| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| 2010 | Πολίτες στην Ευρώπη | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2009 | Διαχείριση της ανταγωνιστικής καινοτομίας : Τεχνικές για τη βελτίωση της απόδοσης της καινοτομίας | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2008 | Η παγκοσμιοποίηση του ρατσισμού | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2007 | Διδάσκοντας μαθηματικά : Για δημοτικό και γυμνάσιο. Μια αναπτυξιακή διαδικασία | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Τέχνη και μύθος στην αρχαία Ελλάδα | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Τα έθνη κράτη στην ευρωπαϊκή ιστορία | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Φυλετικές διακρίσεις στην Ευρωπαϊκή ιστορία | Μετάφραση | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2004 | Η τελειοποίηση του ανθρώπου : Στην άτραπο της μύησης | Συγγραφέας | Δίον | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2004 | Η τελειοποίηση του ανθρώπου : Στην άτραπο της μύησης | Δίον | Απροσδιόριστο δέσιμο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| 2010 | Πολίτες στην Ευρώπη | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2009 | Διαχείριση της ανταγωνιστικής καινοτομίας : Τεχνικές για τη βελτίωση της απόδοσης της καινοτομίας | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2008 | Η παγκοσμιοποίηση του ρατσισμού | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2007 | Διδάσκοντας μαθηματικά : Για δημοτικό και γυμνάσιο. Μια αναπτυξιακή διαδικασία | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Τέχνη και μύθος στην αρχαία Ελλάδα | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Τα έθνη κράτη στην ευρωπαϊκή ιστορία | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| 2006 | Φυλετικές διακρίσεις στην Ευρωπαϊκή ιστορία | Επίκεντρο | Χαρτόδετο |
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | |||
| Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
|---|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν έργα | ||||
| Τίτλος Κριτικής | Αναφερόμενα Βιβλία | Ημ/νία | Πηγή |
|---|---|---|---|
| Δεν βρέθηκαν κριτικές | |||