| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2021 | Πρακτικά 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας | Συγγραφέας | Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) | Ebook, PDF |
| 2014 | Γλωσσική Ωριμότητα Και Η Φωνολογική Επεξεργασία Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας | Συγγραφέας | Λεξίτυπον | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2014 | Η Κατάκτηση Της Ανάγνωσης Και Οι Δυσκολίες Της | Συγγραφέας | Λεξίτυπον | Χαρτόδετο |
| 2014 | Ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας | Συγγραφέας | Εκδόσεις Σαΐτα | Ebook, |
| 2013 | Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνέδριου "Οι Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο" : Υπερβαίνοντας τα όρια της τυπικής και μη εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον | Εισήγηση | Ιδιωτική Έκδοση | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2021 | Πρακτικά 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας | Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) | Ebook, PDF |
| 2014 | Γλωσσική Ωριμότητα Και Η Φωνολογική Επεξεργασία Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας | Λεξίτυπον | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2014 | Η Κατάκτηση Της Ανάγνωσης Και Οι Δυσκολίες Της | Λεξίτυπον | Χαρτόδετο |
| 2014 | Ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας | Εκδόσεις Σαΐτα | Ebook, |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2013 | Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνέδριου "Οι Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο" : Υπερβαίνοντας τα όρια της τυπικής και μη εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον | Εισήγηση | Ιδιωτική Έκδοση | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||