικού δεύτερου μέρους στις δύο σονάτες για πιάνο του Μίλι Μπαλάκιρεβ» <br />\n - Ιωάννης Φούλιας: «Όψεις παράδοσης και νεωτερισμού στα Τρία σονέττα του Πετράρχη του Franz Liszt» <br />\n - Άννα Χατζηαθανασίου: «Βαυαρικές επιρροές στην μουσική ζωή της Αθήνας τον 19ο αιώνα: Η περίπτωση της μπάντας του στρατού» <br />\n - Θεοδώρα Ιορδανίδου: «Η τάξη του φλάουτου και η παρουσία φλαουτιστών στο Ωδείο Αθηνών από την αρχή της λειτουργίας του μέχρι το 1940» <br />\n - Ευαγγελία Α. Χαλδαιάκη: «Σίμων Καράς αυτοβιογραφούμενος: Τέσσερις ανέκδοτες επιστολές του προς την Εύα Πάλμερ-Σικελιανού» <br />\n - Λαμπρογιάννης Πεφάνης & Στέφανος Φευγαλάς: «Ζητήματα εναρμόνισης της δημοτικής μουσικής. Η περίπτωση του Διονυσίου Λαυράγκα μέσα από τη συλλογή κυπριακών τραγουδιών και σκοπών του Χρίστου Αποστολίδη» <br />\n - Αγγελική Σκανδάλη: «Η σμυρναϊκή οπερέτα των Σύλβιου και Καρακάση στην Αθήνα. Η Τζαζ-μπαντ του 1928» <br />\n - Νικόλαος Αθ. Μάμαλης: «Η μουσική συνεισφορά του Μανώλη Σκουλούδη στις θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου (1933-1935)» <br />\n - Εύη Νίκα-Σαμψών: «Νεωτεριστικές όψεις και αντιπαραθέσεις στη λιμπρετολογία και μουσική δραματουργία του ύστερου 18ου αιώνα. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις» <br />\n - Βασιλική Κωνσταντίνου: «Ο μύθος της Αριάδνης στις όπερες του Johann Georg Conradi και του Johann Sigismund Kusser. Προσεγγίζοντας τους πρώιμους νεωτερισμούς της γερμανικής όπερας» <br />\n - Μαριάννα Σιδερή: «Carlo Goldoni vs Carlo Gozzi: Ανάμεσα σε ένα παραδοσιακό πρότυπο και τη σκηνή του μέλλοντος» <br />\n - Αναστασία Σιώψη: «Εικόνες πολέμου στην όπερα» - Μηνάς Ι. Αλεξιάδης: «Όπερα και μουσικό θέατρο στον μεσοπόλεμο και εντεύθεν: αλληλεπιδράσεις, ορολογία και προβληματισμοί» <br />\n - Αποστολία Κουκούλη: «Ο διάλογος μεταξύ μη δυτικών μουσικών παραδόσεων και δυτικής νεωτερικότητας ως μέσο διαπραγμάτευσης ταυτοτήτων στην όπερα του B. Britten, Death in Venice (1973): μια αναλυτική προσέγγιση» <br />\n - Μαρία Μελπομένη Χρύση: «Χορός και Χρόνος: Ο ρόλος του Χορού στην όπερα Οιδίπους επί Κολωνώ (Oedipus at Colonus) του Θόδωρου Αντωνίου» <br />\n - Σταματία Γεροθανάση: «Προσαρμογή του αρχαίου μύθου στη μουσική δραματουργία του 21ου αιώνα: Aribert Reimann, Medea» <br />\n - Σπήλιος Κούνας: «Επανεξετάζοντας τα γραμμικά εξελικτικά σχήματα στις λαϊκές μουσικές παραδόσεις – η παράμετρος της αρμονίας» <br />\n - Αθανάσιος Τρικούπης: «Αιμίλιος Ριάδης (1880-1935): Trois Chansons Macédoniennes. Μελέτη περί των μορφοποιητικών διλημμάτων του συνθέτη» <br />\n - Ιωάννης Ανδρόνογλου: «Η ελληνική παραδοσιακή μουσική ως πηγή έμπνευσης στη σύνθεση έργων για κιθάρα: από τα συνθετικά πρότυπα της Εθνικής Σχολής Μουσικής σε μια μεταμοντέρνα προσέγγιση»<br />\n - Μαρία Ντούρου: «Γ. Α. Παπαϊωάννου: Μετεώριση, φαντασία για βιολοντσέλο και ορχήστρα (ΑΚΙ-Ντ 219), in memoriam Νίκου Σκαλκώτα» - Βασιλική Κουτσομπίνα: «Νίκος Σκαλκώτας: Ένας αναζητητής του μοντερνισμού» <br />\n - Γιώργος Ζερβός: «Μορφές νεωτερισμού και παράδοση: Η μουσική ιδιοσυγκρασία του Νίκου Σκαλκώτα μέσα από τα κείμενά του» <br />\n - Γιώργος Σακαλλιέρος: «Τα 16 Τραγούδια για μεσόφωνο και πιάνο (1941) του Νίκου Σκαλκώτα: ένας καλειδοσκοπικός φωνητικός κύκλος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του» <br />\n - Πηνελόπη Παπαγιαννοπούλου: «Η λίστα με τις 48 δωδεκάφθογγες σειρές που περιλαμβάνονται στο Αρχείο Σκαλκώτα και τα έργα του 1949» <br />\n - Nina-Maria Wanek: «Για μια νέα αξιολόγηση της λεγόμενης “Missa Graeca”» <br />\n - Χρυσοβαλάντης Ευ. Ιωαννίδης: «Μελοποιητικός Νεωτερισμός και επιβίωση της Παράδοσης στο Δοξαστάριο του Ιακώβου Πρωτοψάλτου: Το Δοξαστικό των Αποστίχων της Πεντηκοστής «Γλῶσσαι ποτὲ συνεχέθησαν» σε ήχο πλάγιο του δ΄» <br />\n - Νίκος Ανδρίκος: «Σύγχρονη τροπική σύνθεση – Διασπώντας το στερεοτυπικό δίπολο νεωτερισμός-παράδοση» <br />\n - Raphael Staubli: «Νεωτερισμός και Παράδοση στη μουσική του Anton Webern» <br />\n - Αποστολία Νικούλη & Κώστας Χάρδας: «Ανασκευάζοντας την παράδοση: Η πολυεπίπεδη λειτουργία της συμμετρίας στη Συμφωνία σε Ντο (1938-1940) του Ίγκορ Στραβίνσκυ» <br />\n - Μαριάνθη Φωτοπούλου & Κώστας Χάρδας: «“Σαν φωτιές χτυπώντας στου μέλλοντος τα μάτια”: Μια επαναστατική ανάγνωση της τονικότητας από τον Ντμίτρι Ντμίτριεβιτς Σοστακόβιτς στη Συμφωνία αρ. 3, op. 20, «Την Πρώτη Μαΐου», σε Μι-ύφεση-μείζονα (1929)»</p> """ } 2 => SolrObject {#491 +"product_id": "1263765" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z" +"product_form_id": "EA" +"product_form": "PDF" +"product_kind": "Ebook" +"pub_id": "15552" +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"distinctive_title": "10ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Η μουσική κληρονομιά στη δυτική έντεχνη μουσική" +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Κέρκυρα 26-28 Οκτωβρίου 2018" +"thema_code": array:1 [ 0 => "AV" ] +"classification_main": "Μουσική" +"classification": array:1 [ 0 => "Μουσική" ] +"category_main": "Τέχνες" +"category": array:1 [ 0 => "Τέχνες" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Θεσσαλονίκη" +"pub_month": 10 +"pub_year": 2019 +"gtin13": "9786188221031" +"prefix": "978-618-82210" +"isbn13": "978-618-82210-3-1" +"contr_id": array:4 [ 0 => "1135213" 1 => "1061651" 2 => "1092945" 3 => "1098254" ] +"contr_name": array:4 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Συλλογικό έργο" 3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" ] +"contr_id_role": array:4 [ 0 => "1135213_B01" 1 => "1061651_B01" 2 => "1092945_A01" 3 => "1098254_B01" ] +"contr_id_tab": array:4 [ 0 => "1135213_e" 1 => "1061651_e" 2 => "1092945_a" 3 => "1098254_e" ] +"contr_role": array:4 [ 0 => "Επιμέλεια κειμένου" 1 => "Επιμέλεια κειμένου" 2 => "Συγγραφέας" 3 => "Επιμέλεια κειμένου" ] +"contr_denoms": array:4 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Συλλογικό έργο" 3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" ] +"price": 0.0 +"vat": 6.0 +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ" +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263765" +"description": "<p>Περιεχόμενα: </p><p>- Πρόλογος<br>- Μάρκος Λέκκας: "Ιχνηλατώντας το τα, το τη και το τε (από το επίνητρο της Ελευσίνας στην διδακτική αύρα της τονικής θεωρίας)"<br>- Κώστας Καρδάμης: "Ανιχνεύοντας τις "Στήλες της Αρμονίας". Ειδήσεις για τη μουσική δραστηριότητα στις κερκυραϊκές τεκτονικές στοές του 19ου αιώνα"<br>- Δημήτρης Μπρόβας: "Ο Μάντζαρος ως μουσικοπαιδαγωγός: οι επιρροές που δέχτηκε και η κληρονομιά που άφησε"<br>- Νικόλαος Αθ. Μάμαλης: "Τα μουσικά χειρόγραφα της μπάντας της Μουσικής Εταιρείας Αθηνών"<br>- Άννα-Μαρία Ρεντζεπέρη-Τσώνου: "Το δημοτικό τραγούδι ως μουσική κληρονομιά σε έργα νεοελλήνων συνθετών"<br>- Μαρία Σουρτζή-Χατζηδημητρίου: "Μορφολογικές καινοτομίες στο πρώτο μέρος της Σονάτας για πιάνο op. 31 αρ. 2 ("Καταιγίδα") του Beethoven"<br>- Ιωάννης Φούλιας: "Παράδοση και καινοτομία στα Δύο καπρίτσια υπό μορφήν σονατών για πιάνο, opus 47, του Muzio Clementi"<br>- Ελένη Γεωργίου: "Εκδοχές πρόσληψης του ελληνικού πνεύματος στη δυτική μουσική στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα: Τα παραδείγματα των Στραβίνσκυ, Strauss, Enescu, Honegger, Ravel, Seiber"<br>- Χρυσούλα Σκαρλάτου: "Almas tiernas y puras: ένα χειρόγραφο τραγούδι για τους έλληνες Ισραηλίτες που υπήρξαν θύματα του ολοκαυτώματος"<br>- Μαίη Κοκκίδου & Γιάννης Μυγδάνης: "Δάνεια στοιχεία της έντεχνης μουσικής στην κουλτούρα της δημοφιλούς μουσικής: Η περίπτωση των μουσικών υβριδίων"<br>- Δέσποινα Αυθεντοπούλου: "Ιδεολογία και αισθητική στις μελωδικές και ρυθμικές ασκήσεις του Μανώλη Καλομοίρη"<br>- Σπυριδούλα Κατσαρού: "Μουσική για θέατρο: Ο Γεώργιος Καζάσογλου και η σκηνική μουσική"<br>- Στανιμήρα Ντερμεντζίεβα: "Η Βουλγαρική Εθνική Μουσική Σχολή (1914-1944)"<br>- Εύη Νίκα-Σαμψών: "Ο εξωτισμός στην opera seria του 18ου αιώνα. Ανιχνεύοντας τα "εξωτικά" μουσικοδραματουργικά γνωρίσματα μιας κατεξοχήν ευρωπαϊκής μουσικής παράδοσης"<br>- Βασιλική Κωνσταντίνου: "Η ιστορία του υπεροπτικού και εξωτικού βασιλιά Κροίσου στην Όπερα του Αμβούργου. Στοιχεία εξωτισμού στην μουσική κληρονομιά της πολυπολιτισμικής Όπερας του Αμβούργου"<br>- Δήμητρα Μπαντέκα: "Jean-Philippe Rameau: Ανακαλύπτοντας τις Ινδίες. Στοιχεία εξωτισμού στη μουσική δραματουργία του έργου Les Indes galantes"<br>- Μαριάννα Σιδερή: "Τουρκικές αναφορές στην ευρωπαϊκή όπερα του 18ου αιώνα"<br>- Δήμητρα Χόνδρου: "Ο εξωτισμός ως μουσική παράδοση στην ιστορική γαλλική grand op?ra: οι περιπτώσεις των Fernando Cortez και Vasco da Gama"<br>- Σταματία Γεροθανάση: "Αλιείς μαργαριταριών: Νέα οπτική του μουσικού εξωτισμού"<br>- Αθανάσιος Τρικούπης & Μαρία Μελπομένη Χρύση: "Τα γαλλικά τραγούδια για φωνή και πιάνο του Σπυρίδωνα Σαμάρα"<br>- Αναστασία Σιώψη: "Η μουσική ως γλώσσα συναισθημάτων"<br>- Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: "Φιλοσοφία και φιλοσοφική κληρονομιά στη μουσική του 20ού αιώνα"<br>- Πάνος Τσερίκης: "Αποσυνθεμένο υλικό και συνεκτικές μορφές στην αισθητική σκέψη του Adorno: Η χρήση παραδοσιακών στοιχείων για τη δημιουργία αυθεντικής μουσικής"<br>- Κωστής Ζουλιάτης: "Ο Προμηθέας στη μουσική δημιουργία του 20ού αιώνα: Γιάννης Χρήστου, Luigi Nono"<br>- Ιωάννης Μάριος Ριζόπουλος: "Προσδιορίζοντας το ρυθμικό "κούνημα". Μοντέλο για την ελληνική ρυθμική αίσθηση στη μουσική εκτέλεση"<br>- Τάσος Κολυδάς: "Η ψηφιακή παρτιτούρα ως ιστορική πηγή για την αποτύπωση της μουσικής κληρονομιάς· προκλήσεις, δυνατότητες, προοπτικές"<br>- Πέτρος Βούβαρης & Σταματία Γεροθανάση: "Η Οphelia του Strauss: Μια ερμηνευτική προσέγγιση"</p>" +"_version_": 1833591693065060352 } 3 => SolrObject {#492 +"product_id": "1263762" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z" +"product_form_id": "EA" +"product_form": "EPUB" +"product_kind": "Ebook" +"pub_id": "15552" +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"pages": 752 +"distinctive_title": "8ο Διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις" +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 25-27 Νοεμβρίου 2016" +"thema_code": array:1 [ 0 => "AV" ] +"classification_main": "Μουσική" +"classification": array:1 [ 0 => "Μουσική" ] +"category_main": "Τέχνες" +"category": array:1 [ 0 => "Τέχνες" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Θεσσαλονίκη" +"pub_month": 4 +"pub_year": 2019 +"gtin13": "9786188221024" +"prefix": "978-618-82210" +"isbn13": "978-618-82210-2-4" +"contr_id": array:6 [ 0 => "1135213" 1 => "1061651" 2 => "1088406" 3 => "1092945" 4 => "1098254" 5 => "1099453" ] +"contr_name": array:6 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 3 => "Συλλογικό έργο" 4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 5 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"contr_id_role": array:6 [ 0 => "1135213_B01" 1 => "1061651_B01" 2 => "1088406_B01" 3 => "1092945_A01" 4 => "1098254_B01" 5 => "1099453_B01" ] +"contr_id_tab": array:6 [ 0 => "1135213_e" 1 => "1061651_e" 2 => "1088406_e" 3 => "1092945_a" 4 => "1098254_e" 5 => "1099453_e" ] +"contr_role": array:6 [ 0 => "Επιμέλεια κειμένου" 1 => "Επιμέλεια κειμένου" 2 => "Επιμέλεια κειμένου" 3 => "Συγγραφέας" 4 => "Επιμέλεια κειμένου" 5 => "Επιμέλεια κειμένου" ] +"contr_denoms": array:6 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Σακαλλιέρος, Γιώργος" 3 => "Συλλογικό έργο" 4 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 5 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263762" +"_version_": 1833591693418430464 } 4 => SolrObject {#493 +"product_id": "1263764" +"translated": "false" +"publishing_status": "Κυκλοφορεί" +"last_update": "2024-04-29T13:27:07Z" +"product_status": true +"lcx": false +"add_product_ts": "2020-03-31T03:39:52Z" +"product_form_id": "EA" +"product_kind": "Ebook" +"pub_id": "15552" +"pub_name": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"imprint": "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" +"pages": 516 +"distinctive_title": "7ο Διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο: Μουσική, λόγος και τέχνες" +"distinctive_subtitle": "Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου: Κέρκυρα 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου 2015" +"thema_code": array:1 [ 0 => "AV" ] +"classification_main": "Μουσική" +"classification": array:1 [ 0 => "Μουσική" ] +"category_main": "Τέχνες" +"category": array:1 [ 0 => "Τέχνες" ] +"language": array:1 [ 0 => "Ελληνική, Νέα" ] +"city": "Θεσσαλονίκη" +"pub_month": 11 +"pub_year": 2016 +"gtin13": "9786188221017" +"prefix": "978-618-82210" +"isbn13": "978-618-82210-1-7" +"contr_id": array:5 [ 0 => "1135213" 1 => "1061651" 2 => "1092945" 3 => "1098254" 4 => "1099453" ] +"contr_name": array:5 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Συλλογικό έργο" 3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 4 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"contr_id_role": array:5 [ 0 => "1135213_B01" 1 => "1061651_B01" 2 => "1092945_A01" 3 => "1098254_B01" 4 => "1099453_B01" ] +"contr_id_tab": array:5 [ 0 => "1135213_e" 1 => "1061651_e" 2 => "1092945_a" 3 => "1098254_e" 4 => "1099453_e" ] +"contr_role": array:5 [ 0 => "Επιμέλεια κειμένου" 1 => "Επιμέλεια κειμένου" 2 => "Συγγραφέας" 3 => "Επιμέλεια κειμένου" 4 => "Επιμέλεια κειμένου" ] +"contr_denoms": array:5 [ 0 => "Βούβαρης, Πέτρος" 1 => "Καρδάμης, Κώστας" 2 => "Συλλογικό έργο" 3 => "Φούλιας, Ιωάννης, 1976-" 4 => "Χάρδας, Κώστας" ] +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1263764" +"_version_": 1833591693183549440 +"description": "<p>Περιεχόμενα:</p><p>- Πρόλογος<br>- Ιωάννης Φούλιας: «Η διμερής και η τριμερής μορφή σονάτας στο θεωρητικό έργο του Joseph Riepel. Απόπειρα ανακατασκευής και αποτίμησης»<br>- Κώστας Τσούγκρας: «Η μορφή "θέμα και παραλλαγές" στη μουσική του Νίκου Σκαλκώτα: Ανάλυση του έργου "Kurze Variationen auf ein Bergsthema" από τα "32 κομμάτια για πιάνο"»<br>- Γιώργος Ζερβός: «Πλευρές θεματοποίησης και αποθεματοποίησης στη δωδεκαφθογγική μουσική του Νίκου Σκαλκώτα: μερικές σκέψεις πάνω στη σχέση της Grundgestalt με την Grundreihe, με αφορμή τη δωδεκαφθογγική συγκρότηση των θεμάτων στα πρώτα μέρη των Κοντσέρτων για πιάνο αρ. 1 και αρ. 2»<br>- Irmgard Lerch-Καλαβρυτινού: «Ιστορία - Ιστορίες: Ιστορίες της μουσικής στην Ελλάδα πριν από το 1950»<br>- Θανάσης Τρικούπης: «Η διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης στην Ελλάδα: ιστορική αναδρομή, δεδομένα και προοπτικές»<br>- Αναστασία Κακάρογλου: «Τέχνες, γράμματα, αθλητισμός: Η συμμετοχή του Louis-Albert Bourgault-Ducoudray στην συνδιάσκεψη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής»<br>- Γιώργος Σακαλλιέρος: «Η αλληλογραφία Δημήτρη Μητρόπουλου - Arnold Schoenberg (1945-1951): κριτική αποδελτίωση και σχολιασμός»<br>- Νεκταρία Δελβινιώτη-Βασιλείου: «Μανώλης Καλομοίρης - Εθνικό Ωδείο Κύπρου (Παράρτημα Λευκωσίας): Οι σχέσεις συνεργασίας και οι προεκτάσεις τους»<br>- Αθανασία Κυριακίδου: «Χειρονομία και Λόγος: Παρελθόν και μέλλον»<br>- Εύη Νίκα-Σαμψών: «Ιχνηλατώντας τη μουσική δραματουργία της γερμανικής ρομαντικής όπερας»<br>- Sabine Koch: «Από τον Wagner και πέρα: Η μαθητεία και η καριέρα του Δημητρίου Λάλα στη Δυτική Ευρώπη»<br>- Αναστασία Σιώψη: «Φαντασιακές κοινότητες με τη δύναμη της μουσικής: O τελετουργικός ρόλος της τέχνης από τον Ρίχαρντ Βάγκνερ στον Γιάννη Χρήστου»<br>- Καίτη Ρωμανού: «Η Βενετία και οι ελληνικές της κατακτήσεις: μουσικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις»<br>- Μάρκος Λέκκας: «Prolatio και tempus imperfectum στην εποχή του φαντασιακού ρεαλισμού»<br>- Δημήτρης Γιαννέλος: «Παρατηρήσεις στη γραπτή μετάδοση της θεωρίας της εκκλησιαστικής μουσικής» <br>- Ακαδημαϊκό Βυζαντινομουσικολογικό Δίκτυο<br>- Διονυσία Μπλαζάκη: «Μουσική και ποίηση στην αισθητική του Χέγκελ»<br>- Βασιλική Κουτσομπίνα: «Σχέσεις μεταξύ μουσικής και ρητορικής στις μουσικο-θεωρητικές πηγές του 15ου και 16ου αιώνα: αναδρομή στις πρώτες μαρτυρίες»<br>- Μαρία Σουρτζή-Χατζηδημητρίου: «Σχέση μουσικής και κειμένου στο τραγούδι "Der Doppelganger" του Franz Schubert»<br>- Σταματία Γεροθανάση: «"The Rake’s Progress": μουσικοποιητική αποτύπωση των συναισθηματικών πτυχών του χαρακτήρα της Anne Trulove»<br>- Νικόλαος Δημηνάκης: «Το δίπολο «εντολή / υπακοή» ως κωδικοποιημένη έκφανση της προστακτικής έγκλισης στη σχέση «συνθέτη / ερμηνευτή» μέσα από τις αναλύσεις των concert-studies "Nine Etudes for Saxophones in 4 Books" του Christian Lauba»<br>- Κώστας Καρδάμης: «Για την αλληλογραφία του Νικόλαου Χαλικιόπουλου Μάντζαρου: πρόδρομες σκέψεις»<br>- Δημήτρης Μπρόβας: «Το σύστημα διδασκαλίας της αρμονίας του Νικόλαου Χαλικιόπουλου Μάντζαρου: Μια πρώτη προσέγγιση»<br>- Νίκος Μαλιάρας: «Σπυρίδων Ξύνδας, "Ο υποψήφιος" (1867): Η πρώτη ελληνόγλωσση όπερα. Μια προσέγγιση στο έργο (κυρίως στην ενορχήστρωση Ρομποτή, 1931) βάσει των διαθέσιμων πηγών, καθώς και μερικές ιστορικές και αναλυτικές παρατηρήσεις»<br>- Κώστας Χάρδας: «Το μετέωρο βήμα: Στιγμιότυπα «πάλης» δωδεκαφθογγικής και τονικής δομής σε έργα του πρώιμου ελληνικού μουσικού μοντερνισμού»<br>- Μαντώ Πυλιαρού: «Ζητήματα ελληνικής παραδοσιακής μουσικής στα μέσα της τρίτης και τέταρτης δεκαετίας του 20ού αιώνα, όπως καταγράφονται σε έντυπα μέσα της εποχής»<br>- Άννα-Μαρία Ρεντζεπέρη-Τσώνου: «Το κοντάκιο «Τη υπερμάχω στρατηγώ...» στην έντεχνη νεοελληνική μουσική των Μανώλη Καλομοίρη και Γεωργίου Καζάσογλου»<br>- Πέτρος Ανδριώτης: «Γεώργιος Σεφέρης: "Επιφάνια" (1937) - «Κράτησα τη ζωή μου». Μελοποίηση των Α. Κουνάδη και Μ. Θεοδωράκη: Τα μεθοδολογικά εργαλεία των δύο συνθετών που συμβάλλουν στην ανάδειξη του μελοποιημένου λόγου»<br>- Δημήτρης Γιάννου: «Μουσικοδραματουργικά σχήματα και ποιητική αληθοφάνεια - Σχόλια στον "Τροβατόρε" του Βέρντι»<br>- Ρενάτα Δαλιανούδη: «Μελοποίηση παραδοσιακού τραγουδιού: προσομοίωση ή νεωτερικότητα; Μελέτη περίπτωσης το τραγούδι «Πέρα στους πέρα κάμπους» για το θεατρικό έργο "Καίσαρ και Κλεοπάτρα", 1962»<br>- Μαγδαληνή Καλοπανά: «Μουσική και λόγος στο έργο του Δημήτρη Δραγατάκη: "Αντιθέσεις"»<br>- Μαρία Ντούρου: «Γιάννης Α. Παπαϊωάννου, Δημήτρης Θέμελης. "Η κηδεία του Σαρπηδόνος" σε ποίηση Κ. Π. Καβάφη»<br>- Ξένια Θεοδωρίδου: «"Μόνο της μπόρας έμειναν οι γλάροι καπετάνιοι": Τα έργα για μικτή χορωδία a cappella AKI-Ντ 94 έως 97 (1943) του Γιάννη Α. Παπαϊωάννου. Μια συνάντηση του εξωτερικού με το εσωτερικό τοπίο, με φόντο τη γερμανική Κατοχή»<br>- Ιάκωβος Σταϊνχάουερ: «Αισθητική συμφωνία; Μια οντολογία της σχέσης μουσικής και ζωγραφικής»<br>- Γεωργία Μαρία Τσερπέ: «Τέχνη και μουσική στον Αριστοτέλη: H έννοια της «μίμησης» και του «καθόλου» στη μουσική (η περίπτωση της συγκριτικής θεώρησης της μουσικής και της ζωγραφικής)»<br>- Μαίη Κοκκίδου: «Ο ρυθμός ως διαπραγματεύσιμο χαρακτηριστικό της τέχνης»<br>- Απόστολος Παληός: «"Εικόνες από μια έκθεση" του Μ. Μούσοργκσκυ και "Έξι Goyescas" του E. Granados: Δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα διασύνδεσης πιανιστικής συνθετικής δημιουργίας και ζωγραφικής τέχνης από διαφορετική αφετηρία»<br>- Δημήτρης Τασούδης: «Μουσική στον κινηματογράφο: "Παιχνίδια μνήμης"»</p>" } ] "total_books" => 6 "imprintString" => "Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία" "upcoming_books_count" => 0 "active_books_count" => 6 "tc" => 6 ]