array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 10025
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
  "PIID_STATUS" => "ACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 0
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 10
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών" => 22
  ]
  "categories" => array:4 [
    "Θεατρικά έργα" => 20
    "Βιογραφίες και αληθινές ιστορίες" => 1
    "Δοκίμια" => 1
    "Λογοτεχνικές σπουδές" => 1
  ]
  "pub_dates" => array:9 [
    1992 => 1
    1993 => 3
    1994 => 1
    1995 => 2
    1996 => 6
    1997 => 2
    1998 => 5
    1999 => 1
    2000 => 1
  ]
  "recent_books" => array:5 [
    0 => SolrObject {#489
      +"product_id": "1129605"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:39Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10025"
      +"pub_name": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"imprint": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"pages": 163
      +"height": 20.0
      +"width": 13.0
      +"weight": 232
      +"distinctive_title": "Humus suivi de Camera degli sposi"
      +"original_title": "Τα χώματα, μία αλληγορία πένθους. Camera degli sposi"
      +"thema_code": array:1 [
        0 => "DD"
      ]
      +"classification_main": "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      +"classification": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      ]
      +"category": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα"
      ]
      +"category_main": "Θεατρικά έργα"
      +"language": array:1 [
        0 => "Γαλλικά"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 12
      +"pub_year": 2000
      +"gtin13": "9789608473294"
      +"prefix": "978-960-8473"
      +"isbn13": "978-960-8473-29-4"
      +"contr_id": array:5 [
        0 => "1007766"
        1 => "1026160"
        2 => "1046883"
        3 => "1046947"
        4 => "1091738"
      ]
      +"contr_name": array:5 [
        0 => "Collet, Catherine"
        1 => "Molfessis, Blanche"
        2 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        3 => "Βέλτσος, Γιώργος"
        4 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1007766_B06"
        1 => "1026160_B06"
        2 => "1046883_B09"
        3 => "1046947_A01"
        4 => "1091738_B09"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1007766_t"
        1 => "1026160_t"
        2 => "1046883_e"
        3 => "1046947_a"
        4 => "1091738_e"
      ]
      +"contr_role": array:5 [
        0 => "Μετάφραση"
        1 => "Μετάφραση"
        2 => "Επιμέλεια σειράς"
        3 => "Συγγραφέας"
        4 => "Επιμέλεια σειράς"
      ]
      +"contr_denoms": array:6 [
        0 => "Collet, Catherine"
        1 => "Κολλέτ, Κατερίνα"
        2 => "Molfessis, Blanche"
        3 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        4 => "Βέλτσος, Γιώργος"
        5 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"price": 6.97
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1129605"
      +"description": "<p>Oui, theatre et hospitalite,</p><p>Car si j`avais l` audace de deux mots d` ordre, deux mots d` ordre seulement, je dirais: lisez ce livre, lisez ces deux livres relies en un, allez-y voir et entendre,  c`est du theatre. C` est du theatre, d` abord parce qu` il y va de l` espace, un espace-ment qui ne se laisse jamais reduire a la parole, et il y va aussi de singuliers corps-a-corps parlants, des corps-a-corps perdus, a la fois irremplacables et allegoriques. Lisez vite et relisez lentement, car il y va aussi, d` un seul et meme coup, d` un seul et meme coup de theatre, mais d` un seul coup double, a la fois de la fondation du theatre (done de ses fondements, de sa legitimation, de sa justification, de son sous-sol, de son excavation archeo-logique, socle et abime,  Grund-Abgrund) et de toute l` aporie, comme disent les Grecs, des lois de l` hospitalite.</p><p>Jacques Derrida<br></p>"
      +"coll_id": "6716"
      +"coll_title": "Θέατρο"
      +"_version_": 1832968951183704064
    }
    1 => SolrObject {#492
      +"product_id": "1023836"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:26:56Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10025"
      +"pub_name": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"imprint": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"pages": 149
      +"height": 20.0
      +"width": 13.0
      +"weight": 211
      +"distinctive_title": "Κην ή Αταξία και μεγαλοφυία"
      +"original_title": "Kean ou Desordre et Génie"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "DD"
        1 => "1DDF"
      ]
      +"classification_main": "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Θεατρικά έργα, σενάρια"
        1 => "Γαλλία"
      ]
      +"category": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα"
      ]
      +"category_main": "Θεατρικά έργα"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Γαλλικά"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 1999
      +"gtin13": "9789608473270"
      +"prefix": "978-960-8473"
      +"isbn13": "978-960-8473-27-0"
      +"contr_id": array:4 [
        0 => "1010798"
        1 => "1046883"
        2 => "1091738"
        3 => "1098417"
      ]
      +"contr_name": array:4 [
        0 => "Dumas, Alexandre, 1802-1870"
        1 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        2 => "Στάικος, Ανδρέας"
        3 => "Φραγκιουδάκη, Ισμήνη"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1010798_A01"
        1 => "1046883_B09"
        2 => "1091738_B01"
        3 => "1091738_B09"
        4 => "1098417_B06"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1010798_a"
        1 => "1046883_e"
        2 => "1091738_e"
        3 => "1091738_e"
        4 => "1098417_t"
      ]
      +"contr_role": array:4 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Επιμέλεια σειράς"
        2 => "Επιμέλεια κειμένου, Επιμέλεια σειράς"
        3 => "Μετάφραση"
      ]
      +"contr_denoms": array:6 [
        0 => "Dumas, Alexandre, 1802-1870"
        1 => "Δουμάς, Αλέξανδρος"
        2 => "πατήρ, Αλέξανδρος Δουμάς"
        3 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        4 => "Στάικος, Ανδρέας"
        5 => "Φραγκιουδάκη, Ισμήνη"
      ]
      +"price": 6.19
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1023836"
      +"description": "<p>Ο Edmund Kean (1787-1833), Άγγλος ηθοποιός του 19ου αιώνα και ήρωας αυτού του θεατρικού έργου του Αλεξάνδρου Δουμά, υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς ερμηνευτές σαιξπηρικών ρόλων. Συγκεκριμένα, ειδικευόταν σε ρόλους "προδότη" όπως ο Ιάγος και ο Ριχάρδος ο Γ΄, σε ρόλους που απαιτούσαν τραχύτητα και βιαιότητα. Σε αντίθεση με τον ήρωα του Δουμά, ό Ε. Kean δεν διέθετε ταλέντο κωμικού ούτε μπορούσε να ανταποκριθεί σε ρόλους που απαιτούσαν ιδιαίτερη δεξιοτεχνία όπως ο Άμλετ ή ο Ρωμαίος. Πραγματοποίησε περιοδείες στις Η.Π.Α., την Ιταλία και τη Γαλλία, όπου εξέπληξε το κοινό με την πολυτάραχη προσωπική του ζωή και τις ιδιορρυθμίες του. Προς το τέλος της ζωής του κατέληξε τρελός, ανίκανος να διαχωρίσει την πραγματική ζωή από τους ρόλους του. Πέθανε σε ηλικία 46 ετών όταν έχασε τις αισθήσεις του πάνω στη σκηνή ενώ έπαιζε τον Ιάγο.</p><p>Ο Αλέξανδρος Δουμάς είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μία από τις παραστάσεις του Kean κατά την περιοδεία του στη Γαλλία, το 1826, την εποχή της άνθησης του ρομαντισμού. Η θυελλώδης ιδιοσυγκρασία του ηθοποιού, τα πάθη του και η μετέπειτα τρέλα του συνέθεταν τον ιδανικό για τη ρομαντική περίοδο ήρωα και  προσέφεραν  στον Δουμά  μοναδικό υλικό για τη δημιουργία του έργου του, όπου βρίσκει την ευκαιρία να θίξει για μια ακόμη φορά το θέμα των σχέχεων καλλιτέχνη-εξουσίας. Η πρώτη παράσταση του Kean ανέβηκε στο Παρίσι στις 31 Αυγούστου 1836, με πρωταγωνιστή τον Frederic Lemaitre. Ο Δουμάς παρουσίασε έναν Kean τρυφερό και ευαίσθητο, αμβλύνοντας την τραχύτητα κάποιων χαρακτηριστικών του αληθινού προσώπου, ωραιοποιώντας τις ιδιορρυθμίες και την συχνά εξωφρενική συμπεριφορά του, ανυψώνοντάς τον σε πρωταγωνιστή ρόλων με έντονο συναισθηματισμό όπως ο Άμλετ, ο Οθέλλος και ο Ρωμαίος. Σ` αυτό το έργο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα της πίστης, της φιλίας και της συμπαράστασης. Πρόσωπα διαφορετικής κοινωνικής τάξης, συνηθειών και χαρακτήρων βρίσκονται σε διαρκή πάλη και διεκδίκηση της αλήθειας, της αξιοπρέπειας, της δόξας, της ανεξαρτησίας, του έρωτα. Ο Kean, υπερασπιστής των γυναικών και όλων των αδυνάτων -το πρότυπο του ήρωα που συναντάμε σχεδόν σε όλα τα έργα του Δουμά-, αφού συγκρούεται επανειλημμένως με τους εκπροσώπους της άρχουσας τάξης, στο τέλος δικαιώνεται και σώζεται με τη βοήθεια της Αυτού Μεγαλειότητος του πρίγκιπος της Ουαλλίας. Παρ` όλο που το θέμα ακούγεται αφελές, οι λεπτοδουλεμένοι χαρακτήρες, οι έντονες συναισθηματικές καταστάσεις και η εύστοχη πλοκή συνθέτουν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και αντιπροσωπευτικά έργα της ρομαντικής περιόδου.<br>[...]<br>(από τον πρόλογο του βιβλίου)<br></p>"
      +"coll_id": "6716"
      +"coll_title": "Θέατρο"
      +"_version_": 1832978488477351936
    }
    2 => SolrObject {#493
      +"product_id": "1086972"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:27:59Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10025"
      +"pub_name": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"imprint": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"pages": 65
      +"height": 20.0
      +"width": 13.0
      +"weight": 112
      +"distinctive_title": "Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει"
      +"original_title": "La commère"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "DD"
        1 => "1DDF"
      ]
      +"classification_main": "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Θεατρικά έργα, σενάρια"
        1 => "Γαλλία"
      ]
      +"category": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα"
      ]
      +"category_main": "Θεατρικά έργα"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Γαλλικά"
      ]
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 4
      +"pub_year": 1998
      +"gtin13": "9789608473164"
      +"prefix": "978-960-8473"
      +"isbn13": "978-960-8473-16-4"
      +"contr_id": array:3 [
        0 => "1024212"
        1 => "1046883"
        2 => "1091738"
      ]
      +"contr_name": array:3 [
        0 => "Marivaux, Pierre Carlet de Chamblain de, 1688-1763"
        1 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        2 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"contr_id_role": array:4 [
        0 => "1024212_A01"
        1 => "1046883_B09"
        2 => "1091738_B06"
        3 => "1091738_B09"
      ]
      +"contr_id_tab": array:4 [
        0 => "1024212_a"
        1 => "1046883_e"
        2 => "1091738_t"
        3 => "1091738_e"
      ]
      +"contr_role": array:3 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Επιμέλεια σειράς"
        2 => "Μετάφραση, Επιμέλεια σειράς"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Marivaux, Pierre Carlet de Chamblain de, 1688-1763"
        1 => "Μαριβό"
        2 => "Μαριβώ, Πιερ Καρλέ ντε Σαμπλαίν ντε"
        3 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        4 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1086972"
      +"description": "<p>Το "Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει" ("La Commere") το οφείλουμε στην περίεργη ιδιοτροπία ενός συλλέκτη θεατρικών έργων. Ο Πον ντε Βελ, ανιψιός της κυρίας ντε Τανσέν, στο φιλολογικό σαλόνι της οποίας σύχναζε ο Μαριβώ, είχε τη μανία να αγοράζει χειρόγραφα θεατρικών έργων, για τα οποία μερικές φορές πλήρωνε σημαντικά ποσά, έργα τα οποία για διάφορους λόγους δεν έβλεπαν το φως της σκηνής. Ο θάνατος τον βρήκε με μια συλλογή πολυάριθμων έργων. Ανάμεσά τους βρέθηκε και το χειρόγραφο "Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει", έργο του 1741, που ο Μαριβώ το προόριζε για τους Ιταλούς Κωμωδούς και, άγνωστο γιατί, δεν παίχτηκε ποτέ.</p><p>Η συλλογή αυτή μετά το θάνατο του Πον ντε Βελ διασκορπίστηκε. Όμως κάποια χειρόγραφα, μεταξύ των οποίων και το "Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει" αποκτήθηκαν, άγνωστο πώς και πότε, από την Comedie Francaise και παρέμειναν καταχωνιασμένα σε κάποια αποθήκη του θεάτρου μέχρι την ανακάλυψή τους, το 1965 από τη Σιλβί Σεβαλλέ.<br>[...]<br>(από την εισαγωγή του βιβλίου)</p>"
      +"coll_id": "6716"
      +"coll_title": "Θέατρο"
      +"_version_": 1832972779612274688
    }
    3 => SolrObject {#494
      +"product_id": "1107095"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:19Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10025"
      +"pub_name": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"imprint": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"pages": 93
      +"height": 20.0
      +"width": 13.0
      +"weight": 147
      +"distinctive_title": "Το παιχνίδι του έρωτα και της τύχης"
      +"original_title": "Le Jeu de l' amour et du hasard"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "DD"
        1 => "1DDF"
      ]
      +"classification_main": "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Θεατρικά έργα, σενάρια"
        1 => "Γαλλία"
      ]
      +"category": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα"
      ]
      +"category_main": "Θεατρικά έργα"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Γαλλικά"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 3
      +"pub_year": 1998
      +"gtin13": "9789608473171"
      +"prefix": "978-960-8473"
      +"isbn13": "978-960-8473-17-1"
      +"contr_id": array:3 [
        0 => "1024212"
        1 => "1046883"
        2 => "1091738"
      ]
      +"contr_name": array:3 [
        0 => "Marivaux, Pierre Carlet de Chamblain de, 1688-1763"
        1 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        2 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"contr_id_role": array:4 [
        0 => "1024212_A01"
        1 => "1046883_B09"
        2 => "1091738_B06"
        3 => "1091738_B09"
      ]
      +"contr_id_tab": array:4 [
        0 => "1024212_a"
        1 => "1046883_e"
        2 => "1091738_t"
        3 => "1091738_e"
      ]
      +"contr_role": array:3 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Επιμέλεια σειράς"
        2 => "Μετάφραση, Επιμέλεια σειράς"
      ]
      +"contr_denoms": array:5 [
        0 => "Marivaux, Pierre Carlet de Chamblain de, 1688-1763"
        1 => "Μαριβό"
        2 => "Μαριβώ, Πιερ Καρλέ ντε Σαμπλαίν ντε"
        3 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        4 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1107095"
      +"description": "<p>Το έργο του Marivaux "Το παιχνίδι του έρωτα και της τύχης", κωμωδία σε τρεις πράξεις και σε πεζό λόγο, πρωτοπαρουσιάστηκε από τους Ιταλούς Κωμωδούς τους Βασιλέως, τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 1730.</p>"
      +"coll_id": "6716"
      +"coll_title": "Θέατρο"
      +"_version_": 1832970939056259072
    }
    4 => SolrObject {#495
      +"product_id": "1078028"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:27:50Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "10025"
      +"pub_name": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"imprint": "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
      +"pages": 123
      +"height": 20.0
      +"width": 13.0
      +"weight": 183
      +"distinctive_title": "Πριγκίπισσα Μαλένα"
      +"original_title": "La Princesse Maleine"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "DD"
        1 => "1DDB"
      ]
      +"classification_main": "Θεατρικά έργα, σενάρια"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Θεατρικά έργα, σενάρια"
        1 => "Βέλγιο"
      ]
      +"category": array:1 [
        0 => "Θεατρικά έργα"
      ]
      +"category_main": "Θεατρικά έργα"
      +"language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Γαλλικά"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_month": 2
      +"pub_year": 1998
      +"gtin13": "9789608473188"
      +"prefix": "978-960-8473"
      +"isbn13": "978-960-8473-18-8"
      +"contr_id": array:4 [
        0 => "1023622"
        1 => "1046883"
        2 => "1049678"
        3 => "1091738"
      ]
      +"contr_name": array:4 [
        0 => "Maeterlinck, Maurice, 1862-1949"
        1 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        2 => "Γεωργοπούλου, Ξένια"
        3 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"contr_id_role": array:5 [
        0 => "1023622_A01"
        1 => "1046883_B09"
        2 => "1049678_B06"
        3 => "1091738_B01"
        4 => "1091738_B09"
      ]
      +"contr_id_tab": array:5 [
        0 => "1023622_a"
        1 => "1046883_e"
        2 => "1049678_t"
        3 => "1091738_e"
        4 => "1091738_e"
      ]
      +"contr_role": array:4 [
        0 => "Συγγραφέας"
        1 => "Επιμέλεια σειράς"
        2 => "Μετάφραση"
        3 => "Επιμέλεια κειμένου, Επιμέλεια σειράς"
      ]
      +"contr_denoms": array:7 [
        0 => "Maeterlinck, Maurice, 1862-1949"
        1 => "Μαίτερλινκ"
        2 => "Μαίτερλινκ, Μωρίς"
        3 => "Μέτερλινκ, Μορίς"
        4 => "Βελισσάρη, Κατρίν"
        5 => "Γεωργοπούλου, Ξένια"
        6 => "Στάικος, Ανδρέας"
      ]
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1078028"
      +"description": "<p>[...] Η "Πριγκίπισσα Μαλένα", που στάθηκε αφορμή για να αποκαλέσει η κριτική τον Maeterlinck "νέο Shakespeare", φέρνει έντονο το στίγμα του συμβολισμού. Ο αρχικός της τίτλος ήταν "Η μακρινή πριγκίπισσα" και, ενώ γράφτηκε αρχικά σε στίχο, ο συγγραφέας προτίμησε τελικά τον πεζό λόγο. Όσον αφορά τη γλώσσα, μελετητές του Maeterlinck εντόπισαν κάποιες εκφράσεις πολύ κοντινές στη μητρική του φλαμανδική γλώσσα, ενώ ο ίδιος ομολογεί πως από το έργο δεν λείπουν η απλοϊκότητα, οι επαναλήψει, ή ακόμη και κάποιες περιττές σκηνές, πράγματα που όμως δεν θέλησε ν` αλλάξει κατά την έκδοσή του. Η φαντασία του ποιητή ξεπερνά εδώ τα όρια του χώρου και του χρόνου: Η "Πριγκίπισσα Μαλένα" είναι μια εξέγερση ενάντια στον θάνατο. Ο Maurice Maeterlinck, που ζει την κάθε του μέρα σαν να είναι η τελευταία του, προβάλλει σε όλα του τα έργα τον ίδιο πρωταγωνιστή, το "ύψιστο πρόσωπο", όπως λέει ο ίδιος: τη ζωή.</p><p>Ξένια Γεωργοπούλοιυ</p>"
      +"coll_id": "6716"
      +"coll_title": "Θέατρο"
      +"_version_": 1832973562768523264
    }
  ]
  "total_books" => 22
  "imprintString" => "Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 0
  "tc" => 23
]