array:29 [
  "PARTY_TYPE" => "PUBLISHER"
  "PARTY_ID" => 11469
  "CREATION_DATE" => "2014-04-04 00:00:00"
  "LAST_MODIFIED" => "2014-04-04 00:00:00"
  "PARTY_NAME" => "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
  "PIID_STATUS" => "INACTIVE"
  "SOURCE" => null
  "PUBLISHING_GROUP_ID" => null
  "BIO_NOTE" => null
  "COUNTRY" => "GR"
  "RLTS" => 10
  "LOGO" => null
  "WEB_VIEW" => null
  "WEB_SERVICE_URL" => null
  "SIZE" => null
  "LAST_CATALOG_UPD" => null
  "COMMENT" => null
  "OSDEL_CONTACT_PERSON" => 10
  "BOOKSTORE" => null
  "ESHOP" => null
  "imprints" => array:1 [
    "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις" => 4
  ]
  "categories" => array:2 [
    "Τέχνες" => 4
    "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς" => 3
  ]
  "pub_dates" => array:1 [
    2006 => 4
  ]
  "recent_books" => array:4 [
    0 => SolrObject {#488
      +"product_id": "1137696"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:45Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11469"
      +"pub_name": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"imprint": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"pages": 151
      +"height": 27.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 817
      +"distinctive_title": "Vasarely"
      +"distinctive_subtitle": "Το απόλυτο μάτι"
      +"alternative_title": "Vasarely"
      +"alternative_subtitle": "L' oeil absolu=Vasarely: The Absolute Eye"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "AB"
        1 => "GBCR"
      ]
      +"classification_main": "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
        1 => "Βιβλιογραφίες , κατάλογοι"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:3 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Γαλλική"
        2 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2006
      +"gtin13": "9789608887626"
      +"prefix": "978-960-88876"
      +"isbn13": "978-960-88876-2-6"
      +"contr_id": array:1 [
        0 => "1098681"
      ]
      +"contr_name": array:1 [
        0 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"contr_id_role": array:1 [
        0 => "1098681_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:1 [
        0 => "1098681_a"
      ]
      +"contr_role": array:1 [
        0 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:1 [
        0 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"price": 25.36
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1137696"
      +"description": "<p>Ο κατάλογος αυτός απαρτίζεται από τρεις τόμους, ο καθένας από τους οποίους αντιστοιχεί σε μια από τις τρεις φάσεις της εκθέσεως "Victor Vasarely, Το Απόλυτο Μάτι", στο Μουσείο Ηρακλείδων, Experience in Visual Arts. Οι τρεις τόμοι παρουσιάζουν την ευρεία εμβέλεια του έργου του Vasarely, ο οποίος θεωρείται ο πατέρας της Οπ Αρτ (οπτικοκινητικής τέχνης).<br>Η Φάση Ι επικεντρώνεται κυρίως στα έργα μεταξοτυπίας του Vasarely. Ο Vasarely πίστευε σε αυτό που ο ίδιος αποκαλούσε "κοινωνική τέχνη", την οποία μπορεί να απολαύσει ο μέγιστος δυνατός αριθμός ανθρώπων. Δεν ήθελε η τέχνη να αποτελεί προνόμιο μόνο για την "ελίτ". Στα γραπτά του δήλωνε συχνά την πίστη του στη διάδοση της τέχνης και στην αξία των πολλαπλών. "Χωρίς να αρνούμεθα την αρχή της μοναδικότητας, επιλέγουμε την πιο γενναιόδωρη και ανθρώπινη αρχή της πολλαπλότητας." (1959). "Τα πολλαπλά έχουν γίνει σήμερα μια πραγματικότητα." (1967).<br>Η Φάση II χρησιμοποιεί τα πολυμέσα προκειμένου να παρουσιάσει την εργασία του Vasarely, ακολουθώντας για μια ακόμη φορά τις πεποιθήσεις του καλλιτέχνη όπως αυτές παρουσιάζονται στα γραπτά του. "(...) σύντομα θα έχουμε εκθέσεις με προβολές έργων σύγχρονων καλλιτεχνών. (...) θα μπορούν να οργανώνονται αναδρομικές εκθέσεις με τη μέγιστη ευκολία." (1950). Ο Vasarely κατάλαβε επίσης τη δύναμη της κινούμενης εικόνας και το 1967 δήλωσε: "Η ταινία του καλλιτέχνη θα γίνει η διαδόσιμη, βέλτιστη και αισιόδοξη εργασία, ένας γνήσιος κοινός θησαυρός."<br>Στη Φάση IIΙ ο επισκέπτης του μουσείου, ενώ απολαμβάνει τα έργα του Vasarely, αποκτά εμπειρία της τέχνης μέσω πρακτικής εξάσκησης και καλείται να συμμετάσχει στη δημιουργία εικόνων "Οπ αρτ" με τη βοήθεια ενός υπολογιστή. Ο Vasarely προέβλεψε την εμφάνιση αυτής της τεχνολογίας και λυπόταν που είχε γεννηθεί έναν αιώνα νωρίτερα.</p>"
      +"_version_": 1834236693244280832
    }
    1 => SolrObject {#491
      +"product_id": "1137695"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:45Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11469"
      +"pub_name": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"imprint": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"pages": 151
      +"height": 27.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 890
      +"distinctive_title": "Vasarely"
      +"distinctive_subtitle": "Το απόλυτο μάτι"
      +"alternative_title": "Vasarely"
      +"alternative_subtitle": "L' oeil absolu=Vasarely: The Absolute Eye"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "AB"
        1 => "GBCR"
      ]
      +"classification_main": "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
        1 => "Βιβλιογραφίες , κατάλογοι"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:3 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Γαλλική"
        2 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2006
      +"gtin13": "9789608887619"
      +"prefix": "978-960-88876"
      +"isbn13": "978-960-88876-1-9"
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1008157"
        1 => "1098681"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Cormier, Tristan"
        1 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"contr_id_role": array:2 [
        0 => "1008157_B06"
        1 => "1098681_B01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1008157_t"
        1 => "1098681_e"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Μετάφραση"
        1 => "Επιμέλεια κειμένου"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Cormier, Tristan"
        1 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"price": 25.36
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1137695"
      +"description": "<p>Ο κατάλογος αυτός απαρτίζεται από τρεις τόμους, ο καθένας από τους οποίους αντιστοιχεί σε μια από τις τρεις φάσεις της εκθέσεως "Victor Vasarely, Το Απόλυτο Μάτι", στο Μουσείο Ηρακλείδων, Experience in Visual Arts. Οι τρεις τόμοι παρουσιάζουν την ευρεία εμβέλεια του έργου του Vasarely, ο οποίος θεωρείται ο πατέρας της Οπ Αρτ (οπτικοκινητικής τέχνης).<br>Η Φάση Ι επικεντρώνεται κυρίως στα έργα μεταξοτυπίας του Vasarely. Ο Vasarely πίστευε σε αυτό που ο ίδιος αποκαλούσε "κοινωνική τέχνη", την οποία μπορεί να απολαύσει ο μέγιστος δυνατός αριθμός ανθρώπων. Δεν ήθελε η τέχνη να αποτελεί προνόμιο μόνο για την "ελίτ". Στα γραπτά του δήλωνε συχνά την πίστη του στη διάδοση της τέχνης και στην αξία των πολλαπλών. "Χωρίς να αρνούμεθα την αρχή της μοναδικότητας, επιλέγουμε την πιο γενναιόδωρη και ανθρώπινη αρχή της πολλαπλότητας." (1959). "Τα πολλαπλά έχουν γίνει σήμερα μια πραγματικότητα." (1967).<br>Η Φάση II χρησιμοποιεί τα πολυμέσα προκειμένου να παρουσιάσει την εργασία του Vasarely, ακολουθώντας για μια ακόμη φορά τις πεποιθήσεις του καλλιτέχνη όπως αυτές παρουσιάζονται στα γραπτά του. "(...) σύντομα θα έχουμε εκθέσεις με προβολές έργων σύγχρονων καλλιτεχνών. (...) θα μπορούν να οργανώνονται αναδρομικές εκθέσεις με τη μέγιστη ευκολία." (1950). Ο Vasarely κατάλαβε επίσης τη δύναμη της κινούμενης εικόνας και το 1967 δήλωσε: "Η ταινία του καλλιτέχνη θα γίνει η διαδόσιμη, βέλτιστη και αισιόδοξη εργασία, ένας γνήσιος κοινός θησαυρός."<br>Στη Φάση IIΙ ο επισκέπτης του μουσείου, ενώ απολαμβάνει τα έργα του Vasarely, αποκτά εμπειρία της τέχνης μέσω πρακτικής εξάσκησης και καλείται να συμμετάσχει στη δημιουργία εικόνων "Οπ αρτ" με τη βοήθεια ενός υπολογιστή. Ο Vasarely προέβλεψε την εμφάνιση αυτής της τεχνολογίας και λυπόταν που είχε γεννηθεί έναν αιώνα νωρίτερα.</p>"
      +"_version_": 1834236693328166912
    }
    2 => SolrObject {#492
      +"product_id": "1137694"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:28:45Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BC"
      +"product_form": "Χαρτόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11469"
      +"pub_name": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"imprint": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"pages": 151
      +"height": 27.0
      +"width": 21.0
      +"weight": 968
      +"distinctive_title": "Vasarely"
      +"distinctive_subtitle": "Το απόλυτο μάτι"
      +"alternative_title": "Vasarely"
      +"alternative_subtitle": "L' oeil absolu=Vasarely: The Absolute Eye"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "AB"
        1 => "GBCR"
      ]
      +"classification_main": "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Τέχνες: θέματα γενικού ενδιαφέροντος"
        1 => "Βιβλιογραφίες , κατάλογοι"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Επιστήμες της πληροφορίας και έργα αναφοράς"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:3 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Γαλλική"
        2 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"original_language": array:1 [
        0 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2006
      +"gtin13": "9789608887602"
      +"prefix": "978-960-88876"
      +"isbn13": "978-960-88876-0-2"
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1008157"
        1 => "1098681"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Cormier, Tristan"
        1 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"contr_id_role": array:2 [
        0 => "1008157_B06"
        1 => "1098681_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1008157_t"
        1 => "1098681_a"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Μετάφραση"
        1 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:2 [
        0 => "Cormier, Tristan"
        1 => "Φυρού, Μπελίντα"
      ]
      +"price": 25.36
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1137694"
      +"description": "<p>Ο κατάλογος αυτός απαρτίζεται από τρεις τόμους, ο καθένας από τους οποίους αντιστοιχεί σε μια από τις τρεις φάσεις της εκθέσεως "Victor Vasarely, Το Απόλυτο Μάτι", στο Μουσείο Ηρακλείδων, Experience in Visual Arts. Οι τρεις τόμοι παρουσιάζουν την ευρεία εμβέλεια του έργου του Vasarely, ο οποίος θεωρείται ο πατέρας της Οπ Αρτ (οπτικοκινητικής τέχνης).<br>Η Φάση Ι επικεντρώνεται κυρίως στα έργα μεταξοτυπίας του Vasarely. Ο Vasarely πίστευε σε αυτό που ο ίδιος αποκαλούσε "κοινωνική τέχνη", την οποία μπορεί να απολαύσει ο μέγιστος δυνατός αριθμός ανθρώπων. Δεν ήθελε η τέχνη να αποτελεί προνόμιο μόνο για την "ελίτ". Στα γραπτά του δήλωνε συχνά την πίστη του στη διάδοση της τέχνης και στην αξία των πολλαπλών. "Χωρίς να αρνούμεθα την αρχή της μοναδικότητας, επιλέγουμε την πιο γενναιόδωρη και ανθρώπινη αρχή της πολλαπλότητας." (1959). "Τα πολλαπλά έχουν γίνει σήμερα μια πραγματικότητα." (1967).<br>Η Φάση II χρησιμοποιεί τα πολυμέσα προκειμένου να παρουσιάσει την εργασία του Vasarely, ακολουθώντας για μια ακόμη φορά τις πεποιθήσεις του καλλιτέχνη όπως αυτές παρουσιάζονται στα γραπτά του. "(...) σύντομα θα έχουμε εκθέσεις με προβολές έργων σύγχρονων καλλιτεχνών. (...) θα μπορούν να οργανώνονται αναδρομικές εκθέσεις με τη μέγιστη ευκολία." (1950). Ο Vasarely κατάλαβε επίσης τη δύναμη της κινούμενης εικόνας και το 1967 δήλωσε: "Η ταινία του καλλιτέχνη θα γίνει η διαδόσιμη, βέλτιστη και αισιόδοξη εργασία, ένας γνήσιος κοινός θησαυρός."<br>Στη Φάση IIΙ ο επισκέπτης του μουσείου, ενώ απολαμβάνει τα έργα του Vasarely, αποκτά εμπειρία της τέχνης μέσω πρακτικής εξάσκησης και καλείται να συμμετάσχει στη δημιουργία εικόνων "Οπ αρτ" με τη βοήθεια ενός υπολογιστή. Ο Vasarely προέβλεψε την εμφάνιση αυτής της τεχνολογίας και λυπόταν που είχε γεννηθεί έναν αιώνα νωρίτερα.</p>"
      +"_version_": 1834236693421490176
    }
    3 => SolrObject {#493
      +"product_id": "1131490"
      +"translated": "true"
      +"publishing_status": "Εξαντλημένο"
      +"last_update": "2021-03-17T16:22:45Z"
      +"product_status": true
      +"lcx": false
      +"add_product_ts": "2013-12-31T22:00:00Z"
      +"product_form_id": "BB"
      +"product_form": "Σκληρόδετο"
      +"product_kind": "Βιβλίο"
      +"pub_id": "11469"
      +"pub_name": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"imprint": "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
      +"pages": 76
      +"height": 23.0
      +"width": 19.0
      +"weight": 526
      +"distinctive_title": "M. C. Escher"
      +"distinctive_subtitle": "The Graphic Work"
      +"thema_code": array:2 [
        0 => "AJC"
        1 => "AFKC"
      ]
      +"classification_main": "Φωτογραφίες: συλλογές"
      +"classification": array:2 [
        0 => "Φωτογραφίες: συλλογές"
        1 => "Λαξευτά έργα, μάσκες, ανάγλυφα"
      ]
      +"category": array:2 [
        0 => "Τέχνες"
        1 => "Τέχνες"
      ]
      +"category_main": "Τέχνες"
      +"language": array:2 [
        0 => "Αγγλική"
        1 => "Ελληνική, Νέα"
      ]
      +"edition_no": 1
      +"city": "Αθήνα"
      +"pub_year": 2006
      +"contr_id": array:2 [
        0 => "1005078"
        1 => "1011630"
      ]
      +"contr_name": array:2 [
        0 => "Brigham, John E."
        1 => "Escher, M. C."
      ]
      +"contr_id_role": array:2 [
        0 => "1005078_B06"
        1 => "1011630_A01"
      ]
      +"contr_id_tab": array:2 [
        0 => "1005078_t"
        1 => "1011630_a"
      ]
      +"contr_role": array:2 [
        0 => "Μετάφραση"
        1 => "Συγγραφέας"
      ]
      +"contr_denoms": array:3 [
        0 => "Brigham, John E."
        1 => "Escher, M. C."
        2 => "Έσερ, Μ. Κ."
      ]
      +"price": 15.21
      +"vat": 6.0
      +"price_type": "Προτεινόμενη ΛΤ με ΦΠΑ"
      +"cover": "https://bookpoint.gr/images/books/1131490"
      +"description": "<p>A special hard cover edition published by the museum in both English and Greek. Apart from the 76 images of M.C. Escher`s most famous prints, each one described by the artist himself, there is an introduction written by M.C. Escher explaining his techniques, various stages of his life  and development as a graphic artist. This special "Limited Edition" also includes images of rare drawings as well as wood blocks for the "Depth" series and the lithographic stone for "Flatworms".</p>"
      +"_version_": 1834237268501463040
    }
  ]
  "total_books" => 4
  "imprintString" => "Καλλιτεχνικές Επενδύσεις"
  "upcoming_books_count" => 0
  "active_books_count" => 0
  "tc" => 7
]