| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2022 | Το Α και το Ω των Ψηφιακών Μεθόδων Έρευνας | Επιστημονική επιμέλεια | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| 2020 | Πλειοψηφική και Μειονοτική Επιρροή : Κοινωνιακά Νοήματα και Γνωστικές Επεξεργασίες | Συγγραφέας | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| 2015 | Έρευνα στα ΜΜΕ : Εισαγωγή | Επιστημονική επιμέλεια | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2012 | Θεωρίες ανθρώπινης επικοινωνίας | Επιμέλεια κειμένου | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| 2012 | Παιδική ηλικία και Mέσα Mαζικής Eπικοινωνίας | Συγγραφέας | Ηρόδοτος | Χαρτόδετο |
| 2010 | Κοινωνική σκέψη, νόηση και συμπεριφορά : 29 Έλληνες κοινωνικοί ψυχολόγοι ανα-κρίνουν την επιστήμη τους | Συγγραφέας | Πεδίο | Σκληρόδετο |
| 2008 | Κοινωνική επιρροή : Επισκόπηση και αξιολόγηση της έρευνας και των θεωριών | Συγγραφέας | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2022 | Το Α και το Ω των Ψηφιακών Μεθόδων Έρευνας | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| 2020 | Πλειοψηφική και Μειονοτική Επιρροή : Κοινωνιακά Νοήματα και Γνωστικές Επεξεργασίες | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| 2015 | Έρευνα στα ΜΜΕ : Εισαγωγή | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| 2012 | Παιδική ηλικία και Mέσα Mαζικής Eπικοινωνίας | Ηρόδοτος | Χαρτόδετο |
| 2010 | Κοινωνική σκέψη, νόηση και συμπεριφορά : 29 Έλληνες κοινωνικοί ψυχολόγοι ανα-κρίνουν την επιστήμη τους | Πεδίο | Σκληρόδετο |
| 2008 | Κοινωνική επιρροή : Επισκόπηση και αξιολόγηση της έρευνας και των θεωριών | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2012 | Θεωρίες ανθρώπινης επικοινωνίας | Πεδίο | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | ||||
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||