| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2021 | Πρακτικά 4ου διεθνούς συνεδρίου «δημιουργική γραφή» : δημιουργική γραφή 2019 | Συγγραφέας | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών | Ebook, PDF |
| 2021 | Τερετίσματα | Συγγραφέας | Το συρτάρι | Χαρτόδετο |
| 2020 | Ηρωίδες | Συγγραφέας | Το συρτάρι | Χαρτόδετο |
| 2019 | Κι αν τα κτίρια μιλούσαν... : Κείμενα μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος Δημιουργική Γραφή | Συγγραφέας | Κέδρος | Χαρτόδετο |
| 2007 | Προγράμματα σπουδών των φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και νέα διδακτικά βιβλία : Σεμινάριο 34 | Εισήγηση | Ελληνοεκδοτική | Χαρτόδετο |
| 2000 | Θουκυδίδου ιστορίαι Α΄ τάξη ενιαίου λυκείου : Τα Κερκυραϊκά. Τα Σικελικά: Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι | Συγγραφέας | Κορφή | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2021 | Πρακτικά 4ου διεθνούς συνεδρίου «δημιουργική γραφή» : δημιουργική γραφή 2019 | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών | Ebook, PDF |
| 2021 | Τερετίσματα | Το συρτάρι | Χαρτόδετο |
| 2020 | Ηρωίδες | Το συρτάρι | Χαρτόδετο |
| 2019 | Κι αν τα κτίρια μιλούσαν... : Κείμενα μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος Δημιουργική Γραφή | Κέδρος | Χαρτόδετο |
| 2000 | Θουκυδίδου ιστορίαι Α΄ τάξη ενιαίου λυκείου : Τα Κερκυραϊκά. Τα Σικελικά: Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι | Κορφή | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2007 | Προγράμματα σπουδών των φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και νέα διδακτικά βιβλία : Σεμινάριο 34 | Εισήγηση | Ελληνοεκδοτική | Χαρτόδετο |
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||