array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 13457
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Iron"
  "PIID_STATUS" => "INACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 10
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 10
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Iron" => 4
  ]
  "categories" => array:3 [
    "Οικονομικά και επιχειρήσεις" => 4
    "Τέχνες" => 3
    "Ιστορία" => 1
  ]
  "pub_dates" => array:5 [
    2004 => 1
    2005 => 0
    2006 => 0
    2007 => 1
    2008 => 2
  ]
  "recent_books" => array:4 [
    0 => SolrObject {#488
      +"product_id": "1041964"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2020-12-03T09:07:56Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "13457"
      +"pub_name": "Iron"
      +"imprint": "Iron"
      +"pages": 173
      +"height": 30.0
      +"width": 24.0
      +"weight": 1009
      +"distinctive_title": "Μπράλος: Το σιδηροδρομικό πέρασμα"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "KCZ"
        1 => "1DXG"
        2 => "NHD"
      ]
      +"classification_main": "Οικονομική ιστορία"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Οικονομική ιστορία"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ευρωπαϊκή ιστορία"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Οικονομικά και επιχειρήσεις"
        1 => "Ιστορία"
      ]
      +"category_main": "Οικονομικά και επιχειρήσεις"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 12
      +"pub_year": 2008
      +"gtin13": "9789608787841"
      +"prefix": "978-960-87878"
      +"isbn13": "978-960-87878-4-1"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1096816"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Τσίτσας, Νίκος Κ."
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1096816_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1096816_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Τσίτσας, Νίκος Κ."
      ]
      +"price": 28.4
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1041964"
      +"description": "<p>Ένα βιβλίο που συνδυάζει ιστορία, λαογραφία, φωτογραφία, για μια περιοχή της οποίας η αίγλη και η φήμη είναι απλωμένη παντού... Μια περιοχή που συμπεριλαμβάνει τις Θερμοπύλες, το Γοργοπόταμο τον Ασωπό και όλες τις ιστορικές γέφυρες, τη Γραβιά με το γνωστό και φημισμένο Χάνι, και κυρίως το περίφημο σιδηροδρομικό πέρασμα, κάποτε ίσως το μοναδικό δρόμο που συνέδεε αυτές τις περιοχές με άλλες πόλεις, και μάλιστα ίσως το μοναδικό δρόμο προς τα κοντινά τότε σύνορα της ελεύθερης Ελλάδας. </p><p>Ο συγγραφέας, δεν είναι ιστορικός, δεν είναι λαογράφος... είναι ένας συλλέκτης που κατάγεται από την περιοχή κι ένιωσε την ανάγκη να "διασώσει" ότι ο ίδιος γνώριζε ή μπορούσε να μάθει και να συλλέξει για την περιοχή του.</p>"
      +"_version_": 1834245229438304256
    }
    1 => SolrObject {#491
      +"product_id": "1111314"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:23Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BB"
      +"product_form": "Σκληρόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "13457"
      +"pub_name": "Iron"
      +"imprint": "Iron"
      +"pages": 243
      +"height": 31.0
      +"width": 24.0
      +"weight": 1620
      +"distinctive_title": "Το ωραιότερο ταξίδι"
      +"distinctive_subtitle": "Σιδηρόδρομοι του ελληνικού κράτους"
      +"alternative_title": "The Most Beautiful Journey"
      +"alternative_subtitle": "Railways of Hellenic Republic"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "AJC"
        1 => "1DXG"
        2 => "KNG"
      ]
      +"classification_main": "Φωτογραφίες: συλλογές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Φωτογραφίες: συλλογές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Βιομηχανίες μεταφορών"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Οικονομικά και επιχειρήσεις"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:2 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 1
      +"pub_year": 2008
      +"gtin13": "9789608787834"
      +"prefix": "978-960-87878"
      +"isbn13": "978-960-87878-3-4"
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1078644"
        1 => "1084660"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
        1 => "Παυλίδη, Πανδώρα"
      ]
      +"contr_id_role": array:3 [
        0 => "1078644_A01"
        1 => "1078644_A08"
        2 => "1084660_B06"
      ]
      +"contr_id_tab": array:3 [
        0 => "1078644_a"
        1 => "1078644_i"
        2 => "1084660_t"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συγγραφέας, Φωτογράφος"
        1 => "Μετάφραση"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
        1 => "Παυλίδη, Πανδώρα"
      ]
      +"price": 54.78
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1111314"
      +"description": "<p>[...] Στο πρώτο μου βιβλίο ασχολήθηκα με το ταξίδι των τραίνων της Πελοποννήσου πάνω στην μετρική γραμμή. Ο τίτλος του, "Το ωραιότερο ταξίδι", ελάχιστα απέχει από την πραγματικότητα, γιατί -αλήθεια- αυτό το ταξίδι με τους ΣΠΑΠ είναι μαγικό. Ταξιδεύοντας όμως βόρεια της Αθήνας στην κανονική γραμμή που παλαιότερα χρησιμοποιόταν από τους ΣΕΚ και καλύπτει πολύ μεγάλο μέρος της χώρας μας, βλέπω ότι είναι άδικο το πιο ωραίο ταξίδι να θεωρείται αποκλειστικότητα του πελοποννησιακού τοπίου. Μπορεί εδώ οι εικόνες να μην είναι τόσο πολύ συμπυκνωμένες, αλλά είναι εξίσου όμορφες, μεγαλύτερες σε διάρκεια και μοναδικές. Γιατί παρά τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες που σαν λαός κάνουμε για να καταστρέψουμε τις πόλεις μας και το φυσικό μας περιβάλλον, το μεγαλείο της φύσης και η αξεπέραστη ομορφιά της πατρίδος μας είναι ανίκητα ακόμα.</p><p>Η βόρεια γραμμή εκτείνεται από την Αθήνα έως την Ειδομένη και το Ορμένιο. Διέρχεται από πανέμορφες περιοχές, Μπράλος, Ασωπός, Κερκίνη, Νέστος, Έβρος, και κάνει στάσεις σε σταθμούς με ονόματα σπάνια κι ανεξήγητα: Ραψάνη, Βυρώνεια, Γάζωρος, Τυχερό. Συνδυάζει το παραδοσιακό με το σύγχρονο. Βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό σε μια παρατεταμένη φάση εκσυγχρονισμού, αλλά δεν παύει να διατηρεί σε πολλά σημεία την απλότητα και την μαγεία της πρώτης χάραξης, με τις καμπύλες, τα πέτρινα γεφύρια και την μοναδικότητα πολλών διαδρομών. Μπορεί σήμερα να θέλεις τέσσερις ώρες και κάτι για να φτάσεις από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη, αλλά καμαρώνεις προσπερνώντας τα αυτοκίνητα που κινούνται στην Εθνική με 160 χλμ. την ώρα, ενώ την ίδια στιγμή έχεις την αίσθηση του αποκλειστικού, καθώς διέρχεσαι από περιοχές απρόσιτες για πολλούς όπως ο Μπράλος, τα κρεμαστά γεφύρια της Δαμάστας και το ποτάμι του Νέστου. Κι έπειτα η Σκύδρα, η Βέροια, η Νάουσα, οι Σέρρες κι η Δράμα, το Παρανέστι κι οι Τοξότες, η Αλεξανδρούπολη και τα Δίκαια. Καταπράσινοι κάμποι, χιονισμένα βουνά, μεγάλα ποτάμια και παραμυθένιες κοιλάδες και προπαντός χαμογελαστοί και φιλόξενοι άνθρωποι στους σταθμούς, μεγάλους και μικρούς. Κι όταν φτάνει η ώρα του γυρισμού, όταν πρέπει να τα αποχωριστείς όλα αυτά, και διερωτάσαι γιατί να νιώθεις μία ανεξήγητη θλίψη, είναι εύκολη η απάντηση.</p><p>(από τον πρόλογο του συγγραφέα)</p>"
      +"_version_": 1834239067851587584
    }
    2 => SolrObject {#492
      +"product_id": "1044886"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:27:13Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BB"
      +"product_form": "Σκληρόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "13457"
      +"pub_name": "Iron"
      +"imprint": "Iron"
      +"pages": 145
      +"height": 30.0
      +"width": 22.0
      +"weight": 865
      +"distinctive_title": "Νορβηγία, ο σιδηρόδρομος Bergen-Oslo & Flam"
      +"alternative_title": "Norway, the Bergen-Oslo and Flam Railway"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "AJC"
        1 => "KNG"
      ]
      +"classification_main": "Φωτογραφίες: συλλογές"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Φωτογραφίες: συλλογές"
        1 => "Βιομηχανίες μεταφορών"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Οικονομικά και επιχειρήσεις"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:2 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2007
      +"gtin13": "9789608787827"
      +"prefix": "978-960-87878"
      +"isbn13": "978-960-87878-2-7"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1078644"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
      ]
      +"contr_id_role": array:2 [
        0 => "1078644_A01"
        1 => "1078644_A08"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1078644_a"
        1 => "1078644_i"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας, Φωτογράφος"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
      ]
      +"price": 38.54
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1044886"
      +"description": "<p>Στο βιβλίο του «On the Old Lines» (1958), στο κεφάλαιο που γίνεται λόγος για τα νορβηγικά σιδηροδρομικά δίκτυα, ο Peter Allen γράφει: «Οι μηχανικές δυσκολίες της Νορβηγίας και οι άθλοι μέσω των οποίων έχουν ξεπεραστεί, κάνουν τον νορβηγικό σιδηρόδρομο έναν από τους πιο εντυπωσιακούς στον κόσμο». Πράγματι, ο σχεδιασμός και η κατασκευή των σιδηροδρομικών γραμμών ήταν για τους μηχανικούς μεγάλη πρόκληση, λόγω του απότομου και δύσβατου ανάγλυφου της χώρας. Τα μοναδικά σημεία όπου υπάρχουν διπλές σιδηροτροχιές, μία ανά κατεύθυνση, βρίσκονται στον κόμβο του Oslo. Η μέση ταχύτητα των συρμών δεν είναι υψηλή, αλλά αρκετή για να απολαύσεις την διαδρομή μέσα στο μεγαλοπρεπές τοπίο και να ευχαριστηθείς ένα ανεπανάληπτο ταξίδι. Πολλές ταχείες αμαξοστοιχίες χρησιμοποιούν βαγόνια με εξισορρόπηση, πράγμα που κάνει την διαδρομή ακόμη πιο ευχάριστη για τον ταξιδιώτη. Το φθινόπωρο του 2004 οι Νορβηγικοί Σιδηρόδρομοι (NBS) γιόρτασαν τα 150 τους χρόνια. Όλα ξεκίνησαν το 1854, όταν τέθηκε σε λειτουργία η πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική γραμμή. Από τις περισσότερες ιδιωτικές γραμμές που είχαν κατασκευαστεί στο διάστημα 1892-1919 δεν έχει μείνει καμία, γιατί στο μεταξύ τροποποιήθηκαν και εντάχθηκαν στο κρατικό δίκτυο των Νορβηγικών Σιδηροδρομικών (NBS) που ιδρύθηκε το 1862. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της Νορβηγίας, εκτός λίγων εξαιρέσεων, ξεκινάει ακτινωτά από το Oslo. Λείπουν σχεδόν ολοκληρωτικά οι δικτυωτές γραμμές. Έτσι, οι μεμονωμένες κύριες γραμμές έχουν και τα δικά τους ονόματα. (. . .) </p><p><br><em>[Απόσπασμα από κείμενο παρουσίασης εκδότη ή έκδοσης]</em></p>"
      +"_version_": 1834244978736365568
    }
    3 => SolrObject {#493
      +"product_id": "1111315"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:23Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BB"
      +"product_form": "Σκληρόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "13457"
      +"pub_name": "Iron"
      +"imprint": "Iron"
      +"pages": 209
      +"height": 31.0
      +"width": 24.0
      +"weight": 1202
      +"distinctive_title": "Το ωραιότερο ταξίδι"
      +"distinctive_subtitle": "Σιδηρόδρομοι Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου"
      +"alternative_title": "The Most Beautiful Journey"
      +"alternative_subtitle": "Pireus - Athens - Peloponnese Railways"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "AJC"
        1 => "1DXG"
        2 => "KNG"
      ]
      +"classification_main": "Φωτογραφίες: συλλογές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Φωτογραφίες: συλλογές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Βιομηχανίες μεταφορών"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Οικονομικά και επιχειρήσεις"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:2 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2004
      +"gtin13": "9789608787810"
      +"prefix": "978-960-87878"
      +"isbn13": "978-960-87878-1-0"
      +"contr_id": array:5 [
        0 => "1060291"
        1 => "1071660"
        2 => "1078644"
        3 => "1098003"
        4 => "1101562"
      ]
      +"contr_name": array:5 [
        0 => "Καπακλής, Ανδρέας"
        1 => "Μανουσαρίδου, Βίκυ"
        2 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
        3 => "Φιλιππουπολίτης, Αντώνης"
        4 => "Χωριάτης, Βασίλης"
      ]
      +"contr_id_role": array:6 [
        0 => "1060291_B06"
        1 => "1071660_A01"
        2 => "1078644_A01"
        3 => "1078644_A08"
        4 => "1098003_A01"
        5 => "1101562_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:6 [
        0 => "1060291_t"
        1 => "1071660_a"
        2 => "1078644_a"
        3 => "1078644_i"
        4 => "1098003_a"
        5 => "1101562_a"
      ]
      +"contr_role": array:5 [
        0 => "Μετάφραση"
        1 => "Συγγραφέας"
        2 => "Συγγραφέας, Φωτογράφος"
        3 => "Συγγραφέας"
        4 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Καπακλής, Ανδρέας"
        1 => "Μανουσαρίδου, Βίκυ"
        2 => "Νικολόπουλος, Σπύρος"
        3 => "Φιλιππουπολίτης, Αντώνης"
        4 => "Χωριάτης, Βασίλης"
      ]
      +"price": 55.79
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1111315"
      +"description": "<p>Νομίζω ότι η Πελοπόννησος δεν είναι απλώς ένα γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας μας όπως όλες οι άλλες [και εξ ίσου αξιολάτρευτες] περιοχές μας. Φρονώ ότι η Πελοπόννησος διαμορφώνει ένα ιδιαίτερο συμπίλημα όλων των εκφάνσεων αυτού του σπουδαίου και αλλόκοτου ελληνικού "είναι". Είναι η Πελοπόννησος φορέας μνημών [Σπάρτη, Ολυμπία, Φυγαλία, Μυκήνες, Ναύπλιο, Καλάβρυτα...], είναι το λίκνο της μεταφυσικής και της οικολογικής αισθαντικότητας στα αρκαδικά της βουνά, είναι τόπος πολυμήχανων ευφυών ανθρώπων ["φοβού τους Δαναούς"...], είναι το χωνευτήρι πολιτικοκοινωνικών ζυμώσεων, είναι ο καρποβολώνας με τα εύφορα και πλούσια περιβόλια της, είναι τόπος περιήγησης και ψυχαγωγίας. Είναι ο δικός μας τόπος απ` όπου και να κατάγεται καθ` ένας μας. Σ` αυτόν λοιπόν τον περιούσιο τόπο απεφάσισε να οδηγήσει την αμαξοστοιχία μας ο φίλος και μέλος του Συλλόγου μας Σπύρος Νικολόπουλος. [...]<br>Πέτρος Ράλλης, Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου</p>"
      +"_version_": 1834239067749875712
    }
  ]
  "total_books" => 4
  "imprintString" => "Iron"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 0
  "tc" => 8
]