| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2019 | Τα ερωτικά του '21 : τόμος πρώτος | Εισαγωγή | Διαπολιτισμός | Χαρτόδετο |
| 2010 | Αρέθειον Εκπαιδευτήριον : Ιστορικό χρονικό | Επιμέλεια κειμένου | Περί Τεχνών | Σκληρόδετο |
| 2009 | Παναγιώτης Κανελλόπουλος (1902-1986) : Ένας "ήσυχος και τίμιος διάλογος" με το έργο του Αίμου Αυρήλιου | Συγγραφέας | Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη | Χαρτόδετο |
| 2009 | Χρονικό της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πατρών : 1910-2010 | Επιμέλεια κειμένου | Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών | Σκληρόδετο |
| 2007 | Ιστορικά σημειώματα | Συγγραφέας | Περί Τεχνών | Χαρτόδετο |
| 2006 | Η ιστορία της σταφίδας : Μια πριγκίπισσα στο διάβα των αιώνων | Συγγραφέας | Έφεσος | Σκληρόδετο |
| 2000 | Το λιμάνι της σταφίδας : Πάτρα 1828-1900: Εμπόριο, βιομηχανία, τράπεζες, ασφάλειες | Συγγραφέας | Περί Τεχνών | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2009 | Παναγιώτης Κανελλόπουλος (1902-1986) : Ένας "ήσυχος και τίμιος διάλογος" με το έργο του Αίμου Αυρήλιου | Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη | Χαρτόδετο |
| 2007 | Ιστορικά σημειώματα | Περί Τεχνών | Χαρτόδετο |
| 2006 | Η ιστορία της σταφίδας : Μια πριγκίπισσα στο διάβα των αιώνων | Έφεσος | Σκληρόδετο |
| 2000 | Το λιμάνι της σταφίδας : Πάτρα 1828-1900: Εμπόριο, βιομηχανία, τράπεζες, ασφάλειες | Περί Τεχνών | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2010 | Αρέθειον Εκπαιδευτήριον : Ιστορικό χρονικό | Περί Τεχνών | Σκληρόδετο |
| 2009 | Χρονικό της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πατρών : 1910-2010 | Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών | Σκληρόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2019 | Τα ερωτικά του '21 : τόμος πρώτος | Εισαγωγή | Διαπολιτισμός | Χαρτόδετο |
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||