array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 10937
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
  "PIID_STATUS" => "ACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 0
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 10
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών" => 10
  ]
  "categories" => array:3 [
    "Τέχνες" => 10
    "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς" => 2
    "Κοινωνία και κοινωνικές επιστήμες" => 1
  ]
  "pub_dates" => array:23 [
    1983 => 1
    1984 => 1
    1985 => 1
    1986 => 0
    1987 => 0
    1988 => 0
    1989 => 0
    1990 => 0
    1991 => 0
    1992 => 0
    1993 => 0
    1994 => 0
    1995 => 0
    1996 => 0
    1997 => 0
    1998 => 0
    1999 => 0
    2000 => 0
    2001 => 0
    2002 => 3
    2003 => 0
    2004 => 0
    2005 => 4
  ]
  "recent_books" => array:5 [
    0 => SolrObject {#488
      +"product_id": "1158428"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2023-11-03T11:26:12Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10937"
      +"pub_name": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"imprint": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"pages": 70
      +"height": 21.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 330
      +"distinctive_title": "Γιώργος Σταμπουλόπουλος"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "ATFB"
        1 => "1DXG"
        2 => "ATF"
      ]
      +"classification_main": "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ταινίες, κινηματογράφος"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 2005
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1092006"
        1 => "1093446"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Σταμπουλόπουλος, Γιώργος"
        1 => "Σωτηροπούλου, Χρυσάνθη"
      ]
      +"contr_id_role": array:3 [
        0 => "1092006_A01"
        1 => "1093446_A01"
        2 => "1093446_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:3 [
        0 => "1092006_a"
        1 => "1093446_a"
        2 => "1093446_e"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Σταμπουλόπουλος, Γιώργος"
        1 => "Σωτηροπούλου, Χρυσάνθη"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1158428"
      +"description": "<p>Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι από τις ζωντανότερες εκφράσεις της πνευματικής ζωής της Ελλάδας. Είναι κοινός τόπος ότι ο πλούτος και η ποικιλία των ταινιών της κάθε χρονιάς είναι μοναδική στον κόσμο, όμως ο πόλεμος είναι άνισος. Ο κινηματογραφικός "ιμπεριαλισμός" μερικών ανεπτυγμένων χωρών και το περίφημο "κοινό" είναι αντίπαλοι πάνοπλοι όσο και απρόβλεπτοι.<br>Μια ελληνική ταινία πολλές φορές στοιχίζει όσο ένα καρέ της ταινίας του Hollywood, το δε πλατύ κοινό, από της εμφανίσεως της έννοιας τέχνη στον κόσμο, πότε αδιαφορεί και πότε περιφρονεί κατά κανόνα κάθε προσπάθεια για σοβαρή και τολμηρή έκφραση. <br>Εδώ βρίσκεται και η δύναμη του ελληνικού κινηματογράφου. Δέχεται αυτές τις προκλήσεις και τις αντιμετωπίζει στην πρώτη γραμμή και εδώ ο δημιουργός γίνεται πρωταγωνιστής.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, που στον τόπο μας μετατρέπεται σε άνθρωπο ορχήστρα, δέχεται να αναγνωρίσει αλλά και να απαντήσει για όλα τα δαιμόνια που συνοδεύουν τον σύγχρονο άνθρωπο.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, άλλοτε νικητής και άλλοτε ματωμένος, παραμένει το καλό πνεύμα της αγωνίας του Έλληνα, που θέλει να προσδιοριστεί και να κατακτήσει την ταυτότητά του.<br>Όλα αυτά είναι φανερά, όμως υπάρχει και αθέατη πλευρά. Τι ξέρουμε για τον Έλληνα σκηνοθέτη; Τι ξέρουμε για την προσφορά του και για τους αγώνες του;<br>Με αυτές τις σκέψεις, η Ε.Ε.Σ ανοίγει μια δημόσια παρουσίαση των πορτραίτων του έργου και των ανθρώπων που στέριωσαν και προώθησαν τον ελληνικό κινηματογράφο.<br>Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου το Υπουργείο Πολιτισμού, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.) που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτών των εκδόσεων και τους συναδέλφους σκηνοθέτες που αποδέχτηκαν την πρόταση των σωματείου μας.</p><p>(από τον πρόλογο του Χάρη Παπαδόπουλου, προέδρου της Ε.Ε.Σ.)</p><p>Ο τόμος περιλαμβάνει πλήρη και αναλυτική εργοβιογραφία του σκηνοθέτη, συνέντευξή του προς τον επιμελητή, στην οποία εκτίθενται οι απόψεις του για το έργο του και για τον ελληνικό κινηματογράφο, εκλογή κριτικών σημειωμάτων του Τύπου, φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα από το αρχείο του σκηνοθέτη.</p>"
      +"_version_": 1832966421228814336
    }
    1 => SolrObject {#491
      +"product_id": "1158404"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-07-20T14:16:09Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10937"
      +"pub_name": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"imprint": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"pages": 78
      +"height": 21.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 362
      +"distinctive_title": "Γιώργος Πανουσόπουλος"
      +"distinctive_subtitle": ""
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "ATFB"
        1 => "1DXG"
        2 => "ATF"
      ]
      +"classification_main": "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ταινίες, κινηματογράφος"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 2005
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1080960"
        1 => "1095677"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Πανουσόπουλος, Γιώργος"
        1 => "Τσακωνιάτης, Μίμης"
      ]
      +"contr_id_role": array:4 [
        0 => "1080960_A44"
        1 => "1095677_A01"
        2 => "1095677_A43"
        3 => "1095677_B01"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συνέντευξη (ερωτώμενος)"
        1 => "Συγγραφέας, Συνέντευξη(ερωτών), Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Πανουσόπουλος, Γιώργος"
        1 => "Τσακωνιάτης, Μίμης"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1095677_a"
        1 => "1095677_e"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1158404"
      +"description": "<p>Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι από τις ζωντανότερες εκφράσεις της πνευματικής ζωής της Ελλάδας. Είναι κοινός τόπος ότι ο πλούτος και η ποικιλία των ταινιών της κάθε χρονιάς είναι μοναδική στον κόσμο, όμως ο πόλεμος είναι άνισος. Ο κινηματογραφικός "ιμπεριαλισμός" μερικών ανεπτυγμένων χωρών και το περίφημο "κοινό" είναι αντίπαλοι πάνοπλοι όσο και απρόβλεπτοι.<br>Μια ελληνική ταινία πολλές φορές στοιχίζει όσο ένα καρέ της ταινίας του Hollywood, το δε πλατύ κοινό, από της εμφανίσεως της έννοιας τέχνη στον κόσμο, πότε αδιαφορεί και πότε περιφρονεί κατά κανόνα κάθε προσπάθεια για σοβαρή και τολμηρή έκφραση. <br>Εδώ βρίσκεται και η δύναμη του ελληνικού κινηματογράφου. Δέχεται αυτές τις προκλήσεις και τις αντιμετωπίζει στην πρώτη γραμμή και εδώ ο δημιουργός γίνεται πρωταγωνιστής.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, που στον τόπο μας μετατρέπεται σε άνθρωπο ορχήστρα, δέχεται να αναγνωρίσει αλλά και να απαντήσει για όλα τα δαιμόνια που συνοδεύουν τον σύγχρονο άνθρωπο.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, άλλοτε νικητής και άλλοτε ματωμένος, παραμένει το καλό πνεύμα της αγωνίας του Έλληνα, που θέλει να προσδιοριστεί και να κατακτήσει την ταυτότητά του.<br>Όλα αυτά είναι φανερά, όμως υπάρχει και αθέατη πλευρά. Τι ξέρουμε για τον Έλληνα σκηνοθέτη; Τι ξέρουμε για την προσφορά του και για τους αγώνες του;<br>Με αυτές τις σκέψεις, η Ε.Ε.Σ ανοίγει μια δημόσια παρουσίαση των πορτραίτων του έργου και των ανθρώπων που στέριωσαν και προώθησαν τον ελληνικό κινηματογράφο.<br>Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου το Υπουργείο Πολιτισμού, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.) που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτών των εκδόσεων και τους συναδέλφους σκηνοθέτες που αποδέχτηκαν την πρόταση των σωματείου μας.</p><p>(από τον πρόλογο του Χάρη Παπαδόπουλου, προέδρου της Ε.Ε.Σ.)</p><p>Ο τόμος περιλαμβάνει πλήρη και αναλυτική εργοβιογραφία του σκηνοθέτη, συνέντευξή του προς το συγγραφέα, στην οποία εκτίθενται οι απόψεις του για το έργο του και για τον κινηματογράφο.<br>Επίσης περιέχονται κριτικά σημειώματα του συγγραφέα για κάθε ταινία και φωτογραφικό υλικό.</p>"
      +"_version_": 1832966423450746880
    }
    2 => SolrObject {#492
      +"product_id": "1096637"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2020-12-03T09:07:50Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10937"
      +"pub_name": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"imprint": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"pages": 78
      +"height": 21.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 362
      +"distinctive_title": "Τάσος Ψαρράς"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "ATFB"
        1 => "1DXG"
        2 => "ATF"
      ]
      +"classification_main": "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ταινίες, κινηματογράφος"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 2005
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1101472"
        1 => "1101682"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Χρυσοστόμου, Πάνος"
        1 => "Ψαρράς, Τάσος"
      ]
      +"contr_id_role": array:3 [
        0 => "1101472_A01"
        1 => "1101472_B01"
        2 => "1101682_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:3 [
        0 => "1101472_a"
        1 => "1101472_e"
        2 => "1101682_a"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου"
        1 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Χρυσοστόμου, Πάνος"
        1 => "Ψαρράς, Τάσος"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1096637"
      +"description": "<p>Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι από τις ζωντανότερες εκφράσεις της πνευματικής ζωής της Ελλάδας. Είναι κοινός τόπος ότι ο πλούτος και η ποικιλία των ταινιών της κάθε χρονιάς είναι μοναδική στον κόσμο, όμως ο πόλεμος είναι άνισος. Ο κινηματογραφικός "ιμπεριαλισμός" μερικών ανεπτυγμένων χωρών και το περίφημο "κοινό" είναι αντίπαλοι πάνοπλοι όσο και απρόβλεπτοι.<br>Μια ελληνική ταινία πολλές φορές στοιχίζει όσο ένα καρέ της ταινίας του Hollywood, το δε πλατύ κοινό, από της εμφανίσεως της έννοιας τέχνη στον κόσμο, πότε αδιαφορεί και πότε περιφρονεί κατά κανόνα κάθε προσπάθεια για σοβαρή και τολμηρή έκφραση. <br>Εδώ βρίσκεται και η δύναμη του ελληνικού κινηματογράφου. Δέχεται αυτές τις προκλήσεις και τις αντιμετωπίζει στην πρώτη γραμμή και εδώ ο δημιουργός γίνεται πρωταγωνιστής.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, που στον τόπο μας μετατρέπεται σε άνθρωπο ορχήστρα, δέχεται να αναγνωρίσει αλλά και να απαντήσει για όλα τα δαιμόνια που συνοδεύουν τον σύγχρονο άνθρωπο.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, άλλοτε νικητής και άλλοτε ματωμένος, παραμένει το καλό πνεύμα της αγωνίας του Έλληνα, που θέλει να προσδιοριστεί και να κατακτήσει την ταυτότητά του.<br>Όλα αυτά είναι φανερά, όμως υπάρχει και αθέατη πλευρά. Τι ξέρουμε για τον Έλληνα σκηνοθέτη; Τι ξέρουμε για την προσφορά του και για τους αγώνες του;<br>Με αυτές τις σκέψεις, η Ε.Ε.Σ ανοίγει μια δημόσια παρουσίαση των πορτραίτων του έργου και των ανθρώπων που στέριωσαν και προώθησαν τον ελληνικό κινηματογράφο.<br>Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου το Υπουργείο Πολιτισμού, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.) που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτών των εκδόσεων και τους συναδέλφους σκηνοθέτες που αποδέχτηκαν την πρόταση των σωματείου μας.</p><p>(από τον πρόλογο του Χάρη Παπαδόπουλου, προέδρου της Ε.Ε.Σ.)</p><p>Ο τόμος περιλαμβάνει πλήρη και αναλυτική εργοβιογραφία του σκηνοθέτη, συνέντευξή του προς τον επιμελητή, στην οποία εκτίθενται οι απόψεις του για το έργο του και για τον ελληνικό κινηματογράφο, εκλογή κριτικών σημειωμάτων του Τύπου, φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα από το αρχείο του σκηνοθέτη.</p>"
      +"_version_": 1832971911226720256
    }
    3 => SolrObject {#493
      +"product_id": "1028094"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2024-11-26T09:49:21Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10937"
      +"pub_name": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"imprint": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"pages": 136
      +"height": 21.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 595
      +"distinctive_title": "Κώστας Φέρρης"
      +"thema_code": array:3 [
        0 => "ATFB"
        1 => "1DXG"
        2 => "ATF"
      ]
      +"classification_main": "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
      +"classification": array:3 [
        0 => "Ανεξάρτητοι σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ταινίες, κινηματογράφος"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 2005
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1097778"
        1 => "1098514"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Φέρρης, Κώστας"
        1 => "Φραγκούλης, Γιάννης, 1960-, κριτικός κινηματογράφου"
      ]
      +"contr_id_role": array:3 [
        0 => "1097778_A01"
        1 => "1098514_A01"
        2 => "1098514_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:3 [
        0 => "1097778_a"
        1 => "1098514_a"
        2 => "1098514_e"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Φέρρης, Κώστας"
        1 => "Φραγκούλης, Γιάννης, 1960-, κριτικός κινηματογράφου"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1028094"
      +"description": "<p>Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι από τις ζωντανότερες εκφράσεις της πνευματικής ζωής της Ελλάδας. Είναι κοινός τόπος ότι ο πλούτος και η ποικιλία των ταινιών της κάθε χρονιάς είναι μοναδική στον κόσμο, όμως ο πόλεμος είναι άνισος. Ο κινηματογραφικός "ιμπεριαλισμός" μερικών ανεπτυγμένων χωρών και το περίφημο "κοινό" είναι αντίπαλοι πάνοπλοι όσο και απρόβλεπτοι.<br>Μια ελληνική ταινία πολλές φορές στοιχίζει όσο ένα καρέ της ταινίας του Hollywood, το δε πλατύ κοινό, από της εμφανίσεως της έννοιας τέχνη στον κόσμο, πότε αδιαφορεί και πότε περιφρονεί κατά κανόνα κάθε προσπάθεια για σοβαρή και τολμηρή έκφραση. <br>Εδώ βρίσκεται και η δύναμη του ελληνικού κινηματογράφου. Δέχεται αυτές τις προκλήσεις και τις αντιμετωπίζει στην πρώτη γραμμή και εδώ ο δημιουργός γίνεται πρωταγωνιστής.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, που στον τόπο μας μετατρέπεται σε άνθρωπο ορχήστρα, δέχεται να αναγνωρίσει αλλά και να απαντήσει για όλα τα δαιμόνια που συνοδεύουν τον σύγχρονο άνθρωπο.<br>Ο Έλληνας σκηνοθέτης, άλλοτε νικητής και άλλοτε ματωμένος, παραμένει το καλό πνεύμα της αγωνίας του Έλληνα, που θέλει να προσδιοριστεί και να κατακτήσει την ταυτότητά του.<br>Όλα αυτά είναι φανερά, όμως υπάρχει και αθέατη πλευρά. Τι ξέρουμε για τον Έλληνα σκηνοθέτη; Τι ξέρουμε για την προσφορά του και για τους αγώνες του;<br>Με αυτές τις σκέψεις, η Ε.Ε.Σ ανοίγει μια δημόσια παρουσίαση των πορτραίτων του έργου και των ανθρώπων που στέριωσαν και προώθησαν τον ελληνικό κινηματογράφο.<br>Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου το Υπουργείο Πολιτισμού, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.) που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτών των εκδόσεων και τους συναδέλφους σκηνοθέτες που αποδέχτηκαν την πρόταση των σωματείου μας.</p><p>(από τον πρόλογο του Χάρη Παπαδόπουλου, προέδρου της Ε.Ε.Σ.)</p><p>Ο τόμος περιλαμβάνει πλήρη και αναλυτική εργοβιογραφία του σκηνοθέτη, συνέντευξή του προς τον επιμελητή, στην οποία εκτίθενται οι απόψεις του για το έργο του και για τον ελληνικό κινηματογράφο, εκλογή κριτικών σημειωμάτων του Τύπου, φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα από το αρχείο του σκηνοθέτη.</p>"
      +"_version_": 1832978097574510592
    }
    4 => SolrObject {#494
      +"product_id": "1066626"
      +"translated": "false"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2023-12-27T14:49:14Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10937"
      +"pub_name": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"imprint": "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
      +"pages": 191
      +"height": 23.0
      +"width": 17.0
      +"weight": 391
      +"distinctive_title": "Οπτικοακουστική κουλτούρα: Ξαναβλέποντας τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο"
      +"thema_code": array:5 [
        0 => "ATFA"
        1 => "1DXG"
        2 => "ATF"
        3 => "GTC"
        4 => "JBCC"
      ]
      +"classification_main": "Ιστορία κινηματογράφου, θεωρία και κριτική"
      +"classification": array:5 [
        0 => "Ιστορία κινηματογράφου, θεωρία και κριτική"
        1 => "Ελλάδα"
        2 => "Ταινίες, κινηματογράφος"
        3 => "Μελέτες επικοινωνίας"
        4 => "Πολιτισμικές σπουδές"
      ]
      +"category": array:4 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
        2 => "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς"
        3 => "Κοινωνία και κοινωνικές επιστήμες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 2002
      +"contr_id": array:10 [
        0 => "1052511"
        1 => "1052831"
        2 => "1054721"
        3 => "1059108"
        4 => "1060980"
        5 => "1061971"
        6 => "1063063"
        7 => "1069251"
        8 => "1081867"
        9 => "1083943"
      ]
      +"contr_name": array:10 [
        0 => "Δελβερούδη, Ελίζα - Άννα"
        1 => "Δερμεντζόπουλος, Χρήστος Α."
        2 => "Ελευθεριώτης, Δημήτρης"
        3 => "Καλαντίδης, Δημήτρης"
        4 => "Καρακίτσου - Dougé, Νίκη"
        5 => "Καρτάλου, Αθηνά"
        6 => "Καψωμένος, Ερατοσθένης Γ."
        7 => "Λεβεντάκος, Διαμάντης, 1940-"
        8 => "Παπαδημητρίου, Λυδία"
        9 => "Παραδείση, Μαρία"
      ]
      +"contr_id_role": array:13 [
        0 => "1052511_A01"
        1 => "1052831_A01"
        2 => "1054721_A01"
        3 => "1059108_A01"
        4 => "1059108_B01"
        5 => "1060980_A01"
        6 => "1061971_A01"
        7 => "1063063_A01"
        8 => "1069251_A01"
        9 => "1069251_B01"
        10 => "1069251_B09"
        11 => "1081867_A01"
        12 => "1083943_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:13 [
        0 => "1052511_a"
        1 => "1052831_a"
        2 => "1054721_a"
        3 => "1059108_a"
        4 => "1059108_e"
        5 => "1060980_a"
        6 => "1061971_a"
        7 => "1063063_a"
        8 => "1069251_a"
        9 => "1069251_e"
        10 => "1069251_e"
        11 => "1081867_a"
        12 => "1083943_a"
      ]
      +"contr_role": array:10 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Συγγραφέας"
        2 => "Συγγραφέας"
        3 => "Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου"
        4 => "Συγγραφέας"
        5 => "Συγγραφέας"
        6 => "Συγγραφέας"
        7 => "Συγγραφέας, Επιμέλεια κειμένου, Επιμέλεια σειράς"
        8 => "Συγγραφέας"
        9 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:11 [
        0 => "Δελβερούδη, Ελίζα - Άννα"
        1 => "Delveroudi, Elisa - Anna"
        2 => "Δερμεντζόπουλος, Χρήστος Α."
        3 => "Ελευθεριώτης, Δημήτρης"
        4 => "Καλαντίδης, Δημήτρης"
        5 => "Καρακίτσου - Dougé, Νίκη"
        6 => "Καρτάλου, Αθηνά"
        7 => "Καψωμένος, Ερατοσθένης Γ."
        8 => "Λεβεντάκος, Διαμάντης, 1940-"
        9 => "Παπαδημητρίου, Λυδία"
        10 => "Παραδείση, Μαρία"
      ]
      +"price": 6.03
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1066626"
      +"description": "<p>Ξαναβλέποντας τον Παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο (ΠΕΚ) συνειδητοποιούμε για μια ακόμη φορά τη ραγδαία αλλαγή της ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια, αλλά συγχρόνως και την εξέλιξη μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα της αισθητικής και, ειδικότερα, της κινηματογραφικής θεωρίας.</p><p>Κατά την άποψή μας, η ελληνική κοινωνία πέρασε με "συνοπτικές διαδικασίες" από μια σχεδόν προνεοτερική κατάσταση σε μια sui generis μετανεοτερική, χωρίς στο μεταξύ να προλάβει να αφομοιώσει πλήρως τους χυμούς της νεοτερικότητας. Ο πολιτικός και πολιτισμικός συντηρητισμός της περιόδου 1950-1974 αντικαταστάθηκε από έναν αγοραίο, ατομικιστικό νεοφιλελευθερισμό. Τα τελευταία ίχνη αυτοφυούς παραδοσιακότητας και λαϊκότητας τείνουν να εξαφανισθούν πλήρως κάτω από τον οδοστρωτήρα μιας χειραγωγούμενης μαζικοδημοκρατικής κουλτούρας ή μεταβάλλονται σε εμπορεύσιμο τουριστικό φολκλόρ.</p><p>Παράλληλα, ο ελληνικός κινηματογράφος μεταπήδησε απότομα από το "συντηρητικό", κοινοτικό και λαϊκότροπο Παλιό στον "προοδευτικό", εξατομικευμένο και έντεχνο "Νέο". Η περίπτωση του λεγόμενου "Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου", ενός κινηματογράφου κριτικού και δημιουργικού, αλλά συγχρόνως ανασφαλούς και ατελούς, ίσως αντιπροσωπεύει καλύτερα από καθετί άλλο το "ανολοκλήρωτο σχέδιο" της ελληνικής νεοτερικότητας. [...]</p><p>Η πρόταξη του ΠΕΚ, ως αντικειμένου έρευνας από τους μελετητές μας, είναι κατά τη γνώμη μας απόλυτα λογική και χρήσιμη, αφενός διότι η χρονική απόσταση από την εποχή του βοηθά το ερευνητικό του έργο, κι αφετέρου διότι η ιστορική και θεωρητική του κατανόηση ως ενός μέρους της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου είναι αναγκαία προϋπόθεση για το μέλλον αυτού του κινηματογράφου. [...]</p><p>(από την εισαγωγή του Διαμάντη Λεβεντάκου)</p><p>Περιλαμβάνονται τα κείμενα:<br>- Διαμάντης Λεβεντάκος, "Ξαναβλέποντας τον Παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο" (εισαγωγή)<br>- Ερατοσθένης Καψωμένος, "Η ελληνική ταινία στην τηλεόραση και τα πολιτισμικά της πρότυπα"<br>- Αθηνά Καρτάλου, "Πρόταση για ένα πλαίσιο ανάγνωσης των ειδών στον ελληνικό κινηματογράφο"<br>- Νίκη Καρακίτσου-Douge, "Το ελληνικό μελόδραμα: η αισθητική της έκπληξης"<br>- Ελίζα-Άννα Δελβερούδη, "Ο Θησαυρός του Μακαρίτη: η κωμωδία, 1950-1970"<br>- Χρήστος Δερμεντζόπουλος, "Παράδοση και νεοτερικότητα στον ελληνικό κινηματογράφο: οι ταινίες ορεινής περιπέτειας"<br>- Λυδία Παπαδημητρίου, "Το ελληνικό μιούζικαλ, 1955-1975: είδος ιθαγενές ή ξενόφερτο;"<br>- Μαρία Παραδείση, "Η γυναίκα στην ελληνική κομεντί"<br>- Ελίζα-Άννα Δελβερούδη, "Η πολιτική στις κωμωδίες του ελληνικού κινηματογράφου, 1948-1969"<br>- Μαρία Παραδείση, "Η νεολαία στα κοινωνικά δράματα της δεκαετίας του `60"<br>- Δημήτρης Ελευθεριώτης, "Οι διακοπές στα θερινά σινεμά: η ελληνική κουλτούρα και ο κινηματογράφος στη δεκαετία του `60" (μτφρ. Νανά Κυριαζή, Χρύσα Μπέζα)<br>- Δημήτρης Καλαντίδης, "Βιβλιογραφία του Παλιού Ελληνικού Κινηματογράφου"</p>"
      +"coll_id": "11264"
      +"coll_title": "Οπτικοακουστική Κουλτούρα"
      +"_version_": 1832974587190575104
    }
  ]
  "total_books" => 10
  "imprintString" => "Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 0
  "tc" => 13
]