array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 11490
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
  "PIID_STATUS" => "ACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 10
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 11
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος" => 2
  ]
  "categories" => array:2 [
    "Εκπαιδευτικά" => 2
    "Θρησκείες & πεποιθήσεις" => 2
  ]
  "pub_dates" => array:1 [
    2011 => 2
  ]
  "recent_books" => array:2 [
    0 => SolrObject {#487
      +"product_id": "1173448"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11490"
      +"pub_name": "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
      +"imprint": "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
      +"pages": 80
      +"height": 24.0
      +"width": 17.0
      +"weight": 167
      +"distinctive_title": "Εναλλακτικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις της θρησκευτικής αγωγής στο ελληνικό λύκειο"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "4Z-GR-BL"
        1 => "QRAM6"
      ]
      +"classification_main": "Γενικό Λύκειο"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Γενικό Λύκειο"
        1 => "θρησκευτικός φονταμενταλισμός"
      ]
      +"category_main": "Εκπαιδευτικά"
      +"category": array:2 [
        0 => "Εκπαιδευτικά"
        1 => "Θρησκείες & πεποιθήσεις"
      ]
      +"audience": array:1 [
        0 => "Μαθητές"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2011
      +"gtin13": "9789609293303"
      +"prefix": "978-960-92933"
      +"isbn13": "978-960-92933-0-3"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1060351"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Καπετανάκης, Γεώργιος Δ."
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1060351_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1060351_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Καπετανάκης, Γεώργιος Δ."
      ]
      +"price": 8.56
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1173448"
      +"description": "<p>Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί την προσωπική μου αναζήτηση για την καθημερινή πρακτική της διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών (:στο εξής ΜΘ). Βιώνοντας την απαξίωση της θρησκευτικής αγωγής, ειδικά στη βαθμίδα του Λυκείου, καθώς και την αποσύνδεσή της από τα άλλα μαθήματα και την καθημερινότητα των μαθητών, εστίασα στη θεωρητική υποστήριξη των μεθόδων διδασκαλίας και προσέγγισης των μαθητικών αναγκών για να μπορέσω να εγκεντρίσω ξανά τη θρησκευτική αγωγή στην εκπαιδευτική διαδικασία.</p><p>Η αρνητική διαμορφωμένη αντίληψη των μαθητών για το ΜΘ και το στερεότυπο για το συντηρητισμό και την αρνησικοσμία των θεολόγων εκπαιδευτικών ήταν τα χαρακτηριστικό εμπόδια στην ανάπτυξη της δυναμικής του μαθήματος και άρα κι ο στόχος της παρατήρησής μας.</p><p>Η παρατήρηση της θρησκευτικής διδασκαλίας έγινε ακόμη πιο πολύπλοκη τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της αοριστίας των υπουργικών εγκυκλίων για την υποχρεωτικότητα ή μη του μαθήματος και τις παρεμβάσεις του Συνηγόρου του Πολίτη καθώς και των γενικόλογων εξαγγελιών / διαρροών για το Νέο Λύκειο και τη θέση του μαθήματος των θρησκευτικών σε αυτό.</p><p>Ο πλουραλιστική πολιτισμική σύνθεση των τάξεων του ελληνικού Λυκείου στη νέα πραγματικότητα της Ελλάδας ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και παράλληλα ως χώρα υποδοχής μεταναστών ήταν μια πρώτη μεταβλητή που παρατηρήσαμε και μας απασχόλησε σε παλαιότερη εργασία. Όμως, πιστεύοντας στη δυναμική της γνώσης που διαχέεται και υπόκειται σε κοινωνικό διάλογο και κριτική επιχειρήσαμε μια πρώτη παρουσίαση των σχολικών εγχειριδίων του Λυκείου για το ΜΘ, κάτω από το πρίσμα της πολύ-πολιτισμικότητας, στη διημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 8-9 Απριλίου 2005 στην Ιωνίδειο Σχολή Πειραιά.</p><p>Το θέμα της διημερίδας ήταν: «Η εικόνα του "ξένου". Η πρόσληψη και η προβολή της στη σχολική και κοινωνική πραγματικότητα» και προσεγγίστηκε από δεκαπέντε εισηγητές - εκπαιδευτικούς της πράξης, όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, ενώ λειτούργησαν και βιωματικά εργαστήρια. Η δική μας εισήγηση με τίτλο: «θρησκευτική ετερότητα και θρησκευτική αγωγή στο ενιαίο λύκειο» αποτελεί τον κορμό του πρώτου κεφαλαίου της παρούσας έκδοσης. Είναι μια πρώτη καταγραφή της εικόνας του διαφορετικά θρησκεύειν στα εγχειρίδια του ΜΘ του λυκείου και ο ρόλος του μαθήματος στη διαμόρφωση της νεοελληνικής ταυτότητας αλλά και η ένταξή του στα εκπαιδευτικά μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας. [...]</p><p>(από την εισαγωγή του βιβλίου)</p>"
      +"_version_": 1833599818187931648
    }
    1 => SolrObject {#490
      +"product_id": "1016574"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Κυκλοφορεί"
      +"last_update": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11490"
      +"pub_name": "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
      +"imprint": "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
      +"pages": 118
      +"height": 25.0
      +"width": 18.0
      +"weight": 240
      +"distinctive_title": "Θρησκευτική αγωγή στο ελληνικό λύκειο: προσέγγιση ή αποκλεισμός του θρησκειακά διαφορετικού;"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "4Z-GR-BL"
        1 => "QRAM6"
      ]
      +"classification_main": "Γενικό Λύκειο"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Γενικό Λύκειο"
        1 => "θρησκευτικός φονταμενταλισμός"
      ]
      +"category_main": "Εκπαιδευτικά"
      +"category": array:2 [
        0 => "Εκπαιδευτικά"
        1 => "Θρησκείες & πεποιθήσεις"
      ]
      +"audience": array:1 [
        0 => "Μαθητές"
      ]
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2011
      +"gtin13": "9789609293310"
      +"prefix": "978-960-92933"
      +"isbn13": "978-960-92933-1-0"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1060351"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Καπετανάκης, Γεώργιος Δ."
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1060351_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1060351_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Καπετανάκης, Γεώργιος Δ."
      ]
      +"price": 9.46
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1016574"
      +"description": "<p>Το παρόν κείμενο είναι μια προσπάθεια να διερευνήσουμε τον τρόπο που παρουσιάζεται ο θρησκειακά διαφορετικός, ο "άλλος", ο μη ορθόδοξος τελικά, στο μάθημα των θρησκευτικών, την ορθόδοξη χριστιανική αγωγή, στη μη υποχρεωτική εκπαίδευση του ελληνικού σχολείου, το Λύκειο.</p><p>Παρακολουθώντας τα Αναλυτικά Προγράμματα (Α.Π.) αλλά και τα εγχειρίδια διδασκαλίας ως αποτέλεσμα τους, θα αναζητήσουμε τον τρόπο προσέγγισης του διαφορετικού και θα προσπαθήσουμε να εντάξουμε το γεγονός αυτό στο ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι.</p><p>Η πολύ-πολιτισμικότητα είναι πια γεγονός, η μεταφορά αξιών γίνεται ταχύτατα και οι συσχετισμοί και οι μίξεις χαρακτηρίζουν τη νέα κατάσταση. Η σύγχρονη ελληνική κοινωνία, ως μέρος της ευρωπαϊκής κοινότητας, παρουσιάζει σε μικροκλιμακα τα χαρακτηριστικά των ραγδαίων εξελίξεων της παγκόσμιας κοινωνίας.</p><p>Το ελληνικό σχολείο καλείται να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες και να διαμορφώσει τις δυνατότητες εκείνες που θα φέρουν τους Έλληνες σε διάλογο και προσέγγιση με τη διαφορετικότητα πολιτισμών και θα τους καταστήσουν ικανούς για συνύπαρξη και συμβίωση με τους υπόλοιπους λαούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) αλλά και όλου του πλανήτη. [...]</p><p>(από την εισαγωγή του βιβλίου)<br></p>"
      +"_version_": 1833614257610031104
    }
  ]
  "total_books" => 2
  "imprintString" => "Καπετανάκης Δ. Γεώργιος"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 2
  "tc" => 4
]